2023-08-03, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Varför skulle dumpen sitta och mejla ut siffror till dig som privatperson? Du kan inte amatörforska i en fråga och förvänta dig att du ska få allt material du pekat på. Hade du kommit från en institution är jag säker på att du ger ett mer seriöst intryck.

Du har inte länkat till en vetenskaplig tidskrift vad jag har sett.

"Privatperson"? Jag har bett om svar här i tråden. Anledningen till att Dumpen vill hemlighålla siffrorna är väl mest troligen därför att de inte är "smickrande" nog.

Var har jag talat om "tidskrifter"? Back to "grundskolan" (as we say in Sweden) och lär dig att läsa innantill...
Citera
2023-08-03, 20:22
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
"Privatperson"? Jag har bett om svar här i tråden. Anledningen till att Dumpen vill hemlighålla siffrorna är väl mest troligen därför att de inte är "smickrande" nog.

Var har jag talat om "tidskrifter"? Back to "grundskolan" (as we say in Sweden) och lär dig att läsa innantill...

Ingen här i tråden kan svar på det. Vad jag vet har ingen tillgång till mer än det du själv kan utläsa på dumpen.se.

Här talar du om vetenskapliga skrifter. Vilka har du länkat till? Jag har missat dem i så fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Du får gärna undervisa mig – eller läsa någon av de vetenskapliga skrifter som jag har länkat till i tråden...
Senast redigerad av TottemHorse 2023-08-03 kl. 21:02.
Citera
2023-08-03, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det är just ett referat, som jag tyckte var viktigt, vet ej, tycker det inte är okej då det ligger under betalvägg att lägga ut hela.

Martin Soneby ska kommentera själv efter dom, då får ni nog läsa i gratismedia.

Det är dessa snåla kommunister som vill ha mer pengar men den lille b-kändisen får mer uppmärksamhet vilket han är i stort behov av.

Affärsmodellen att bjuda in folk för kiss ass i podden tröttnar t om vänstern på så det här med Dumpen kom lägligt i en nedåtgående trend för en avdankad medioker komiker. Den lille mannen vet även att media tar hans parti vs Dumpen/Patrik. Nu vill han boosta varumärket så mycket som möjligt så han och pojkvännen kanske får komma in i Spy bars vip-rum nån gång. Vänster utåt så klart men annars champagne.

Minns när lillen slog igenom med programmet Ballar av stål. Han var så cool på stan men luften gick ur när det framkom att allt var riggat.

Jättebra av Dumpen att markera emot sånt här skit.

Fiskmåsar eller vad kallade Sara AMK-podden.
Citera
2023-08-04, 00:09
Medlem
baron-brazils avatar
Dumpens konfrontationer har blivit ett kryddigt inslag i min vardag.
Vissa konfrontationer roligare än andra.

Men den som inte förstår att P&S lever gott på era gåvor förstår ingenting.
Aldrig förr har dom haft det så bra och mycket pengar någonsin, inte ens under Ps glansdagar.

Inte en enda siffra redovisas, man kan ju undra varför?
Hur betalas deras hyror & leverne?
Hur mycket skatt betalar dom?
Hur ser lönerna ut?

Hela skiten är ett stort jävla skämt.
Citera
2023-08-04, 00:35
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil

Aldrig förr har dom haft det så bra och mycket pengar någonsin, inte ens under Ps glansdagar.

Hur ser lönerna ut?

Vad är ditt argument för att de inte skulle få leva gott?
Är du villiga att utföra arbetet de gör på heltid för dem pengarna?
Mycket av pengarna går till att ge vård för utsatta barn men den detaljen ville du utlämna.
På vilket sätt är det ett skämt att hjälpa barn och upplysa samhället om allvarliga hot?
Citera
2023-08-04, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil

Hur ser lönerna ut?

De har redovisat, bara att läsa årsredovisningen.
Citera
2023-08-04, 00:46
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Timell
Och nu åks det till Thailand och Filippinerna för era donerade pengar. Business class till Bangkok, där Patrik knullar lite horor medans fröken duktig intervjuar några pedofiler som låtsas arbeta som volontärer mot sexköp, sedan vidare till Manilla och samma visa om och igen.

Finns så mycket mer att göra i Filippinerna och Thailand, så de kanske inte följer just ditt semesterråd. Vikarier på plats i Svergie. Ingen gädda är säker.
Citera
2023-08-04, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Timell
Och nu åks det till Thailand och Filippinerna för era donerade pengar. Business class till Bangkok, där Patrik knullar lite horor medans fröken duktig intervjuar några pedofiler som låtsas arbeta som volontärer mot sexköp, sedan vidare till Manilla och samma visa om och igen.
Så länge du inte swishar behöver du inte bry dig.
Citera
2023-08-04, 00:51
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Vad är ditt argument för att de inte skulle få leva gott?
Är du villiga att utföra arbetet de gör på heltid för dem pengarna?
Mycket av pengarna går till att ge vård för utsatta barn men den detaljen ville du utlämna.
På vilket sätt är det ett skämt att hjälpa barn och upplysa samhället om allvarliga hot?
De fular fortfarande med bidragen, de går till Sara personligen. https://dumpen.se/2022/06/16/martin-busringer-till-stodlinjen-livbojarna/
Citera
2023-08-04, 00:53
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
De fular fortfarande med bidragen, de går till Sara personligen. https://dumpen.se/2022/06/16/martin-busringer-till-stodlinjen-livbojarna/

Hade länken någonting med ditt påstående att göra? Vad betyder det att "fula" med bidragen? Menar du swisharna?
Citera
2023-08-04, 00:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Hade länken någonting med ditt påstående att göra? Vad betyder det att "fula" med bidragen? Menar du swisharna?
Eftersom pengarna inte avser köp av tjänst, så är det bidrag. Länken visar att det på flera sidor visar Saras nummer, och inte bytts till Patriks AB nummer, och då kommer en del att skänka sin summa till Sara personligen.
Citera
2023-08-04, 01:02
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Vad förväntar du dig för respons på ditt inlägg?
Citat:
Finns så mycket mer att göra i Filippinerna och Thailand, så de kanske inte följer just ditt semesterråd. Vikarier på plats i Svergie. Ingen gädda är säker.
Om jag fick gissa, så skulle jag säga att det finns ett samband mellan gäddorna och dessa länder. Vem vet. De kanske inte kommer få det lika lätt att söka efter barn i sexuellt syfte där heller.
Citat:
Eftersom pengarna inte avser köp av tjänst, så är det bidrag. Länken visar att det på flera sidor visar Saras nummer, och inte bytts till Patriks AB nummer, och då kommer en del att skänka sin summa till Sara personligen.
Hon förtjänar det oavsett.
Vad förtjänar du?
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-04 kl. 01:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in