2023-08-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TvertOm
Uppdatering klockan 19:04

I nuläget har polisen räknat in totalt 52 personer som antingen kommit till den skadeplats som upprättats i närheten av Järvafältet eller som tagit sig till sjukhus på annat sätt.
De 52 personerna har skador av olika slag – från sådana som kräver sjukhusvård till oklara blessyrer och smärta, men oavsett slag av skada så är samtliga är uppsatta som målsägare.

https://polisen.se/aktuellt/handelser/2023/augusti/3/03-augusti-1342-misshandel-stockholm/

Få se nu vad som blir av detta, förmodligen, inget alls.

Det lär nog bli något eftersom en polis blivit knivskadad! Det är inte utan att jag tycker att det har ballat ur riktigt! Nu måste något göras!
Citera
2023-08-03, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonOnMouse
Kan vara. De kan ha kommit hit för länge sedan. 🤷🏼‍♂️
Personer som du som är farliga för Sverige.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ribba-in
Vad ska media säga?
Tillfälliga händelser? Lite småbråk?
Varit lite oroligt?

Social oro passar bra i munnen. Dagens Sverige är extremt polariserat redan nu och extremhögern är på frammarsch, det gäller att ena landet istället för att splittra det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det där har ju en massa krumelurer som gått på bidrag påstått länge. Har dock aldrig blivit klok på om det stämmer eller inte. Har för mig att det har diskuterats här på Flashen.

Det stämmer såklart inte - FN sysslar inte med slika bidrag till länder som tar emot allsköns blattar och niggers. Den som påstår och tror på detta - visa mig gärna källa på detta. Om så ändo vore - det skulle ändock vara en pissa i havet mot vad de i verkligehetn kostar Sverige såsom samhälle och i etniskt, svenskt lidande...
Citera
Medlem
Enligt många på X/Twitter så kom det på nolltid en jävla massa människor dit, som inte var där innan det hände något. Som släppte allt de hade för sig och som på kommando inställde sig. Klanmentalitet modell större och en kraftfull uppvisning gentemot andra folkslag att "nu slår vi ihjäl varandra" men jävlas ni så kan vi mobilisera lika fort mot ER.

Samla uppskattningsvis 1000 personer som i princip direkt och utan eftertanke beter sig som idioter är långt mer otäckt än när en folkmassa så att säga redan är på plats.

X/Twitter är fullt med videor som nyheterna valde bort, vilka jävla kioskmongon...gör fan fysiskt ont att se sådant medeltida beteende.

Inom loppet av några minuter är ett lokalt eritreanskt inbördeskrig igång på svensk mark, fan otroligt !!
Senast redigerad av Revolutions 2023-08-03 kl. 20:43.
Citera
2023-08-03, 20:40
Medlem
Det skulle kunna/kommer att se ut så här varje dag och jag svär att svenska folket ändå fortsätter rösta på sjuklövern.
Citera
2023-08-03, 20:40
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mynicname
Det kan mycket väl vara så att det finns andra länder som varit med att kasta bränsle på brasan. Inte helt orimligt att man genom trollinlägg under en tid arbetat för att öka konflikten. Sedan krävs det inte så mycket för att det ska spåra ur. Skulle därför vilja påstå att du mycket väl kan ha gjort en korrekt analys.
Jag för min del tror att de inblandade känner oro över klimatet och att detta leder till den frustration vi ser. Afrika drabbas hårdast av vårt bilkörande. Säkert därför som de gav sig upp på motorvägen och stoppade trafiken.
Heja Greta!
Citera
2023-08-03, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av vasaboy28
Kan vi verkligen vara säkra på att detta upplop/kaozsande inte ör en del av den ryska påverkanskampanjen som pågår mot Sverige? Är väl typiskt modus operandi för Poopin att på lömskt vis få in massa kaoz människor som ställer till oreda i hans hatobjekt Sverige.

Har så vitt jag förstår hänt flera gånger förr

Spelar ingen som helst roll. Med närvaron av hundratusentals kaosfolk med lojaliteten någon annanstans så finns redan förutsättningarna för att så split från främmande makt. Ett homogent folk som håller ihop är svårare att rubba och det är enklare att stöta ut förrädarna ur gemenskapen om svek trots allt skulle uppstå.

Det finns liksom ingen uppsida med att ösa på med desertörer från u-länder och pitcha det som en ”vinstlott”’. Att skrämmande många hållt kvar galna psykospartier till vänster vid makten är bara där orsak till stor splittring och misstro i de breda leden.
Senast redigerad av Krakem 2023-08-03 kl. 20:45.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajabaja555
Det lär nog bli något eftersom en polis blivit knivskadad! Det är inte utan att jag tycker att det har ballat ur riktigt! Nu måste något göras!

Helt klart, tänkte på de över 100 personer som är misstänkta för något, enligt expressen.

https://www.expressen.se/nyheter/kaos-vid-demonstration-pakar-och-stenkastning/
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janneyey
Alla här borde va på motdemonstranternas sida

nä. ingen här ska behöva fördjupa sig i afrikansk zoologi. det hela är så enkelt att eritreanerna inte ska vara här över huvud taget. svenskarna ska kunna leva sina liv i frid, i sitt land uppe vid norra polcirkeln, utan att behöva ta ställning till vilken jävla negergruppering som har rätt.
Citera
2023-08-03, 20:42
Medlem
swebarbs avatar
Samnytt har postat en längre 12minuters video om ni vill se lite mer av eländet.

https://samnytt.se/se-hela-eritreanska-kriget-pa-jarvafalet/
Citera
2023-08-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeSuckz
Det sorgliga är att det är typ 0.001 procent av babbar utan hjärna som gör det här. Sen ska resten av alla få läsa hur alla dömmer alla med utländskt bakgrund.

Sverige är ett fint land men det är jävligt jobbig för båda sidorna när sånt här händer.

Om det var ca. 1000 eritrianer som kaozade så finns det enligt dig alltså ca. 1 000 000 av dessa apor i landet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in