2023-08-02, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Precis min tanke också. Det är faktiskt synd om honom då man förstår att han inte har det lätt med andra vuxna. Jag tror helt enkelt att killen är desperat.

Sen ursäktar det inte att han har stämt träff med ett barn.

Men som sagt vissa uthängningsr är sorgliga på flera sätt.

Den här killen är nog inte äldre än 14-15 år mentalt men klarar ju ändå av att jobba om det stämmer med vad han skrev i chatten.

Så väldigt sorgligt på flera sätt denna uthängningen.

Hans preferenser är barn. Inte jämnåriga på 15 år. Det är inte hans mentala nivå som gör att han gillar någon som är i förpuberteten om ens det. Även om hans mentala nivå är 15 så VET han att det är olagligt att träffa så unga barn. 15-åringar vet vad som är lagligt och olagligt kring det. Men han gillar dem riktigt unga. Det var en 13-åring han ville träffa.
Citera
2023-08-02, 07:24
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Enligt ratsit är gäddan #264 boende i Västra Frölunda. Han är född 1992, är ogift, och äger inget fordon. Inget oväntat…
Rebus på honom?
Citera
2023-08-02, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Rebus på honom?
Han skriver namnet i chatten
Citera
2023-08-02, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andsved
Vi får verkligen inte hoppas att något sådant inträffar.
Hoppas inte jag heller, men är säker på att nånting liknande kommer hända
Patrik o Sara luras själva i en fälla
Citera
2023-08-02, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Fast det är ju helt irrelevant vilka gäddor du njuter av att se åka dit.

Det är ingen skillnad för barnen om gäddan är framgångsrik, snygg eller ful eller lågbegåvad.

Kockgäddan ser helt normal ut, även om han verkar vara påtänd av något. Han hade säkert kunna få till det med det du kallar "lagom mid-brud" och kanske högre än så om han verkligen kan kocka - problemet är att han vill knulla barn. Han vill inte knulla brudar i sin egen ålder eller där omkring. Han vill knulla barn.

Nä precis som jag skrev, så är ensamhet/social inkompetens ingen ursäkt. Dock tycker jag inte att gäddans karaktär är "helt irrelevant", vissa är farligare än andra. Hissmarkus ville våldta riktigt små barn analt. Den här snubben vill "dejta" tonårstjejer. Ingetdera är okej, men det ena är vidrigare och farligare än andra.
Citera
2023-08-02, 08:34
Medlem
timpanis avatar
Senaste gäddan (#264) ser ut som han skulle kunna vara Stefan Löfvens och Thomas Bodströms kärleksbarn. Döm själv här!
Citera
2023-08-02, 08:46
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Senaste gäddan (#264) ser ut som han skulle kunna vara Stefan Löfvens och Thomas Bodströms kärleksbarn. Döm själv här!

Jag tycker att han ser ut som en lesbisk tjej. De brukar ha lite samma stil.

Intressant att gäddan jobbar som kock. Jag undrar om han brukar experimentera med hemmagjorda såser som sperma-på-burk-gäddan (#261). Kanske kan de de två gäddorna mötas på en runka bulle-turnering i Arvika.
Citera
2023-08-02, 08:59
Medlem
Senaste gäddan måste vara lågbegåvad? Möts helt öppet, sitter och "mmm" "aa", beter sig allmänt som ett barn. Han är helt lobotomerad. Skulle nog kunna sitta instängd i bur och inte märka så mycket skillnad. Nä vilket as. Ser ut som en tomboy gör han också.
Citera
2023-08-02, 08:59
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Tragiskt.

Om jag var bra på att laga mat och såg hyfsat bra ut som den killen skulle det inte vara något problem att ro hem något yngre tjejer (25+).

Men hur är måendet och hur ledde det dit? Han ser avtrubbad ut som Joaquin Phoenix Joker-karaktär. Depression och uppgivenhet?

Ibland undrar man. Where did it all go wrong?

Han är pedofil och vill inte ha 25+ åringar. Han vill ha barn
Citera
2023-08-02, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Hans preferenser är barn. Inte jämnåriga på 15 år. Det är inte hans mentala nivå som gör att han gillar någon som är i förpuberteten om ens det. Även om hans mentala nivå är 15 så VET han att det är olagligt att träffa så unga barn. 15-åringar vet vad som är lagligt och olagligt kring det. Men han gillar dem riktigt unga. Det var en 13-åring han ville träffa.

Jo jag vet! Men troligtvis för att han har svårt att umgås med vuxna i hans egen ålder.

Likväl är det jävligt fel och rätt att hänga ut honom
Citera
2023-08-02, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Är det inte förbjudet redan, sk grooming? Problemet när det gäller Dumpen är ju att det aldrig sker något brott då inget riktigt barn sitter på andra sidan skärmen.

https://www.raddabarnen.se/rad-och-kunskap/foralder/sa-pratar-du-med-barn-om-grooming/

Citat: "Vad är grooming?

Grooming innebär att någon tar kontakt med barn i sexuellt syfte. Det är en brottslig handling och kan beskrivas som ”förberedelser till sexuella övergrepp mot barn”. Sexuella övergrepp på nätet är ofta icke-fysiska till en början – till exempel att barnet pressas att posera framför en webbkamera – men kan senare övergå till fysiska övergrepp."

Det är klart men likaväl kontaktar vuxna barn i sexuellt syfte.
Citera
2023-08-02, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnskl
Finns ett antal med det namnet i rätt ålder i området, nästan säker på att denna är fel. Andra gången på några dagar som fel person hängs ut. Tänk gärna lite innan ni hänger ut någon i denna tråden, det kan ha jävligt stora konsekvenser. Idiot.

INSTÄMMER.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in