2023-08-03, 10:42
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Givetvis är det inget PR-trick, du ser ju på Chrippa att han är kär på riktigt. Blir kul att följa deras framfart framöver! Tror de kommer komma långt ihop.

Tycker hon känns rätt intetsägande.. Men vi får se.
Citera
2023-08-03, 10:44
Medlem
Citat:
Givetvis är det inget PR-trick, du ser ju på Chrippa att han är kär på riktigt. Blir kul att följa deras framfart framöver! Tror de kommer komma långt ihop.

Du måste ju trolla. Eller så är din största dröm att få lite lite lite uppmärksamhet av Chrippa för att boosta din låga testonivå. För att vara så naiv mot en människa är omöjligt.
Citera
2023-08-03, 10:45
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:

Hon hade passat bättre med Sampev2
Citera
2023-08-03, 10:55
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Ja 15 åriga Andrew Tate fans gillar Chrippa. Skillnaden är väl att Tate är hyffsat smart och har haft en karriär inom boxning. Chrippa är en lantis som utan storebror inte hade varit något.

Får se idag om Cazzzz och Linnea är med på kanalen!
Vi har ingen aning om vem Chrippa varit om inte Jocke varit stor. De har inte speciellt lika stil. Det är möjligt att Chrippa varit precis lika stor utan en känd storebror.

Att kändisskap smittar av sig inom familjen är inte heller något unikt för Chrippa och Jocke. Hur kända vore Skarsgårds barnen om inte pappa banat vägen? Vem vore Benjamin och Bianca om inte mamma och mormor funnits och så vidare. Det kommer vi aldrig att få veta. Så hur Jockes kändisskap påverkat Chrippa är omöjligt att säga. Men det skulle ju vara konstigt om bara en i en syskonskara kunde bli kreatör. Jag tänker dessutom att en känd bror kan möjligen öppna några dörrar i början av karriären. Men om du inte levererar eget material tröttnar folk snart och följarna lämnar, detta vilken kändis du har anknytning till.

På tal om att leverera eget material. Det är väldigt tyst från Chrippa. Har han någonsin levererat så här lite? Man får ju känslan av att denna tråd påverkar honom och han är rädd för vad han släpper kommer att få för reaktioner.
Citera
2023-08-03, 11:19
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Du måste ju trolla. Eller så är din största dröm att få lite lite lite uppmärksamhet av Chrippa för att boosta din låga testonivå. För att vara så naiv mot en människa är omöjligt.

Nja, det är inget jag strävar efter. Dock känner jag inget behov av att ifrågasätta folk jag inte känner och deras känslor, så osäker är jag inte i mig själv. Du drar slutsatser om deras framtid när de varit ihop en vecka eller två, vad ska vi kalla det då?
Citera
2023-08-03, 11:20
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Hon hade passat bättre med Sampev2

Hur menar du? Sampe är nog för mogen för henne, hon behöver någon som är busig och tramsig
Citera
2023-08-03, 11:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Hur menar du? Sampe är nog för mogen för henne, hon behöver någon som är busig och tramsig

Menar det jag skriver. Dom är i samma ålder. Han har inga barn i bagaget. Och är det kroppsbyggare hon söker så.. Men du har rätt. Sampe är mer mogen sedan finns det tusentals tjejer likn Linnea. Eller vad hon nu heter.
En tanke bara.
Citera
2023-08-03, 11:27
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Nja, det är inget jag strävar efter. Dock känner jag inget behov av att ifrågasätta folk jag inte känner och deras känslor, så osäker är jag inte i mig själv. Du drar slutsatser om deras framtid när de varit ihop en vecka eller två, vad ska vi kalla det då?
Okey, men du känner stort behov av att försvara folk du inte känner? Det skulle man kunna analysera ett tag om man ville.
Citera
2023-08-03, 11:33
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Okey, men du känner stort behov av att försvara folk du inte känner? Det skulle man kunna analysera ett tag om man ville.

Försvara och försvara, min åsikt är att denna tråden hade varit sjukt mycket tråkigare om den bara innehållit er som vill kritisera. Ni hade kunnat sitta här och dunka varandras ryggar och skrattat åt Chrippa, men hade det varit kul utan en motsida? Tveksamt. Men alla tycker olika
Citera
2023-08-03, 11:43
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Försvara och försvara, min åsikt är att denna tråden hade varit sjukt mycket tråkigare om den bara innehållit er som vill kritisera. Ni hade kunnat sitta här och dunka varandras ryggar och skrattat åt Chrippa, men hade det varit kul utan en motsida? Tveksamt. Men alla tycker olika
Jo eller oxå hade tråden varit mycket tystare. Ryggdunkningar i alla ära, men de blir ganska snart tröttsamma. Jag har heller inte kritiserat att du skriver i tråden, men det blir konstigt om du ser din närvaro som noblare än andras.

Jag kan hålla med om att stundtals har tråden varit lite väl taskig och det finns kommentarer som är ruskigt låga. Och ja, det är väldigt konstigt att det finns dom som har åsikter om sådant de inte har med att göra. Som att Chrippa skulle stannat hos Julia exempelvis.

Men jag står för det jag skrivet och det jag tycker, har till och med erbjudet att säga det direkt till Chrippa.
Citera
2023-08-03, 11:46
Medlem
Citat:
Källa på skulder och skattesmitning? Du kan inte skriva så och inte komma med något konkret

Bara du gör en inkomstcheck på han! Deklarerar ju inte direkt någon inkomst. Han tjänar INGA pengar!
Citera
2023-08-03, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Ja om det är som PR trick typ. Då blir man ju less. Man lämnar inte sin familj för sånt.

Ibland känns det så, men hoppas inte.

Om Julia slutat röka, slutat med onödiga kalorier,utfört timmes promenerat om dagen med
Chloe i vagn då tror jag saken hade sett annorlunda ut. Hon hade varit minst 20kg lättare.
Hälsosam. Men hon slutade satsa helt och gav upp allt får jag känsla av.

Synd för hon hade varit en vacker kvinna om hon tagit hand om sig.

Chrippas nivå är dock bättre för en Ung än mogen kvinna. Ni ser ju hur dampig han är.
Om han nu är liga busig och vild utan kameror även.

Det är bara för han att köpa en skäggtrimmer för 500spänn, eldriven. Och rakapparat.
Med ung tjej ska han ha baby face för se ung ut själv. Jättelätt skött med maskiner.
Behövs inga Barberare. Bara bort med all jävla skägg.

Han är ganska tät, det går bra för hans Mersh eller hur det stavas.
Han säljer hälsningar som smör. Hans spanska bolag går bra.

En Porsche är droppe i havet för honom om det går så bra som det går specielt just nu.

Den där leasing avgiften drar han in på en halvdag bara

Oj oj vilket bullshit!
Han deklarerade ingen inkomst alls! Hur kan man då tjäna cash!
Tät? Nej! Det är han inte!
Att han har företag i Spanien?! No way! Ha har ingen aning om hur man skattar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in