2023-08-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Finns Puffy igen inrikes, dom måste ha gjort en variant utan HHC-P. Hoppas den lever upp till hypen, får den imorgon så återkommer med recension.

Vad tyckte du om puffyn ?
Citera
2023-08-02, 15:28
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashek
Vad tyckte du om puffyn ?

Helt klart bästa jag testat inrikes, man får det man betalar för, lite bättre kvalite för en engångsvape
Citera
2023-08-02, 17:58
Medlem
Tycker inte engångs vape fungerar köpt två stycken från ställen 96+ hhc. Hur mycket jag än röker blir man aldrig bäng på dom ev bara lite små seg. Fruktansvärt för lungorna hostar typ så man tappar luften. Men hhc budsen fungerar utmärkt dock galen tolerans efter man har rökt några veckor i sträck.

Men nu till min fråga kan man öppna upp/förstöra vapen och hälla oljan i tobak och röka den?
Någon som testat om det fungerar bättre?
Citera
2023-08-02, 23:46
Medlem
Citat:
Helt klart bästa jag testat inrikes, man får det man betalar för, lite bättre kvalite för en engångsvape

Håller med! och godare smak blir svår att finna!
Citera
2023-08-03, 15:57
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashek
Håller med! och godare smak blir svår att finna!
Håller med. Köpte den i juni med HHC. Den är extremt len för halsen, smakar bara godis som vilken nikotinvape som helst. Går att ladda upp och byta ut kasetten. Luktar ej.
Känns också tryggt, med tanke på att de producerat Puffy med THC i USA i många år.
Citera
2023-08-04, 03:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blackpeddobear

Men nu till min fråga kan man öppna upp/förstöra vapen och hälla oljan i tobak och röka den?
Gör det med sista slatten. De är lätta att öppna men oljan kan vara lite seg att få ur. En bongskrapa fungerar utmärkt. Blanda med tobak och rök! Bäng blir man.
Citera
2023-08-04, 09:57
Medlem
Citat:

Märkte du någon skillnad kontra den m HHC? Puffy va lätt den bästa jag testade, testade 3-4 olika. Dom andra va inte ens i närheten
Citera
2023-08-04, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackpeddobear
Tycker inte engångs vape fungerar köpt två stycken från ställen 96+ hhc. Hur mycket jag än röker blir man aldrig bäng på dom ev bara lite små seg. Fruktansvärt för lungorna hostar typ så man tappar luften. Men hhc budsen fungerar utmärkt dock galen tolerans efter man har rökt några veckor i sträck.

Fungerar typ likadant, fungerar gör det iaf. Gjorde exakt det du sa med min HHC vape när den inte längre kunde bränna den små mängden olja som var kvar i vapen. Man får skrapa ur skiten med något dock, eller får du lägga i tex tobak i stället du bröt upp och sen låta tobaken skrapa ur det.
Citera
2023-08-06, 18:35
Medlem
Vasterass avatar
Undrar om någon har erfarenhet av detta:
https://drherbals.se/kategori/hhc/
Citera
2023-08-06, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Undrar om någon har erfarenhet av detta:
https://drherbals.se/kategori/hhc/

Dåligt att dom inte ens skriver vad för cannabinoider det är i den.
Citera
2023-08-06, 22:25
Medlem
IngenKlimatkriss avatar
Någon som upplevt biverkningar? Blir man dummare? Segare?

Har rökt varje dag i cirka 3 veckor, 6-7 bloss två gånger om dagen. Det är nog lite för mycket och jag har inte råd att förlora fler hjärnceller. Ska sluta nu när semestern är slut.
Citera
2023-08-07, 19:19
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:

Hur står den sig jämfört med dom gamla med hhcp?

Har några såna kvar men vill snåla på dom lite..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in