2023-08-02, 00:04
Medlem
details avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jo, jag tror det är en kille som det egentligen är rätt synd om. Inte för att det ursäktar något. Men jag tycker den här typen av konfrontationer känns tragiska.

När glidargubbar som rektorsgäddan, hissmarkus osv åker dit. Då njuter jag för fulla muggar. Men vissa konfrontationer känns bara sorgliga. Hade han bara fått nån lagom mid-brud, typ 4-poängare, som brydde sig om honom och gav honom regelbundna avsugningar, så hade han förmodligen aldrig hamnat i den skiten han sitter i nu. Jag tror inte han är peddo egentligen. Bara ensam och oförmögen att få till det med jämnåriga.

Min magkänsla säger mig att den här killen inte hade onda avsikter om vi kan tänka bort att det alltid är fel att träffa någon under 15. Han vet såklart att han inte ska kontakta 14-åringar men rättfärdigar det genom sina "goda avsikter", för honom blir det tillslut moraliskt ok att träffa en 14-åring om man beter sig schysst och respektfullt. Han är medveten om dumpen men tänker att det händer inte honom.
Citera
2023-08-02, 00:06
Medlem
Handknutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Typ den första gäddan jag tycker synd om? Vet ej varför?
Hoppas han får hjälp!

Ja, han är extremt nojig. Men synd om? Nja. Men framstår i chatten som ensam och sökande efter kontakt. Gissar att han hade nappat på vem som helst som gett honom lite virtuell uppskattning. Det förtar dock inte faktum. Att han i det här fallet nappat på en minderårig.
Citera
2023-08-02, 01:07
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Kan inte riktigt bestämma mig om huruvida #264 har extremt hög eller extremt låg självmordsrisk efter uthängningen. Det är antingen eller, men inget däremellan. Han känns å ena sidan ganska korkad, som att han inget fattar och skakar av sig det mesta. Men samtidigt känns han glasklar, och isåfall bara apatisk för att han fattar exakt vad det är som händer.

Tror det blev jobbigt för hans hjärna att ta in situationen han var i samt att han samtidigt registrerade alla personer som rörde sig runt omkring honom. Kan bli likadan själv när det blir för mycket intryck. Hjärnan går på högvarv och han tar garanterat inte in någonting av vad hon säger.
Citera
2023-08-02, 01:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Tänk om någon istället lurar dumpen till någon plats och blåser av en rörbomb. Kanske Patrik återför sitt världsrekord i höjdhopp då? Jag menar, det är ju inte som att det saknas mentalt instabila och hämndlystna individer bland den grupp de fiskar runt i.
Efter att ha sett alla 250+ gäddor kan man lugnt konstatera att männen som söker barn att utnyttja är inte bara fula utan även fega.
Intelligensen är även den inte tresiffrig på IQ skalan så någon rörbomb skulle dom inte få ihop. Kanske ett träsvärd.
Citera
2023-08-02, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detail
Min magkänsla säger mig att den här killen inte hade onda avsikter om vi kan tänka bort att det alltid är fel att träffa någon under 15. Han vet såklart att han inte ska kontakta 14-åringar men rättfärdigar det genom sina "goda avsikter", för honom blir det tillslut moraliskt ok att träffa en 14-åring om man beter sig schysst och respektfullt. Han är medveten om dumpen men tänker att det händer inte honom.

Han säger att han gillar yngre och denna människa han ska träffa är inte 14 utan 13.

Vad fan ska en 30-åring göra med en 13 åring annat än våldta denne. När man gillar yngre så att man inte ens kan hålla sig till 15-åringar så är man en barnvåldtäktsman. Hur kan du mena att det inte är att ha onda avsikter?
Citera
2023-08-02, 04:06
Avstängd
tramsebyxans avatar
Citat:
Jo, jag tror det är en kille som det egentligen är rätt synd om. Inte för att det ursäktar något. Men jag tycker den här typen av konfrontationer känns tragiska.

När glidargubbar som rektorsgäddan, hissmarkus osv åker dit. Då njuter jag för fulla muggar. Men vissa konfrontationer känns bara sorgliga. Hade han bara fått nån lagom mid-brud, typ 4-poängare, som brydde sig om honom och gav honom regelbundna avsugningar, så hade han förmodligen aldrig hamnat i den skiten han sitter i nu. Jag tror inte han är peddo egentligen. Bara ensam och oförmögen att få till det med jämnåriga.

Fast det är ju helt irrelevant vilka gäddor du njuter av att se åka dit.

Det är ingen skillnad för barnen om gäddan är framgångsrik, snygg eller ful eller lågbegåvad.

