Citat:
Det är heelt fel tider köpa i sthlm hus nu. Det blir bara mer och mer farligt. Priserna kommer sjunka där med hälften om 10år. Se bara hur sjukt det blivit senaste 10åren.
Ifrån några värdetransportrån i månaden till Rena avrättningar på gator och sprängda hus, lägenheter, restauranger. Ett av Europas farligaste städer idag. Mycket tryggare i andra länder.
Se danmark eller finland som exempel. 1-2 skjutningar per år. Sverige har det dagligen.
Citat:
Hela stilen, feta fälgar….. Ja det beror ju helt och hållet på hur man tänker om vad att lyckats betyder och vad man vill framstå som.
Jag tänker att väldigt många tänker andra tankar än lyckad man, om de ser en tydligt märkes dressad snubbe, i värsta feta fälgar bilen, men en markant yngre tjej på passagerare platsen.
Jag menar, vad vill man framstå som? Någon med en lyckad karriär inom något mer avancerat yrke skulle aldrig ha dom kläderna. Någon riktig uperclass skulle hellre dö än att befatta sig med något som luktar tacky.
Men vill man framstå som en kriminell show off så visst. Jag är anarkist, han får självklart spinna på det om han vill.
Men jag hoppas för hans skull att han till slut inser att lycka är inget man kan köpa för pengar och visa upp. Och att om man är lycklig har man inget behov av att skryta eller skylta med det.
Jag tänker att väldigt många tänker andra tankar än lyckad man, om de ser en tydligt märkes dressad snubbe, i värsta feta fälgar bilen, men en markant yngre tjej på passagerare platsen.
Jag menar, vad vill man framstå som? Någon med en lyckad karriär inom något mer avancerat yrke skulle aldrig ha dom kläderna. Någon riktig uperclass skulle hellre dö än att befatta sig med något som luktar tacky.
Men vill man framstå som en kriminell show off så visst. Jag är anarkist, han får självklart spinna på det om han vill.
Men jag hoppas för hans skull att han till slut inser att lycka är inget man kan köpa för pengar och visa upp. Och att om man är lycklig har man inget behov av att skryta eller skylta med det.
Jag har själv fina bilar, men är inte kriminell.
Har dom för dom är sköna köra. Inte för styla eller skryta.
Men jag vet att kriminella babbar måste flexa. Det är deras livstil. Bo 30kv. Köra fin bil.
Ha märkes kläder med stora loggor.
Är chrippa på väg bli sådan? Ja varför inte. Någon svensk måste vi ha som gör det med.
Fast utan att begå brott då får vi hoppas
Hans bror jockiboi har ju feta bilar och stora Lous viton märken på kläderna.
Det är väl damkläder annars Lois vitton eller hur det stavas? Köpte en sådan väska åt mitt ex.
Men en fejk i turkiet såklart
Hey Ho, let´s go
Senast redigerad av booosss 2023-08-03 kl. 00:29.
Senast redigerad av booosss 2023-08-03 kl. 00:29.

Vet jag inte om det var rätt? Det visar sig. JAG skulle iaf INTE våga slänga mig i armarna på en snubbe som bara är 23 år. Men det är jag det