2022-11-11, 06:15
Medlem
varbynatverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Är det ”keey.yk” på instagram du menar? För isåfall följer Scar han vilket inte passar in på vad du skriver
Yosef är en springpojke som aldrig har skjutit någon i sitt liv, oroa er inte om han, tänk mer på vilka dem riktiga japparna är haha
Citera
2022-11-11, 07:41
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soderortsicario121
Hur lägger man upp video här

Du går in på streamable.com och sen trycker bara på lägg upp video o sen kopierar den länken hit
Citera
2022-11-11, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varbynatverket
Det stämmer att ena grabben vart med, dock rashidi hade jag fel om. Kontraktsmord som DNT har lagt på en sätra unge som hämtat en annan spelare med sig! Vill vi säga DNT då menar vi Scar aka Ildar från Sandsborg eller dalennätverket som har anstiftat två torpeder från röda linjen till mordet på Nisse! Det inte så jävla svårt att pussla ihop, det som polisen har polisiärt klarat upp grundar sig på massa saker som har med detta att göra, scar är anstiftaren men dem har inget att grunda på det och själva torpederna kan inte kopplas då vapnen och varken dna har hittats! Detta mordet var en av dem morden där bevisningen är verkligen kontroversiell och jätte svår att hitta en rätt bedömning av vad som stämmer eller inte! Folk på gatan har sagt tusen saker till hundra olika personer så ingen vet vad som stämmer och vad som inte stämmer! Jag är pricksäker på min teori då jag fått denna teorin från källor från flera förorter i södra sidan av Stockholm

Scar är inte anstiftare han är Greken från dalens lilla hund
Citera
2022-11-11, 08:58
Medlem
Citat:
Yosef keey hahahaha som han vore nån sicario

De har du rätt i de var ej han som tog snickers han vill bara ta kredd för de
Citera
2022-11-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enrgtjvr
Blir inte ens förvånad! Missbrukas alldeles för mycket ord idag som tappat sitt värde. Att just kalla någon för sin ”bror” måste stå överst i den listan.

En de kallar bror idag kan de lura i bakhåll imorgon. De finns ingen lojalitet eller heder i svensk blattegangsterkultur.
Citera
2022-11-11, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
Du går in på streamable.com och sen trycker bara på lägg upp video o sen kopierar den länken hit
https://streamable.com/czatt9 Hör är videon dem dissar snickers
Citera
2022-11-11, 13:52
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Hahaha humor har dom ju iallafall ahahahah
Citera
2022-11-11, 14:16
Medlem
Citat:

BGS? (Bagis?)
Citera
2022-11-11, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
BGS? (Bagis?)
Aa
Citera
2022-11-12, 02:10
Medlem
Citat:
Det stämmer att ena grabben vart med, dock rashidi hade jag fel om. Kontraktsmord som DNT har lagt på en sätra unge som hämtat en annan spelare med sig! Vill vi säga DNT då menar vi Scar aka Ildar från Sandsborg eller dalennätverket som har anstiftat två torpeder från röda linjen till mordet på Nisse! Det inte så jävla svårt att pussla ihop, det som polisen har polisiärt klarat upp grundar sig på massa saker som har med detta att göra, scar är anstiftaren men dem har inget att grunda på det och själva torpederna kan inte kopplas då vapnen och varken dna har hittats! Detta mordet var en av dem morden där bevisningen är verkligen kontroversiell och jätte svår att hitta en rätt bedömning av vad som stämmer eller inte! Folk på gatan har sagt tusen saker till hundra olika personer så ingen vet vad som stämmer och vad som inte stämmer! Jag är pricksäker på min teori då jag fått denna teorin från källor från flera förorter i södra sidan av Stockholm

du har fel info. scar och snickers va de som släckte einar inte någon från sätra. snickers e borta nu bara scar kvar
Citera
2022-11-12, 02:12
Medlem
Citat:

Hahahahahhaah sjukaste ja sett
Citera
2022-11-12, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
BGS? (Bagis?)
så är det krig mellan bagis och skarpnäck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in