2023-08-03, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Enligt rykte så håller Chrippa på att skaffa en fin bil nu. Porsche Cayenne Turbo.
Riktigt coolt.

Han passar i sådan faktiskt. Bra att han visar sin manliga sida nu. Hoppas vi får se den på
kanalen snart. Lagom till lappen, glida med stil ska man.
Dom där tantbilarna han haft har varit riktigt vidriga fan.

CHRIPPA HAR EN VW TIGUAN... KOMMER EJ HA RÅD ATT BYTA. LEASINGBIL!
Citera
2023-08-03, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Snacka om att omfamna sin ålderskris 100% Nu fattas snart bara en hårtransplantation.

Såg ni att han klippte sig igår?? Asså, vem ska han de ut som?
Citera
2023-08-03, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag vet inget om Chrippa. Jag har bara trott på ALLT han sagt
Hans sk move.. Vet jag inte om det var rätt? Det visar sig. JAG skulle iaf INTE våga slänga mig i armarna på en snubbe som bara är 23 år. Men det är jag det

Edit
Jag ska kanske lägga in en stöt på sonens gaming polare?

Om jag ska vara helt ärlig nu, så tycker jag lite synd om den nya flickan. Hon har ingen aning om hans skulder, skattesmitning, va det innebär arr bli plastmatta, Eller hur han ska åka bort med sina Boys och bli high. Men det är klart, hon är förmodligen lika dum hon! Tror livet har allt med fame att göra. Akta dig Chrippa, du kommer bli lämnad dig någon som ej går på anabola, ej har kids och detta när hon nått sin familj.
Citera
2023-08-03, 09:33
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsolariumx
Hur vet du det

Han vet inte ett skit om något. Han har sett Chrippa på skärmen och inbillat sig att de har ett speciellt band till varandra, så nu måste han internetkriga i alla väder för sin stora idol som inte ens skulle pissa på honom om han stod i ljusan låga.
Citera
2023-08-03, 09:33
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Han lämnade Julia för att hon är ett vrak som äter chips och röker hela dagarna, hon har noll ambitioner whatsoever. Han kunde blivit kär i en lyktstolpe och den hade troligen gett honom mer i utbyte.

Linnea är ung, fräsch och möter Chrippa på ett annat plan, vem hade inte bytt?
Nu tycker jag att du får honom att framstå som väldigt osympatisk. För det första ger du inte Chrippa plus poäng genom att kasta skor på Julia, du ger honom minus poäng.

För det andra verka Julia definitivt haft huvud ansvaret om Dottern och hemmet. När hon fanns med i bilden hade C aldrig samma kläder i 5 dagar. Hon åkte aldrig på vansinnesfärder på skotern och hon satt fastspända i bilen. När Julia flyttar ut så verkar Chrille inte ens veta var städa sakerna finns hemma utan måste köpa ny mopp.

För det tredje så pissar du på både Julia och Chrille när du säger att han lika gärna kunde vara tillsammans med en lyktstolpe. De hade ett 7 års långt förhållande, de har en dotter tillsammans
tillsammans. Att du skylla på vikten som en faktor till separationen är att få Chrippa att framstå som väldigt väldig ytlig.

Att lämna någon man har barn med är ett stort steg. Jag respekterar att förhållande inte funkar och självklart ska man lämna varandra även om man har barn tillsammans om man inte gör varandra lyckliga.

Men att använda utryck som bytt upp sig är osmakligt. Dessutom ung och fräsch är inget som är bestående. Ska han lämna Linnea oxå om hon går upp i vikt efter exempelvis en graviditet.

Du vet väl att ett förhållande bör ligga på ett djupare plan än att behandla det som ett bilbyte. Om äkta kärlek finns mellan två personer så är utseende av marginell betydelse. Chrippa kände uppenbarligen inte äkta kärlek till Julia. Och han kan inte ha en aning om det är det han känner för Julia.
Citera
2023-08-03, 09:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Om jag ska vara helt ärlig nu, så tycker jag lite synd om den nya flickan. Hon har ingen aning om hans skulder, skattesmitning, va det innebär arr bli plastmatta, Eller hur han ska åka bort med sina Boys och bli high. Men det är klart, hon är förmodligen lika dum hon! Tror livet har allt med fame att göra. Akta dig Chrippa, du kommer bli lämnad dig någon som ej går på anabola, ej har kids och detta när hon nått sin familj.

Ja joo.. Men jag tänker lite som så.. Det är bara en viss sorts tjejer som faller för sådana som Chrippa.
Antingen så är hon kokad eller smart? För det första. Hon är ung, har hela livet framför sig. Varför då binda upp sig så tidigt med en kille som redan HAR barn med en annan? Risken finns ju att hon hamnar i samma situation som Julia om några år. Sedan kan hon vara smart. Han är ju lite halvkändis och har en bror som är ganska stor. Att få synas med familjen Lundell och i Lundellhuset kan lyfta henne. Surfa på vågen lite..
Jag vet inte?
Tror inte Chrippa är fattig. Tror inte Golof är fattig han heller.
Jag vet som sagt inte? Den som lever får se.

Edit
been there, done that..
Men jag insåg INNAN jag skaffa barn. - Jag vill inte va nr 2. Jag ska fan vara Nr 1.
Ska jag ha barn så ska det inte vara med någon som redan har barn med någon annan.
Men alla är vi olika som sagt.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-08-03 kl. 09:46.
Citera
2023-08-03, 09:56
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Han vet inte ett skit om något. Han har sett Chrippa på skärmen och inbillat sig att de har ett speciellt band till varandra, så nu måste han internetkriga i alla väder för sin stora idol som inte ens skulle pissa på honom om han stod i ljusan låga.

