2023-08-02, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jensine73
Haval har bra backup från shooters i Stockholm så han sitter ganska säkert skulle jag vilja påstå

Ät bajs han är en hund som gömmer sig. Hur ska hans folk stoppa kulor mot han. Han är lika sårbar som Nisse och det kommer sluta så när han törs gå ut pisdluffaren.
Citera
2023-08-02, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Så har det kommit någon förändring eller positivt ur detta? Det var ju många som pratade om det efter mordet.

Verkar inte så tidningsrubrikerna
Citera
2023-08-03, 05:21
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohamed999
Verkar inte så tidningsrubrikerna

Jo, läser man tidningsrubriker är väl den enda förändringen att det blivit värre än någonsin.
Citera
2023-08-03, 06:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Jo, läser man tidningsrubriker är väl den enda förändringen att det blivit värre än någonsin.

😂
Citera
2023-08-03, 06:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Haval fortsätter att dissa Nils i låten Southside, bland skryter han om hur han ”fick honom från kåken”.
Var det inte Haval som är så feg att han flytt utomlands och gömmer sig för att han vet att Einars mördare faller en efter en?
Så typiskt babbar att inte klara av att en svensk kille är så mycket bättre än dem, självklart ska han förnedras och mördas.
Citera
2023-08-03, 06:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CubanLinks
Haval är så patetisk, hela Sverige skattar åt han förutom några afghanska gatubarn som går på heroin...det är hans fan.
När Haval också blir knäppt kommer jag fan fira. En rädd jäkla hare är han.
Citera
2023-08-03, 15:19
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Var det inte Haval som är så feg att han flytt utomlands och gömmer sig för att han vet att Einars mördare faller en efter en?
Så typiskt babbar att inte klara av att en svensk kille är så mycket bättre än dem, självklart ska han förnedras och mördas.
Så Haval är utomlands. Var?
Citera
2023-08-03, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
https://streamable.com/czatt9 Hör är videon dem dissar snickers
vet någon låten från videon där de dissar snickers?
Citera
2023-08-05, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adamantios
vet någon låten från videon där de dissar snickers?

Vissa menar ju att Snickers/Awalee var en hämnd för Nisse.

Allchronix har skrivit detta.
Citera
2023-08-06, 17:54
Medlem
Helt ärligt tycker jag att den enda vi borde låsa fast som mördare är Scar. Sen finns det några andra som kan va andraskytten. Några alternativ är Snickers, Rashidi och Mariachi. Men om Dumle goade Nisse tycker jag även att vi borde slänga in ett nytt namn i leken och det är Capone från Dp!
Citera
2023-08-07, 04:26
Medlem
ZtarZcreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimNissen
Helt ärligt tycker jag att den enda vi borde låsa fast som mördare är Scar. Sen finns det några andra som kan va andraskytten. Några alternativ är Snickers, Rashidi och Mariachi. Men om Dumle goade Nisse tycker jag även att vi borde slänga in ett nytt namn i leken och det är Capone från Dp!

Vem är den där Mariachi? Nisse sa i en av sina låtar "fråga Mariachi fråga Mariachi". Är det samma individ du syftar på?
Citera
2023-08-07, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZtarZcream
Vem är den där Mariachi? Nisse sa i en av sina låtar "fråga Mariachi fråga Mariachi". Är det samma individ du syftar på?
Ja det handlar om samma person. Nisse och Mariachi var till en början vänner men dem gled isär, troligtvis pågrund av kidnappningen av nisse. Mariachi var från skarpnäck och ingick i samma cirkel som haval.

Mariachi blev själv ihjälskjuten i februari 2022.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in