2023-08-02, 13:57
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Varför män kan tänka sig bli ihop med singel-mammor, är väl inget konstigt i sig, tycker jag.
Man vill ha en partner. Och man kanske råkar bli intresserad/kär, i någon som har barn.

Det finns ett koppel med starka fördelar vid dejtande av föräldrar. Ganska omedelbart får man ett hum om förälderns föräldraförmåga, omsorgsförmåga, samarbetsförmåga samt sinne för ordning, reda och ekonomi.
Citera
2023-08-03, 09:41
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Det absoluta flertalet har mer gemensamt med flodhästar än gymbesökare.

Men det är väl klart som fan att killar gör vad som helst för fitta, så har det väl alltid varit??

Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
De som har fortplantat sig har ju oftast hög kvalité.
Eller är det du som pratar illa om mammorna i din släkt?

Hur kom du fram till det där med hög kvalité? Jag tycker det är raka motsatsen på ensamstående mammor.
Citera
2023-08-04, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellsiii
Men om killen är otrogen då? Att det är anledningen till att det tog slut? Inte alltid bruden felet ligger hos, som du får det att låta som.

Spelar orsaken till att hon är singelmorsa roll? Drabbas ju ändå av ungen och en kvinna med dåligt omdöme.

Det spelar mindre roll vem som bröt familjen, det är ändå inte värt att satsa på någon med barn som inte kunnat hålla ihop familjen för barnet, ens barn prioriterar annars sunda människor framför det mesta...
Citera
2023-08-04, 11:30
Medlem
Att knulla superkåta singelmorsor som nyss separerat från sin man - ja tack.

Att bli tillsammans med en - nej tack. Bara tanken av att vara en sådan cuck och uppfostra en annan mans barn får mig att bli illamående. Men det är klart, desperata män tar vad de haver. Finns absolut inget annat alternativ så är väl en singelmorsa bättre än inget alls för små cuckarna.

När de är färdiga med att byta blöjor och natta en annan mans barn kanske deras partner låter dem knulla lite snabbt i missionären innan hon somnar, bara för att göra cucken glad.
Citera
2023-08-04, 11:34
Medlem
Låt folk göra vad fan de vill. Det är knappast som att deras beslut påverkar någon annan. Det är nästan lite perverst att över distans sitta och oja sig över andra andra människors val. Men jag antar att jantelagen lever alltjämt.
Citera
2023-08-04, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Jag som man skulle aldrig få för mig att försörja någon annan mans avkomma. Det skulle gräma mig något fruktansvärt att en annan mans barn lever i mitt hus , sover i sängar jag betalt för , äter vid mitt bord och bär kläder på kroppen som jag betalt för.

Singelmammor skyr jag som pesten

Fast singelmamman har rätt mycket bidrag och barnen har en pappa som tar hand om dem ung halva tiden.

Det behöver alltså inte vara en dålig affär.

Vad ska män göra , ingenting ?

Rent mentalt är det ofta en dålig sak att inte ha några att ta hand om. Kvinnor klarar sig ofta bättre i livet eftersom de har barn ta hand om , singelmännen har sämst statistiker av alla.

Det är alltså ofta en vinst att vara med en singelmamma om hon är trevlig och verkligen gillar mannen.
Citera
2023-08-04, 15:08
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det finns ett koppel med starka fördelar vid dejtande av föräldrar. Ganska omedelbart får man ett hum om förälderns föräldraförmåga, omsorgsförmåga, samarbetsförmåga samt sinne för ordning, reda och ekonomi.

Och ur ett manligt perspektiv så får du också i regel en kvinna som bjuder till lite extra i gökandet då de vet att många snubbar är lite skeptiska mot ko med kalv.
Citera
2023-08-04, 15:11
Avslutad
Eller dom kan kanske välja en som dig menar du ?

Då hade jag alla dagar i veckan vald en singel morsa med hjärtat och hjärnan på rätt ställe.

Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.

Förstår inte dessa killar vad de ger sig in på?

Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.

Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.

Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.

Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.
Citera
2023-08-04, 15:32
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Fast singelmamman har rätt mycket bidrag och barnen har en pappa som tar hand om dem ung halva tiden.

Det behöver alltså inte vara en dålig affär.

Vad ska män göra , ingenting ?

Rent mentalt är det ofta en dålig sak att inte ha några att ta hand om. Kvinnor klarar sig ofta bättre i livet eftersom de har barn ta hand om , singelmännen har sämst statistiker av alla.

Det är alltså ofta en vinst att vara med en singelmamma om hon är trevlig och verkligen gillar mannen.

Att behöva dras med att hennes ex alltid kommer vara en del av våra liv genom barnen nej tack
Citera
2023-08-04, 15:38
Medlem
Citat:
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.

Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.

Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.

Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.

Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.
Vi får inte ragga på yngre tjejer även om vi lätt kan det. Finns en sträng social kod att efter en viss ålder är det bara 30+ som gäller och då blir det singelmammor. Kvinnor i den åldern utan barn är oftast mycket mer mentalt instabila enligt min egen erfarenhet.
Citera
2023-08-04, 15:43
Medlem
Jag har barn, men även utan skulle jag inte se det som ett problem med en kvinna med barn. Om hon kan sköta sitt föräldraansvar själv, precis som jag gör. Är det en kvinna som förväntar sig att mannen skall ta ansvar skulle jag kasta oavsett, för det är inget jag skulle förvänta mig av en kvinna med mina barn. Även om det skulle vara fint om hon tar till sig dem av natur och dem har en bra relation och ser henne som en förebild givetvis.

Om männen är desperata eller inte får ses från fall till fall, finns fett heta singelmorsor som är välfungerade med. De kvinnor i min ålder nära 40 som inte har barn, får ses som de "onormala" oftast själviska individer som endast tänker på eget nöje. De går bort före en trevlig singelmorsa helt klart.
Senast redigerad av tyhyrann 2023-08-04 kl. 15:45.
Citera
2023-08-04, 15:53
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:

Det finns väl inte så mycket att välja på?? Alla har fan klämt ut ungar när man kommer till en viss ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in