2023-08-04, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av punishersweden
Enligt vilka källor då? Oavsett det så har Ukrainas offensiv kört fast. De kommer inte att kunna besergra Ryska armen. Det bara är så.

Det vi vet är att ryzzfan körde fast hårt.
Därefter har de enligt er gjort lyckade framryckningar bakåt.
Nu är det inte mycket som händer på kartan, men destomer vad gäller krigets infrastruktur.
Ryzzfan terrorbombar civila och infrastruktur för utskeppning av mat.
Ukraina plock bränsledepåer och ammoförråd.
Sen verkar ryzzfan röka överallt så de smäller okontrollerat här och där.
Senast en jolle som behöver tre bogserbåtar för att ta sig till hamn (hoppas den sjunker).

Ingen vill ha ned avskrädesfolket att göra. Synd om alla ryssar som drabbas av Ryzzland hjärndöda strategier
Citera
2023-08-04, 15:08
Medlem
Drozds avatar
Självaste förvsarsminister Sjojgu inspekterar personligen det Stridsfordon 90 som tydligen slogs ut av ett äldre raketgevär (RPG-7 eller Tavolga?). Officeren säger att både föraren och en mekaniker dog.

https://www.bitchute.com/video/ZltYqdPTOCVt/

Lite förvånande att vagnens pansar inte klarade ett skott från ett halvantikt raketgevär faktiskt. Men kineserna blir nog ändå glada för detaljritningarna över vagnen...
Citera
2023-08-04, 15:09
Avslutad
Citat:
Det finns civila som skadats och dödats på båda sidor. Ukraina verkar däremot medvetet ge sig på civila.
När jag läser dina inlägg där du byter ut ryzzland mot Ukraina förstår jag jag att din hjärnsubstans är ersatt av fekalier! Har inte din apkompisar bombat bostadshus, sjukhus, daghem, pensionärshem, köpcentra, järnvägsstationer, restauranger och våldtagit samt torterat civila på löpande band. Rutinmässigt.

Och du försöker få det till att det är ukrainarna som gör det. Mot sitt eget folk dessutom.

Hur i h-e kan du få gå lös? Jävla böghora.
Citera
2023-08-04, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSchrick
Det vi vet är att ryzzfan körde fast hårt.
Därefter har de enligt er gjort lyckade framryckningar bakåt.
Nu är det inte mycket som händer på kartan, men destomer vad gäller krigets infrastruktur.
Ryzzfan terrorbombar civila och infrastruktur för utskeppning av mat.
Ukraina plock bränsledepåer och ammoförråd.
Sen verkar ryzzfan röka överallt så de smäller okontrollerat här och där.
Senast en jolle som behöver tre bogserbåtar för att ta sig till hamn (hoppas den sjunker).

Ingen vill ha ned avskrädesfolket att göra. Synd om alla ryssar som drabbas av Ryzzland hjärndöda strategier

Jag återkommer om en månad eller så. Gissar att vi då kan avpollettera den Ukrianska offensiven som avslutad och misslyckad.
Citera
2023-08-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
När jag läser dina inlägg där du byter ut ryzzland mot Ukraina förstår jag jag att din hjärnsubstans är ersatt av fekalier! Har inte din apkompisar bombat bostadshus, sjukhus, daghem, pensionärshem, köpcentra, järnvägsstationer, restauranger och våldtagit samt torterat civila på löpande band. Rutinmässigt.

Och du försöker få det till att det är ukrainarna som gör det. Mot sitt eget folk dessutom.
Hur i h-e kan du få gå lös? Jävla böghora.

Länka gärna till nån form av bevisning av att civila torteras på löpande band? Om så är fallet så hade det tagits upp i FN för länge sen. Men jag har inte sett något av det. Case closed.
Citera
2023-08-04, 15:12
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Du sjuter hela tiden från höften. Prova att vara lite mindre känslostyrd.Ukrainas offensiv har kört fast. De kommer ingenstans. Till slut kommer land efter land att ledsna på sanktioner och stöd till kriget i Ukraina. Ge det nån månad till så kommer fler länder i Europa att ha backat undan beroende på inhemsk opinion.

Det är rörande hur du låter dina förhoppningar blandas ihop med vad som rimligen sker.

Varför i all världen skulle folk i Europa, Nordamerika och Australien mfl länder helt plötsligt byta åsikt och börja sympatisera med skurkstaten Ryssland.

'Nämen nu tycker jag det är helt okej att terrorbomba civila och nöjesskjuta på flyende civila. Att kidnappa barn tycker jag nu är en bra grej att ägna sig åt. Heja Ryssland'.
Citera
2023-08-04, 15:15
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Det har jag inte sagt. Vet inte vilka folk du refererar till. Men jag hoppas att det snart bli fredsförhandlingar samt att NATO upplöses. Enda anledningen till att Ukraina får pengar av USA hela tiden är för att i princip samtliga politiker är köpta genom donationer.

Frågan är inte längre om Ukraina kommer att förlora, utan snarare när.

Men din fullblodsdåre. Varifrån har du fått att Natos upplösning är nära förestående? Ryssland har börjat bedriva erövringskrig i Europa och nya högteknlogiska länder ansluter till försvarsalliansen. Samtliga länder i väst höjer sina försvarsbudgetar. Nato samövar ofta med sina partners.

Men fint av dig att öppna ditt hjärta och berätta om dina innersta fantasier.
Citera
2023-08-04, 15:18
Medlem
Citat:
Jag återkommer om en månad eller så. Gissar att vi då kan avpollettera den Ukrianska offensiven som avslutad och misslyckad.

Kan du inte bara bekräfta nu, att allt ni skulle gör på tre dagar sket sig.
Ni körde fast stenhårt, har mobiliserat i omgångar av alla de folkslag Allah, Allah.
Syrier, Tjetjener,-stan, fängelsekunder mm.
Jordens avskräde.
Backat, backat, backat.
Eller du som kan och vet allt, var det puttes plan från första början?
Citera
2023-08-04, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Det är rörande hur du låter dina förhoppningar blandas ihop med vad som rimligen sker.

Varför i all världen skulle folk i Europa, Nordamerika och Australien mfl länder helt plötsligt byta åsikt och börja sympatisera med skurkstaten Ryssland.

'Nämen nu tycker jag det är helt okej att terrorbomba civila och nöjesskjuta på flyende civila. Att kidnappa barn tycker jag nu är en bra grej att ägna sig åt. Heja Ryssland'.

Om fok får sina ekonomier raserade så ändrar det förr eller senare ståndpunkt Man är sig själv närmast.
Citera
2023-08-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men din fullblodsdåre. Varifrån har du fått att Natos upplösning är nära förestående? Ryssland har börjat bedriva erövringskrig i Europa och nya högteknlogiska länder ansluter till försvarsalliansen. Samtliga länder i väst höjer sina försvarsbudgetar. Nato samövar ofta med sina partners.

Men fint av dig att öppna ditt hjärta och berätta om dina innersta fantasier.

Jag litar på McDouglas.
Citera
2023-08-04, 15:19
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
You tell me......

Alltid lika märkligt med er USA-hatares kärlek till det engelska språket. Visst låter det cool att krydda sitt språk med amerikanska uttryck. Sitter som en smäck när man är lite street.
Citera
2023-08-04, 15:20
Avslutad
Citat:
Länka gärna till nån form av bevisning av att civila torteras på löpande band? Om så är fallet så hade det tagits upp i FN för länge sen. Men jag har inte sett något av det. Case closed.
Jag tänker inte länka ett dugg till dig, du förtjänar inte det. Sök på Butja om du får det . Eller be din gode man göra det åt dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in