Citat:
Ursprungligen postat av
Liberty75
Att han var förvirrad råder det väl ingen tvivel om. Att springa ut i den iskalla natten utan skor och jacka samt att ringa på lite här och där utan att egentligen vilja något konkret, talar ju för att han fått någon form av psykos eller gick på droger. Kanske han fick förföljelsemani.
Jag tror att han ligger inne i skogen, i ett kärr där man inte vågat leta pga att det är sankmark. Var det inte nån spårhund som drog ditåt?
Hej Liberty75.
Jo det var hunden Sonja , ( hon som fann Kim Wall i vattnet) som ville springa in i skogen efter ett spår från M.
Hundföraren stoppade henne pga att det var just sankmark där ,och de ville inte äventyra hundens öde ,om hon sprang vidare in där ....
Håller med - han kan mycket väl finnas därinne någonstans ...
Sorgligt om det är så ...
Off- topic :
Tyvärr får jag samma känsla omkring Patrik Linfeldt ; att han kanske också finns någonstans i skogarna runt Hallsberg ....
( Spekulationer )
Mycket kan hända när man blir nedkyld och kroppstemperaturen knappt ligger på typ 35 grader .
Har själv hamnat i det läget och då blev jag medvetslös och behövde/ fick akut hjälp utav ambulanspersonal direkt i ambulansen pga fara för liv....
Så att bli nedkyld och somna in är lättare än man tror.