2023-08-04, 12:13
Medlem
EastClintfoods avatar
Leslie Nielsen, så usel att han är rolig!
Citera
2023-08-04, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Tommy Wiseau. Helt fantastisk i The Room, men kanske inte av de anledningar som han avsåg. Svårt att ibland avgöra om han verkligen var seriös eller om det hela var ett slags intrikat skämt.

Haha jag skulle nämna honom.

Annars Sylvester Stallone, behöver det ens utvecklas.
Citera
2023-08-04, 12:41
Medlem
outback4s avatar
Tänkte direkt på en svensk, rätt anonym för den stora massan,skådespelare vid namn Jan Mybrand. Kanske mest känd från Änglagårdfilmer, men så banal intetsägande att han är rätt intressant i all sin torftighet.
Citera
2023-08-04, 12:43
Medlem
Kofflets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
Alltså. Han har ju gjort sjukt många filmer och valt riktigt dåligt underbetalda roller med b-manus just pga att han har gjort några riktigt usla fastighetsaffärer i sitt privatliv. Han är väl en av de skådisar som medverkat i mest antal filmer. Jag håller därför vid det jag sagt att han är en av få som kan göra en riktigt skitfilm till sevärd. Det klarar inte en usel skådis.
Han blandar högt och lågt men levererar alltid. Han har gjort roller som ingen annan skulle klara. Psykotisk galning samt en riktig mysig familjefar osv.

Nicolas Cage är alltid sevärd, men har en tendens att överspela något enormt. Ibland hittar han rätt balans, som i Kick-Ass.

Han går alltid in för sina roller i varje fall, och "underspelar" aldrig. Därför är han alltid sevärd, trots överspel (t.ex. Farväl Las Vegas).
Citera
2023-08-04, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kofflet
Nicolas Cage är alltid sevärd, men har en tendens att överspela något enormt. Ibland hittar han rätt balans, som i Kick-Ass.

Han går alltid in för sina roller i varje fall, och "underspelar" aldrig. Därför är han alltid sevärd, trots överspel (t.ex. Farväl Las Vegas).

Jag såg Willys Wonderland herregud va dålig, han slogs med stora leksaksdjur och ändå så tittade jag
Citera
2023-08-04, 13:03
Medlem
vittbruss avatar
Keanu Reeves

Matrix, osv. Han är inte mkt till skådis, men vissa filmer är riktigt bra. De där John Wick actionrullarna på senare tid är extremt pinsamma och usla beyond, men likförbannat ser man skräpet... Den första var nästan värd att se, men resten är sjukt värdelösa, och Keanu Reeves skådespeleri eller vad man ska kalla det är som vanligt uselt. Men jag gillar honom ändå.
Citera
2023-08-04, 13:05
Medlem
Jerry Seinfeld. Så rolig och välskriven serie, med i övrigt bra skådisar, att det blir extra festligt att the straight man/huvudkaraktären är sjukt torr, dålig komiker och vansinnigt dålig skådis.
Citera
2023-08-04, 13:08
Avstängd
EAGLEofGOLDs avatar
Helena Bergström är oduglig som skådespelare, dock varit med i många hyfsade filmer, givetvis hade dessa varit bättre utan henne!

(Förjävligt ful dessutom.)
Citera
2023-08-04, 13:14
Medlem
Sylvester Stallone är den mest kassa skådespelare, vad jag tycker. Han är den som vunnit flest gånger "golden raspberry" som den sämst skådespelare insats.
Citera
2023-08-04, 13:16
Medlem
Johannes Brost kunde blanda och ge
Citera
2023-08-04, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Helena Bergström är oduglig som skådespelare, dock varit med i många hyfsade filmer, givetvis hade dessa varit bättre utan henne!

(Förjävligt ful dessutom.)

Jag har alltid tyckt att hon ser ut som en kåt fyllekärring
Citera
2023-08-04, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detkanvarabildt
Johannes Brost kunde blanda och ge

Han var ju en croupier
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera