2023-08-03, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rigdab
Negrar slåss mot negrar, utvisa hela skiten till Afrika.

👍 Skicka hem dem.
Låt de göra upp sitt egna hemland..
Citera
2023-08-03, 20:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Samtidigt har Sverige fått en väldig massa pengar av FN för att ta emot dem.

Och det tror du jämnar ut ekonomin med alla jävla bidrag?
Citera
2023-08-03, 20:27
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Du fattar att de mest är rädda för det våld och det djur-lika som möter dem. Som är något helt annat än att ta hand om brottsliga svenskar.

Det är huvudskälet oavsett vad en polisordning beordrar.

Nej det fattar jag inte alls. Dom lyder order, därför gör dom som dom gör. Är så det fungerar. Har du inte gjort lumpen? Polisen tar order från högre befäl precis som du gjorde om du nu gjort lumpen. Går inte ta egna beslut hursomhelst. Ska inte gå. Det kallas ordervägran. Och det är därför jag skriver att svensk polis börjat uppföra sig så här. Handlar om att ha rätt värdegrund.
Citera
2023-08-03, 20:27
Medlem
Jo Som någon fint skrev det så måste vi återkalla medborgarskap för alla afrikaner och araber även 2a generationens invandrare, Beslagta alla deras tillgångar sen sparkar vi ut dem.
Citera
2023-08-03, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kim-Ju-Holt
Vad kostar det att bränna en koran jämfört vad dessa islamska vettvillingar förstör för?

Men Sverige vill inte ha dessa kaos personer i landet. De klarar ju inte av sunt förnuft.
Citera
2023-08-03, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-

Jag tror dock att effekten hade blivit annorlunda om detta skedde i mer nära anslutning till Stockholm, på de "fina" adresserna. När 1000 eritreaner intar de fina adresserna och bränner bilar omkring sig, det vore en syn det
Det är nog mest kulturprofiler, mediafolk, konstnärer och annat löst folk som behöver lite utmaningar.
Kanske de själva anser sig tillhöra skaran ”fint folk”.

Citat:
Ursprungligen postat av Vetefasiken
När kommer vinsten? Det är utbildning (få, det skall sägas), låtsasjobb, sjukvård, pensioner, fängelseplatser, tolkhjälp, rättegångskostnader, allsköns bidrag, polisbevakning på evenemang som detta och inte minst etniska svenskar som lider utav deras brottsliga verksamhet och närvaro.
Kommer detta kaoz på Järva få upp ögonen på någon, eller?
Vad fan får jag för pengarna?
Några kalkylerade fel och alltför många har fortfarande inte fattat detta. Smartare än så var inte kulturprofiler, mediafolk, konstnärer och annat löst folk. Kanske därför de lätt kan klassas in i kategorin ”löst folk”.
Citera
2023-08-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Nyfiken fråga: hur kunde de stridande avgöra vilka som var motståndare? Hade regimtrogna speciella kläder eller vad?
Enligt obekräftade uppgifter hade den ena sidan någon form av ljusblå klädesplagg.
Citera
Medlem
Perfekt, nu kan ju kriminalvården äntligen på allvar hyra fängelseplatser utomlands. Ett vanligt fängelse i Eritrea och sedan utvisning.

Både Norge och Danmark har hyrt fängelseplatser utomlands så det är inget som man kan kritisera för att vara omänskligt.
Citera
Medlem
Kan vi verkligen vara säkra på att detta upplop/kaozsande inte ör en del av den ryska påverkanskampanjen som pågår mot Sverige? Är väl typiskt modus operandi för Poopin att på lömskt vis få in massa kaoz människor som ställer till oreda i hans hatobjekt Sverige.

Har så vitt jag förstår hänt flera gånger förr
Citera
2023-08-03, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medievalchurch
Haha äntligen. Har varit ett 20 år långt huvudbry för mig hur så jävla många eritreaner är nationalister och romantiserar hemlandets diktatur och militär. Skönt att det faktiskt finns en motrörelse. OM det faktiskt är regimkritiska som anfaller och inte nå andra galningar.

Man tror inte att man är i Sverige. Det är otroligt att det här händer i vårt land! De tar med sig sitt förbannade krig till vårt land!
Senast redigerad av Ajabaja555 2023-08-03 kl. 20:33.
Citera
Medlem
NFCs avatar
En polis har blivit knivhuggen
Citera
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Samtidigt har Sverige fått en väldig massa pengar av FN för att ta emot dem.

Haha knappast. Bara babbar som tror det. FN har inga egna pengar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in