Citat:
Ursprungligen postat av
Brooz
Nej, det gör jag inte – jag följer den här tråden... Sannolikhetslära kan vara svår att tillämpa, då aktörerna är ovilliga att lämna ut relevanta siffror. Jag har vid ett flertal tillfällen efterfrågat siffror på, hur många av de uthängda som har blivit dömda för något brott, men där är det "täfft"...
Du får gärna undervisa mig – eller läsa någon av de vetenskapliga skrifter som jag har länkat till i tråden...
Allt står på dumpen. Du kan kika in på tråden där man diskuterar om gäddorna. Flera gäddor har dömts, resterande gäddor har begränsat sina liv och sannolikheten att de rör barn igen är mycket liten om ingen alls.
Du har inte länkat vetenskapliga skrifter. Det är dina hjärnspöken.
Googla heterosexualitet, homosexualitet och pedofili så får du se all vetenskap du nånsin kommer behöva. Ser inte vad det har för relevans med dumpen. Förutom att pedofili är en sjukstörning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ankan-mannen
Så du ställer fram sprit på bordet när du vet att någon försöker sluta? Vi vet inte, men jag tror Dumpen motsvarar barn för 80 %, och därmed får Dumpen fler att gå över gränsen än annars. Tycker inte det är ett bra sätt att hantera så.
Du kan inte jämföra barn med alkohol. Men en flaska rom har nog mer värde än din existens.
Att dricka alkohol är ett val - ett begär.