Citat:
Ursprungligen postat av
Odd3lish
Noterat. Dock är det väl bara ett FB-rykte att hon inte fick byta kläder på 5 dagar? FB-rykten är osexigt.
Sant ett par bilder på flickan på Insta med samma outfit under veckan. Och en bild sista dagen från Kvarnen taket, där hon allt ser lite små smutsig ut. Obs samma kläder lite för många dagar är ju inget C far illa av. Och det är en lätt grej att missa om man inte är van att ha ansvaret över de dagliga rutinerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
booosss
Han är ganska tät, det går bra för hans Mersh eller hur det stavas.
Han säljer hälsningar som smör. Hans spanska bolag går bra.
Jag hade ingen aning om att han hade ett spanskt bolag. Vad sysslar det bolaget med. Och tyvärr har väl bolaget han skickat hälsningar genom kursat. Så där blir väl ett jävla inkomst bortfall. Jag hittade inget bolag registrerat på honom i Sverige. Han kan ju inte sälja mersh eller hälsningar eller få någon vit inkomst utan anställning eller bolag. Någon som vet hur han gör med det?
Han må vara tät. Men många bäckar små, leder till en stor å. Man måste ha benkoll på på in och utgifter i alla fall. Samt ha pengar undansparade att använda vid tillfälliga eller bestående inkomstbortfall.
För rik är inte att ha mycket pengar att spendera en månad och leva ur hand i mun. Man är rik om man har en ekonomi i balans och vetskapen att man kan klara sitt uppehälle även om något oförutsett skulle inträffa.
Citat:
Ursprungligen postat av
tuggish
Äsch går ju inte att kolla på skiten. Mindre intelligent bonnläpp med en keps bakochfram, som pratar hetsigt och osammanhängande om nonsenssaker.
Varför har han massa följare? Tycker folk det är intressant?
Jag tror folk tittar på honom för han är glad och för att han inte verkar förställa sig så mycket. Han skiter i att han är en bondläpp. Han är glad och skriker Whats poping i alla fall.