2023-08-03, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaude-baptist
Senaste gäddan måste vara lågbegåvad? Möts helt öppet, sitter och "mmm" "aa", beter sig allmänt som ett barn. Han är helt lobotomerad. Skulle nog kunna sitta instängd i bur och inte märka så mycket skillnad. Nä vilket as. Ser ut som en tomboy gör han också.

Han känns väldigt bortkopplad kanske lätt autistisk? Vore intressant att se hans eventuella utbildning och betyg.
Citera
2023-08-03, 18:05
Medlem
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Han känns väldigt bortkopplad kanske lätt autistisk? Vore intressant att se hans eventuella utbildning och betyg.
För mig är det svårt att överhuvudtaget förstå att det fortfarande nu efter drygt 2 års jakt på gäddor och med den spridning Dumpen fått är att det fortfarande finns dårar som chattar och bestämmer träff med personer under 15år.
#264 Säger i början att - det var det här jag förstod.
Fyfan ska dessa inavlade bastarder aldrig lära sig att dom kommer åka fast förr eller senare.

Föresten är det ingen som sett några gäddor IRL?
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-08-03 kl. 18:13.
Citera
2023-08-03, 18:14
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Tror mer det är som Sara skriver på Facebook att han är narkotikapåverkad. Han har tydligen flera domar.
Citera
2023-08-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Tror mer det är som Sara skriver på Facebook att han är narkotikapåverkad. Han har tydligen flera domar.

Där ser man. Ja det kan ju förklara saken. Även om också diagnoser kan just leda till att man blir narkoman. Den här personen kanske inte främst attraheras utav barn men har gått ner sig så mycket att han bara skiter i de där med ålder och lagar. Oavsett är det ingen ursäkt.
Citera
2023-08-03, 19:06
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
För mig är det svårt att överhuvudtaget förstå att det fortfarande nu efter drygt 2 års jakt på gäddor och med den spridning Dumpen fått är att det fortfarande finns dårar som chattar och bestämmer träff med personer under 15år.
Fyfan ska dessa inavlade bastarder aldrig lära sig att dom kommer åka fast förr eller senare.
Är man tillräckligt desperat tar dom bevisligen risken. Dom är fullt medvetna om Dumpens existens men å andra sidan finns ju chansen att det faktiskt är 12-åriga Lisa dom pratar med och då är det tydligen svårt å att inte ta risken.
Citat:
En tidigare kollega åkte fast på Dumpen men har inte stött på honom ännu.

Mycket hög social kompetens, energisk och trevlig men så åkte han fast där vilket var genuint oväntat men man vet aldrig i ens bekantskapskrets.
Citera
2023-08-03, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Är man tillräckligt desperat tar dom bevisligen risken. Dom är fullt medvetna om Dumpens existens men å andra sidan finns ju chansen att det faktiskt är 12-åriga Lisa dom pratar med och då är det tydligen svårt å att inte ta risken.

En tidigare kollega åkte fast på Dumpen men har inte stött på honom ännu.

Mycket hög social kompetens, energisk och trevlig men så åkte han fast där vilket var genuint oväntat men man vet aldrig i ens bekantskapskrets.
Vilken firre var det?
Citera
2023-08-03, 19:55
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka

Jo då 2 stycken faktiskt, men innan dom blev konfronterade. Den ena hade jag inte en tanke på men den andra blev jag inte förvånad över då hela han väldigt skum.
Citera
2023-08-03, 19:59
Medlem
feemaxxxs avatar
Hur svårt ska det bara att skriva ut numret på gäddan när man diskuterar? Det är ju för fan omöjligt att veta vem som diskuteras utan att klicka sig tillbaka och leta...
Citera
2023-08-03, 20:00
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman

Du menar gädda #146 ?
Citera
2023-08-03, 20:01
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Njae, har man inte begått något brott, och inte har något direkt offentligt ämbete… då är är det inte så enkelt att sparka folk om de verkligen stretar emot vill säga.
De flesta gäddor lämnar nog av ren skam gissar jag.

Gädda #126?
Citera
2023-08-03, 20:02
Medlem
feemaxxxs avatar
Citat:

Du menar Gädda #78 ?
Citera
2023-08-03, 20:41
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feemaxxx
Gädda #126?

Nä, velarville…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera