Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Ja all publicitet är bra publicitet, och självklar ökar hans klick med en aktiv Flashback tråd, att bli omtalad i clue news och få artiklar i nyheter 24.
Men vi får vid gud hoppas att Chrippa inte lämnade Julia och blev kär i Linnea, som ett move. För i så fall är han ju psykopat.
Ja om det är som PR trick typ. Då blir man ju less. Man lämnar inte sin familj för sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Xsolariumx
Hela relationen kanske var PR trick
Ibland känns det så, men hoppas inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Odd3lish
Han lämnade Julia för att hon är ett vrak som äter chips och röker hela dagarna, hon har noll ambitioner whatsoever. Han kunde blivit kär i en lyktstolpe och den hade troligen gett honom mer i utbyte.
Linnea är ung, fräsch och möter Chrippa på ett annat plan, vem hade inte bytt?
Om Julia slutat röka, slutat med onödiga kalorier,utfört timmes promenerat om dagen med
Chloe i vagn då tror jag saken hade sett annorlunda ut. Hon hade varit minst 20kg lättare.
Hälsosam. Men hon slutade satsa helt och gav upp allt får jag känsla av.
Synd för hon hade varit en vacker kvinna om hon tagit hand om sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tarmstuvning
Jag vet inget om Chrippa. Jag har bara trott på ALLT han sagt
Hans sk move..

Vet jag inte om det var rätt? Det visar sig. JAG skulle iaf INTE våga slänga mig i armarna på en snubbe som bara är 23 år. Men det är jag det
Edit
Jag ska kanske lägga in en stöt på sonens gaming polare?

Chrippas nivå är dock bättre för en Ung än mogen kvinna. Ni ser ju hur dampig han är.
Om han nu är liga busig och vild utan kameror även.
Citat:
Ursprungligen postat av
vemsfel
Uppenbart att han letar spons-klippning, annars är det väl bara att Googla upp en välrenommerad barberare i innerstan.
Det är bara för han att köpa en skäggtrimmer för 500spänn, eldriven. Och rakapparat.
Med ung tjej ska han ha baby face för se ung ut själv. Jättelätt skött med maskiner.
Behövs inga Barberare. Bara bort med all jävla skägg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gummigubben89
CHRIPPA HAR EN VW TIGUAN... KOMMER EJ HA RÅD ATT BYTA. LEASINGBIL!
Han är ganska tät, det går bra för hans Mersh eller hur det stavas.
Han säljer hälsningar som smör. Hans spanska bolag går bra.
En Porsche är droppe i havet för honom om det går så bra som det går specielt just nu.
Den där leasing avgiften drar han in på en halvdag bara