Nämen, killen som har inte något bättre att komma med har yttrat sig. Killen som skulle dö för Chrippas liv så han sitter här och spyr ur sig hat som grundar sig i ren avundsjuka, vill du ha en servett att torka tårarna med?
Citera
2023-08-03, 09:57
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Nu tycker jag att du får honom att framstå som väldigt osympatisk. För det första ger du inte Chrippa plus poäng genom att kasta skor på Julia, du ger honom minus poäng.

För det andra verka Julia definitivt haft huvud ansvaret om Dottern och hemmet. När hon fanns med i bilden hade C aldrig samma kläder i 5 dagar. Hon åkte aldrig på vansinnesfärder på skotern och hon satt fastspända i bilen. När Julia flyttar ut så verkar Chrille inte ens veta var städa sakerna finns hemma utan måste köpa ny mopp.

För det tredje så pissar du på både Julia och Chrille när du säger att han lika gärna kunde vara tillsammans med en lyktstolpe. De hade ett 7 års långt förhållande, de har en dotter tillsammans
tillsammans. Att du skylla på vikten som en faktor till separationen är att få Chrippa att framstå som väldigt väldig ytlig.

Att lämna någon man har barn med är ett stort steg. Jag respekterar att förhållande inte funkar och självklart ska man lämna varandra även om man har barn tillsammans om man inte gör varandra lyckliga.

Men att använda utryck som bytt upp sig är osmakligt. Dessutom ung och fräsch är inget som är bestående. Ska han lämna Linnea oxå om hon går upp i vikt efter exempelvis en graviditet.

Du vet väl att ett förhållande bör ligga på ett djupare plan än att behandla det som ett bilbyte. Om äkta kärlek finns mellan två personer så är utseende av marginell betydelse. Chrippa kände uppenbarligen inte äkta kärlek till Julia. Och han kan inte ha en aning om det är det han känner för Julia.

Noterat. Dock är det väl bara ett FB-rykte att hon inte fick byta kläder på 5 dagar? FB-rykten är osexigt.
Citera
2023-08-03, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Ja all publicitet är bra publicitet, och självklar ökar hans klick med en aktiv Flashback tråd, att bli omtalad i clue news och få artiklar i nyheter 24.

Men vi får vid gud hoppas att Chrippa inte lämnade Julia och blev kär i Linnea, som ett move. För i så fall är han ju psykopat.

Ja om det är som PR trick typ. Då blir man ju less. Man lämnar inte sin familj för sånt.

Citat:
Hela relationen kanske var PR trick

Ibland känns det så, men hoppas inte.

Citat:
Han lämnade Julia för att hon är ett vrak som äter chips och röker hela dagarna, hon har noll ambitioner whatsoever. Han kunde blivit kär i en lyktstolpe och den hade troligen gett honom mer i utbyte.

Linnea är ung, fräsch och möter Chrippa på ett annat plan, vem hade inte bytt?

Om Julia slutat röka, slutat med onödiga kalorier,utfört timmes promenerat om dagen med
Chloe i vagn då tror jag saken hade sett annorlunda ut. Hon hade varit minst 20kg lättare.
Hälsosam. Men hon slutade satsa helt och gav upp allt får jag känsla av.

Synd för hon hade varit en vacker kvinna om hon tagit hand om sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag vet inget om Chrippa. Jag har bara trott på ALLT han sagt
Hans sk move.. Vet jag inte om det var rätt? Det visar sig. JAG skulle iaf INTE våga slänga mig i armarna på en snubbe som bara är 23 år. Men det är jag det

Edit
Jag ska kanske lägga in en stöt på sonens gaming polare?

Chrippas nivå är dock bättre för en Ung än mogen kvinna. Ni ser ju hur dampig han är.
Om han nu är liga busig och vild utan kameror även.

Citat:
Ursprungligen postat av vemsfel
Uppenbart att han letar spons-klippning, annars är det väl bara att Googla upp en välrenommerad barberare i innerstan.

Det är bara för han att köpa en skäggtrimmer för 500spänn, eldriven. Och rakapparat.
Med ung tjej ska han ha baby face för se ung ut själv. Jättelätt skött med maskiner.
Behövs inga Barberare. Bara bort med all jävla skägg.

Citat:
CHRIPPA HAR EN VW TIGUAN... KOMMER EJ HA RÅD ATT BYTA. LEASINGBIL!

Han är ganska tät, det går bra för hans Mersh eller hur det stavas.
Han säljer hälsningar som smör. Hans spanska bolag går bra.

En Porsche är droppe i havet för honom om det går så bra som det går specielt just nu.

Den där leasing avgiften drar han in på en halvdag bara
Citera
2023-08-03, 09:59
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:

Källa på skulder och skattesmitning? Du kan inte skriva så och inte komma med något konkret
Citera
2023-08-03, 10:04
Medlem
Citat:
Källa på skulder och skattesmitning? Du kan inte skriva så och inte komma med något konkret
Oavsett om det stämmer eller inte så borde han vara med Julia hon är mer lojal snygg och bättre än den nya flickan.
Citera
2023-08-03, 10:05
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Oavsett om det stämmer eller inte så borde han vara med Julia hon är mer lojal snygg och bättre än den nya flickan.

Du kanske inte har mandat att avgöra hur Chrippa känner kring det, uppenbarligen har kärleken dött ut med åren, då kan det blir såhär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in