2023-08-02, 19:28
Avslutad
Alla chrippas ”märkes” grejer är definitivt fake! Hade han haft äkta dior skor tex hade han aldrig gymmat i dom 🤣..
Snälla… han springer väll på Spaniens alla marknader och köper allt skit för 20 euro styck
Citera
2023-08-02, 19:31
Medlem
Ingen video med småflickorna Linnea och Caazzzz. Kanske kommer imorgon, langaren från Mjölby är påväg till Täby!

Bådar gott detta!
Citera
2023-08-02, 19:58
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Det blir ju helt fel syn på föräldrarna för C om Chrippa fortsätter som han gör. När pappa kommer så får hon massor av nya kläder. Med pappa får hon åka utomlands. Sen vet vi inte vad J gör för motsvarigheter, men tvekar på att hon gör saker i samma stil. Blir kul om hon frågar "Var är mamma" och flippar när de är utomlands. Lite wake-up call för Chrippa.

Dummaste jag läst, ska han sänka standarden för honom och C för att Julia är fattig och inte kan ge något till C? Inte Chrippas fel att han har bättre ekonomiska förutsättningar än henne, låt honom ha kul med sin dotter
Citera
2023-08-02, 20:37
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasertryckaren
Det blir ju helt fel syn på föräldrarna för C om Chrippa fortsätter som han gör. När pappa kommer så får hon massor av nya kläder. Med pappa får hon åka utomlands. Sen vet vi inte vad J gör för motsvarigheter, men tvekar på att hon gör saker i samma stil. Blir kul om hon frågar "Var är mamma" och flippar när de är utomlands. Lite wake-up call för Chrippa.
Gällande kläderna så får vi hoppas att Chrippa ser dem som Cs kläder och får ha dem hos båda föräldrarna. De skulle ha dottern 5 dagar var. Det blir jävla mycket flygande om han ska hem var 5 dag.

Jag tror C ändå kommer att föredra att vara hos mamma om läget är samma och stämningen är lugn där. Att fara fram och tillbaka med Chrille tror jag blivet jobbigt för henne. Chrille borde tänka på att lära sig gå ner lite i energi när han har henne. Småbarn påverkas med än vuxna av vilken energi de har runt omkring sig. Chrille kan någorlunda tygla sin energi. Det skulle inte barnet kunna om hon gick upp i samla energi.

Dock Chrille har faktiskt inte tagit med henne någonstans. Han har haft henne i lägenheten i Mjölby och det är det närmaste hon kommer ihåg av hem i Sverige. Tvååriga barn har kort minne. Om han missade att byta kläder på henne på 5 dagar är inte det hela världen tycker jag. Det är inte så lätt att ha koll på allt när man plötsligt har hela ansvaret. Jag kan till och med ursäkta vansinnes färden han styrde med en hand för att han filmade. Bara han inte gör något lika dumdiristigt igen, och att han byter kläder iallafall en gång nästa gång han har henne.

BTW, jag tycker ni är fisiga när ni kritiserar Chrippas kläder. Jag tycker han är fin, för tycker man själv man är fin, så är man fin. Och då kan omgivningen dra åt helvete.

Om ni frågar mig om jag tror looken går hem i Stockholm. Kanske i Tensta, men faktiskt inte någonstans inom tullarna. Riktiga Östermalmsre skulle aldrig ha på sig något där ett märke syns. Och att skrävla om pengar är fullständigt otänkbart. Kungsholmens låssas arbetskass kommer inte heller att imponeras av hans klädstil, och den lite svårmodiga kungsholmniten skulle inte uppskatta den glada höga energin nivån. Svåra Södermalm skulle förakta hans stil och 10 feminister av båda könen skulle kasta sig om strupen på honom varje gång han kukskämtade.
Citera
2023-08-02, 20:45
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Det finns på Google.

Well, huvudpoängen var ändå att han inte flexar med kläder, det finns ingen som ser vilka märkeskläder han har eftersom man inte ser några märken på hans kläder, eller att dem sticker ut speciellt mycket för den delen.
Citera
2023-08-02, 21:31
Bannlyst
Låt oss skita i klädsnacket nu snälla.

NÄR SKA CHRIPPA TRÄFFA EMELIE BUMBI?
Han sa att dom skulle träffas.

Det vill jag fan se. ALLA VILL SE DET.
Chrippa ta dig genast till Ängelholm snälla. Eller be Bumbi komma till Tokholm.
Vill se er fika och snacka i någon park lite. Ge henne par tusen.
Blir värsta feta contentet. Du får säkert 300tusen visningar på den.

Hey Hoe Let´s go
Citera
2023-08-02, 22:08
Bannlyst
Enligt rykte så håller Chrippa på att skaffa en fin bil nu. Porsche Cayenne Turbo.
Riktigt coolt.

