Citat:
Ursprungligen postat av
Lookalike
Det är mycket möjligt att Ulrich brandman ger vidare info i denna tråd när han så tycker tiden är mogen.
Jag tar tillfället i akt att passa på att uppmana till försök till kontakt med nyckelvittnet Nicola F.
Det finns oklarheter i dennes vittnesmål som ger upphov till onödig spekulation.
Kan dessa oklarheter redas ut så skulle ökad säkerhet kunna uppnås gällande analys av Palmemordet.
Christer A kan ju ingå som naturlig del i detta.
Någon måste ta tag i Nicola F.
Jag hoppas att det blir den kompetenta kraft som utgörs av Marc Pennartz.
I alla hypotessammanhang,oavsett egentligen CA eller icke,så är detta både möjligt som ytterligt behövligt.
Var CA iklädd en telefonsboksblå jacka?
Var exakt någonstans mötte Nicola F det par han sade sig möta?
Gick Tensonmannen exakt vid sträckstenskanten eller gick han tre meter in mot trottoaren?
Finns det någon tveksamhet var exakt Nicola F fick syn på makarna Palme med den efterföljande mannen?
Hur kan Nicola F kunnat observera de saker från mordplatsen efter dådet som han sagt sig göra,utifrån den position han säger sig ha gjort dem?
Någon måste ställa dessa frågor(dock inte om CA var iklädd blå jacka som räckte till lårens mitt..:-)
Marc Pennartz är journalist,och vetgirig.
Ställ dessa relevanta frågor till Nicola F.Han tuggar ju alltjämt bröd.
Hur länge skall vi vänta på klargörande av dessa för pre mord scenario betydande delar?
Strike now...the iron still hot for some time..även 37 plus år senare har vi möjlighet till ökad klarhet.
Vi måste för f-n försöka!