2023-08-04, 19:46
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Yes Potter känns som klippt och skuren för Hammers.
Innan han gick till Chelsea så tänkte jag att han vore perfekt för Spurs..
Citera
2023-08-04, 19:48
Medlem
Free12s avatar
Är Kane-sagan över vid midnatt?
Citera
2023-08-04, 19:55
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Tror FA gör vad de kan för att kväva kritiska röster och därmed tvinga folk till att lyda för att få vara med och ”leka”

Jag kanske enbart ser det från eget bo så att säga, men Newcastle har som vana att ha både magern och ass managern i den taktiska zonen.
Citera
2023-08-04, 19:56
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Innan han gick till Chelsea så tänkte jag att han vore perfekt för Spurs..

Jag tror han är perfekt för Spurs. Chelsea+Boehly+30 nya spelare hade många coacher failat med. Han förtjänar en ny chans med ett stort lag. Sen tycker jag inte han ska gå till Spurs så länge Levy är kvar iofs, han ska ha en chef som inte är maktgalen! 🙃
Citera
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Saknas bara Milan på CV:et så hade han lärt sig allt som går

Är det en ny Pep eller ny Benitez?
Kan inte hans spelfilosofi, vet inte hur han hanterar ”stjärnor”

Men hellre Benitez (Liverpool)
Citera
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Tror FA gör vad de kan för att kväva kritiska röster och därmed tvinga folk till att lyda för att få vara med och ”leka”

Jag kanske enbart ser det från eget bo så att säga, men Newcastle har som vana att ha både managern och ass managern i den taktiska zonen. Detta gynna inte oss alls, då Mad dog är den som är mer uttåtagerande med shithoussery och Howe är den som är den mer lugna och onaminerade .
Citera
2023-08-04, 19:57
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Jag kanske enbart ser det från eget bo så att säga, men Newcastle har som vana att ha både magern och ass managern i den taktiska zonen.

Tror flera coacher gör så. Ett bra ställe att diskutera själva i lugn och ro från andra spelare och coacher. Hur kan det vara ett problem egentligen?
Citera
2023-08-04, 19:59
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag tror han är perfekt för Spurs. Chelsea+Boehly+30 nya spelare hade många coacher failat med. Han förtjänar en ny chans med ett stort lag. Sen tycker jag inte han ska gå till Spurs så länge Levy är kvar iofs, han ska ha en chef som inte är maktgalen! 🙃
Spurs och stort lag, går väl inte hand i hand? Vilken klubb tycker du han ska gå till, om vi leker med tanken att han får välja?
Citera
2023-08-04, 20:04
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det blir ändring nu.. Egentligen har regeln om bara 1 funnits länge men nu skruvar de åt tystnaden.
FA borde rannsaka sig själva innan de gapar sig hesa om andras beteende.
Citera
2023-08-04, 20:11
Medlem
Drickbacks avatar
Lavia sitter på bänken ikväll för Southampton.
Citera
2023-08-04, 20:16
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Lavia sitter på bänken ikväll för Southampton.
Är väl vanligt innan man lämnar?
Citera
2023-08-04, 20:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Är väl vanligt innan man lämnar?
Ingenting säger att han lämnar. Bättre de använder honom om de nu har rättigheterna på honom. Kan vara en petning också om han har uttryckt att han vill lämna vilket sägs i media (att han vill lämna).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in