Han passar i sådan faktiskt. Bra att han visar sin manliga sida nu. Hoppas vi får se den på
kanalen snart. Lagom till lappen, glida med stil ska man.
Dom där tantbilarna han haft har varit riktigt vidriga fan.
Citera
2023-08-02, 22:44
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Enligt rykte så håller Chrippa på att skaffa en fin bil nu. Porsche Cayenne Turbo.
Riktigt coolt.

Han passar i sådan faktiskt. Bra att han visar sin manliga sida nu. Hoppas vi får se den på
kanalen snart. Lagom till lappen, glida med stil ska man.
Dom där tantbilarna han haft har varit riktigt vidriga fan.

Snacka om att omfamna sin ålderskris 100% Nu fattas snart bara en hårtransplantation.
Citera
2023-08-02, 23:13
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Bra att han visar sin manliga sida nu. Hoppas vi får se den på
kanalen snart.
Det tror jag inte du behöver oroa dig för. Köpet han ny bil, och dessutom tuff bil, kommer det inte att dröja många nanosekunder innan han visar upp den. Vad vilken bil man har skulle ha med manlighet att göra har jag svårt att förstå. Män med stor kuk och naturlig självsäkerhet kan köra en Fiat Uno och vara långt mycket manligare än en snubbe som glider i värsta värsting bilen.

Om Chrippa vill ha fetbilen, så har jag inga åsikter om det. Förutom att jag känner mig lite beklämd. Det har snackats om att han har värsta ges bilen i denna tråden. Och så poff köper han fetbilen, asså hur påverkad blir han av tråden. Funderingar på vad tråden skulle få honom till dyker upp.
Citera
2023-08-02, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Det tror jag inte du behöver oroa dig för. Köpet han ny bil, och dessutom tuff bil, kommer det inte att dröja många nanosekunder innan han visar upp den. Vad vilken bil man har skulle ha med manlighet att göra har jag svårt att förstå. Män med stor kuk och naturlig självsäkerhet kan köra en Fiat Uno och vara långt mycket manligare än en snubbe som glider i värsta värsting bilen.

Om Chrippa vill ha fetbilen, så har jag inga åsikter om det. Förutom att jag känner mig lite beklämd. Det har snackats om att han har värsta ges bilen i denna tråden. Och så poff köper han fetbilen, asså hur påverkad blir han av tråden. Funderingar på vad tråden skulle få honom till dyker upp.

Jag tror han börjat dra in bigga cash och vill njuta av livet nu. Innan han blir för gammal.

Att ha en Balenciaga tröjja för 8tusen och köra en skitbil lirar inte alls.
Klart man ska köra Porsche då.

Handlar om hela stilen. När pengar finns, då ska det vara stil hela vägen.
Blir ju big fail när kläderna man har på är dyrare än bilen.

Kul att han börjat njuta av livet, och dumpade slavjobbet+rökaren.

Ung fin tjej, fin bil, fina kläder , glidar arbete som Youtube om man gillar det, ja allt detta gör varje man i hans ålder gott.

Det får vara nog med skitjobb, skitbilar, feta tanter nu. Man lever bara en gång fan.
Vi män ska inte ta skit mer.
Citera
2023-08-02, 23:35
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Trodde han skulle satsa på en bostad i Stockholm men visst.
Bil rockar mer..
Citera
2023-08-02, 23:44
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Jag tror han börjat dra in bigga cash och vill njuta av livet nu. Innan han blir för gammal.

Att ha en Balenciaga tröjja för 8tusen och köra en skitbil lirar inte alls.
Klart man ska köra Porsche då.

Handlar om hela stilen. När pengar finns, då ska det vara stil hela vägen.
Blir ju big fail när kläderna man har på är dyrare än bilen.

Kul att han börjat njuta av livet, och dumpade slavjobbet+rökaren.

Ung fin tjej, fin bil, fina kläder , glidar arbete som Youtube om man gillar det, ja allt detta gör varje man i hans ålder gott.

Det får vara nog med skitjobb, skitbilar, feta tanter nu. Man lever bara en gång fan.
Vi män ska inte ta skit mer.
Hela stilen, feta fälgar….. Ja det beror ju helt och hållet på hur man tänker om vad att lyckats betyder och vad man vill framstå som.

Jag tänker att väldigt många tänker andra tankar än lyckad man, om de ser en tydligt märkes dressad snubbe, i värsta feta fälgar bilen, men en markant yngre tjej på passagerare platsen.

Jag menar, vad vill man framstå som? Någon med en lyckad karriär inom något mer avancerat yrke skulle aldrig ha dom kläderna. Någon riktig uperclass skulle hellre dö än att befatta sig med något som luktar tacky.

Men vill man framstå som en kriminell show off så visst. Jag är anarkist, han får självklart spinna på det om han vill.

Men jag hoppas för hans skull att han till slut inser att lycka är inget man kan köpa för pengar och visa upp. Och att om man är lycklig har man inget behov av att skryta eller skylta med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in