Kockgäddan ser helt normal ut, även om han verkar vara påtänd av något. Han hade säkert kunna få till det med det du kallar "lagom mid-brud" och kanske högre än så om han verkligen kan kocka - problemet är att han vill knulla barn. Han vill inte knulla brudar i sin egen ålder eller där omkring. Han vill knulla barn.
Citera
2023-08-02, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan

Det är ingen skillnad för barnen om gäddan är framgångsrik, snygg eller ful eller lågbegåvad.

Kockgäddan ser helt normal ut, även om han verkar vara påtänd av något. Han hade säkert kunna få till det med det du kallar "lagom mid-brud" och kanske högre än så om han verkligen kan kocka - problemet är att han vill knulla barn. Han vill inte knulla brudar i sin egen ålder eller där omkring. Han vill knulla barn.

Ett försvar där han sa att han faktiskt gillade äldre tjejer än femton år och att det här var ett undantag uteblev ju helt. Han visste väl inte heller vilka som han skrivit med som var Dumpen och vilka som var riktiga barn så han insåg väl att det var dumt att ge sig på nåt sånt.

Han orkar ju lägga ner energi på att chatta sex med barn och det är ju för att det är det som är härligt. Att göra samma insats med äldre än 15 verkar inte vara lika enkelt för det är inget intresse han har.

Klart du har rätt, hur barnen mår efter någon form av kontakt med vuxna beror ju inte på hur snygg eller ful någon är. Det finns helt andra mekanismer.
Citera
2023-08-02, 06:15
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
Typ den första gäddan jag tycker synd om? Vet ej varför?
Hoppas han får hjälp!
Tycker synd om? Hade han försökt träffa mitt barn för att mysa under filten då hade det varit synd om honom efter min behandling. Nu ska han ju vara glad och tacksam att det var ett låtsasbarn istället
Citera
2023-08-02, 06:22
Medlem
olasvenssons avatar
Napp #264

"Erik Andersson" ska arbetat som kock i 12 år. Vilken restaurant arbetar han på?

https://dumpen.se/2023/08/01/mys-under-filten-napp-264-goteborg/
Citera
2023-08-02, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Det är möjligt. Dumpen har en rad gäddor de inte publicerat för de inte har 100% på att det är rätt person eller nog med bevis. Det är bättre att de är noga.

Det är av yttersta vikt att de är väldigt väldigt noga i vilka de hänger ut då varje uthängning är som en atombomb numera då Dumpen är mycket känd.
Helt rätt att de vid minsta tveksamhet avvaktar med att hänga ut någon.

Nu när Dumpen har blivit så kända så är det en katastrof för de som kontaktat barn i sexuellt syfte och stämt träff med dem.

Livet för uthängda gäddor blir mycket annorlunda efter konfrontationen och där har ju Dumpen ett STORT ansvar för att publiceringen av gäddorna blir rätt.

Därför är det BRA att när en person blir publicerad så finns det absolut inga tveksamheter att det är fel person.

Så att Dumpen hellre friar än gäller är ju en garant för att vi som tittar på publiceringen kan vara helt säkra på att allting stämmer.

Det är ju så att det får helt enkelt inte bli fel då publiceringen ändrar personens liv helt och hållet.

Med det sagt så gör faktiskt Dumpen skillnad.

Om det med alla 263 eller vad det nu är bara har hjälpt ETT barn från att bli våldtagen så är det mycket vunnet med det.

Vi får hoppas att Dumpen faktiskt skickar signaler för en ändring i lagen så det är straffbart att kontakta barn i sexuellt syfte.
Citera
2023-08-02, 06:55
Medlem
Citat:

Precis min tanke också. Det är faktiskt synd om honom då man förstår att han inte har det lätt med andra vuxna. Jag tror helt enkelt att killen är desperat.

Sen ursäktar det inte att han har stämt träff med ett barn.

Men som sagt vissa uthängningsr är sorgliga på flera sätt.

Den här killen är nog inte äldre än 14-15 år mentalt men klarar ju ändå av att jobba om det stämmer med vad han skrev i chatten.

Så väldigt sorgligt på flera sätt denna uthängningen.
Citera
2023-08-02, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan

Det är nog inte så enkelt.
Jag personligen tror att han har stora problem att träffa någon annan vuxen då han helt klart inte är mentalt vuxen

Försvarar honom inte alls men jag är säker på att denna killen inte klarar av andra vuxna mentalt och därför söker sig till barn som han har lättare att prata med då hsn ligger på deras nivå själv.

MEN nu valde han att stämma träff och att samtidigt ta sig till platsen och då får han skylla dig själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in