2023-08-03, 21:18
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kos
Hur vet de två grupperna vilka de ska slå? Har de olika klädkod eller frisyr eller språk?

Alla har broccoli frisyr, svarta negerjeans och hoodie. Ja det kan fan inte vara lätt. Det kanske inte är så noga heller? De behöver kaosa av sig lite bara, sen vem de slår på spelar kanske mindre roll?

OnT. Jag undrar en sak.

Vad tänker/säger vänsterfolket när de ser det här? Hur går snacket runt middagsbordet i köket på Södermalm, mellan mamma Olof och pappa Gudrun?
Låtsas de att det inte hänt?
För det går ju inte att prata om det utan att konstatera att de här individerna har IQ fiskmås och obefintlig impulskontroll.
Citera
2023-08-03, 21:18
Medlem
Rorschachs avatar
Sveriges fel såklart.
Citera
2023-08-03, 21:19
Medlem
Masingas avatar
Injera folket brukar va lugna fram tills nu.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kim-Ju-Holt
Vad kostar det att bränna en koran jämfört vad dessa islamska vettvillingar förstör för?

Ohyggliga summor. De borde buras in hela bunten de som våldför sig. 🤷🏼‍♂️
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jaha, nu fick jag en extra apkostnad på x antal miljoner kronor att jobba ihop skatt till. I morgon börjar det väl om igen, för inte har folk rest ifrån andra länder för att kaosa lite måttligt i ett par timmar...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Liggist
Personer som du som är farliga för Sverige.

Vadå? Sådana som jag VILL ju ändra grundlagen. 🤷🏼‍♂️
Citera
Bannlyst
Såg massa poliser mota bort massa folk i hallonbergen 🤷🏻‍♂️
Citera
2023-08-03, 21:22
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Kommer inte in på Twitter längre, hur uttrycks denna händelse bland våra politiker där?

Det var en videolänk tidigare i tråden, som pekade till twitter.com . Den fungerade för mig. Men eventuellt har de bytt till x.com nu?
Citera
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Frågan är om det inte är de som bäddat för att händelsen kunde ske där det skedde som har låg IQ?

Därmed inte sagt att det är intelligent och konstruktivt att slåss med tältpinnar på en festival.

Vad kan man förvänta sej, två extremt oliktänkande falanger, vilka inte fungerar tillsammans inom eget lands gränser, sen öppnar Reinfeldt sitt hjärt och pumpar in dessa båda i Sverige, varför ska de helt plötsligt bli vänner här!
Hela denna massinvandring är så sinnessjuk på så många sätt att man undrar när försvann förståndet från våra politiker, om nu de någonsin haft det förstås!
Citera
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Alltså det var väl ett inbördeskrig i Etiopien.. Och så fick en falang suveränitet över ett område som kallas Eritrea. Alltså typ en frihetsrörelse - som utvecklade en absurd diktatur.
Men vad har det med religion att göra? Etiopien är väl judiskt - Är Eritrea muslimskt?
Båda länderna är kristna med en stor minotitet muslimer. Judarna minns jag Israel snabbevakuerade 1991 men kanske var det många som valt att stanna?
Citera
2023-08-03, 21:23
Medlem
GeneralBurros avatar
Skickar man 200000 negrer till samma plats kan det bara sluta såhär. Rinkeby, Tensta, Husby, Hallonbergen hela västerort är somalier o eitrianer.
Citera
2023-08-03, 21:23
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
En polis har blivit knivhuggen

Varifrån kommer den uppgiften?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto