2023-08-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han verkar rätt apatisk. Känns inte som någon som kommer att göra om det i alla fall.

EDIT: Han mår nog väldigt dåligt (redan innan konfrontationen).

Apatin tolkade jag som att han insåg allvaret i situationen. Att hans huvud snurrade med tankar på att livet är förstört. Verkade också vara lite rädsla för att folk skulle se honom. Han såg sig omkring hela tiden
Citera
2023-08-01, 22:10
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Enligt ratsit är gäddan #264 boende i Västra Frölunda. Han är född 1992, är ogift, och äger inget fordon. Inget oväntat…

Han nämnde ju nått om porten till en röd byggnad, men den byggnad han bor i är ju mer åt det vita hållet.
Citera
2023-08-01, 22:16
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Kan inte riktigt bestämma mig om huruvida #264 har extremt hög eller extremt låg självmordsrisk efter uthängningen. Det är antingen eller, men inget däremellan. Han känns å ena sidan ganska korkad, som att han inget fattar och skakar av sig det mesta. Men samtidigt känns han glasklar, och isåfall bara apatisk för att han fattar exakt vad det är som händer.
Citera
2023-08-01, 22:19
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Apatin tolkade jag som att han insåg allvaret i situationen. Att hans huvud snurrade med tankar på att livet är förstört. Verkade också vara lite rädsla för att folk skulle se honom. Han såg sig omkring hela tiden

Tragiskt.

Om jag var bra på att laga mat och såg hyfsat bra ut som den killen skulle det inte vara något problem att ro hem något yngre tjejer (25+).

Men hur är måendet och hur ledde det dit? Han ser avtrubbad ut som Joaquin Phoenix Joker-karaktär. Depression och uppgivenhet?

Ibland undrar man. Where did it all go wrong?
Citera
2023-08-01, 22:27
Medlem
fnskls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Kan inte riktigt bestämma mig om huruvida #264 har extremt hög eller extremt låg självmordsrisk efter uthängningen. Det är antingen eller, men inget däremellan. Han känns å ena sidan ganska korkad, som att han inget fattar och skakar av sig det mesta. Men samtidigt känns han glasklar, och isåfall bara apatisk för att han fattar exakt vad det är som händer.

Tror mer på det senare. Han verkar fatta att det inte finns några rimliga svar på deras frågor och svarar bara vet inte eller undvikande på allt. Är nog risk att han begår.

Annars sticker han nog bara. Finns hur mycket kockjobb som helst och känns inte som att han har mycket som håller honom här.
Citera
2023-08-01, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreatWhiteBitch
Enligt ratsit är gäddan #264 boende i Västra Frölunda. Han är född 1992, är ogift, och äger inget fordon. Inget oväntat…

Njea den personen bor inte i Tynnered utan mer åt kaverös. Det är en ganska bra bit bort från där de mötte honom.
Citera
2023-08-01, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Tragiskt.

Om jag var bra på att laga mat och såg hyfsat bra ut som den killen skulle det inte vara något problem att ro hem något yngre tjejer (25+).

Men hur är måendet och hur ledde det dit? Han ser avtrubbad ut som Joaquin Phoenix Joker-karaktär. Depression och uppgivenhet?

Ibland undrar man. Where did it all go wrong?

Vet inte om jag tycker han ser så bra ut. Men visst, han är ju inte ful som kebabsåsgäddan. Känns som att han borde kunna få en jämnårig tjej, så kanske har han något annat problem?
Citera
2023-08-01, 23:15
Medlem
norther1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Han verkar rätt apatisk. Känns inte som någon som kommer att göra om det i alla fall.

EDIT: Han mår nog väldigt dåligt (redan innan konfrontationen).

Precis min uppfattning också. Hoppas att det inte blir någon "återfallsförbrytare" av rätt skäl dock .
Citera
2023-08-01, 23:15
Medlem
Tänk om någon istället lurar dumpen till någon plats och blåser av en rörbomb. Kanske Patrik återför sitt världsrekord i höjdhopp då? Jag menar, det är ju inte som att det saknas mentalt instabila och hämndlystna individer bland den grupp de fiskar runt i.
Senast redigerad av ensamkrigaren 2023-08-01 kl. 23:19.
Citera
2023-08-01, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norther1
Precis min uppfattning också. Hoppas att det inte blir någon "återfallsförbrytare" av rätt skäl dock .

Jo, jag tror det är en kille som det egentligen är rätt synd om. Inte för att det ursäktar något. Men jag tycker den här typen av konfrontationer känns tragiska.

När glidargubbar som rektorsgäddan, hissmarkus osv åker dit. Då njuter jag för fulla muggar. Men vissa konfrontationer känns bara sorgliga. Hade han bara fått nån lagom mid-brud, typ 4-poängare, som brydde sig om honom och gav honom regelbundna avsugningar, så hade han förmodligen aldrig hamnat i den skiten han sitter i nu. Jag tror inte han är peddo egentligen. Bara ensam och oförmögen att få till det med jämnåriga.
Citera
2023-08-01, 23:29
Medlem
Citat:
Vet inte om jag tycker han ser så bra ut. Men visst, han är ju inte ful som kebabsåsgäddan. Känns som att han borde kunna få en jämnårig tjej, så kanske har han något annat problem?

Typ den första gäddan jag tycker synd om? Vet ej varför?
Hoppas han får hjälp!
Citera
2023-08-01, 23:52
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Jo, jag tror det är en kille som det egentligen är rätt synd om. Inte för att det ursäktar något. Men jag tycker den här typen av konfrontationer känns tragiska.

När glidargubbar som rektorsgäddan, hissmarkus osv åker dit. Då njuter jag för fulla muggar. Men vissa konfrontationer känns bara sorgliga. Hade han bara fått nån lagom mid-brud, typ 4-poängare, som brydde sig om honom och gav honom regelbundna avsugningar, så hade han förmodligen aldrig hamnat i den skiten han sitter i nu. Jag tror inte han är peddo egentligen. Bara ensam och oförmögen att få till det med jämnåriga.

Ja men tjena!

Är man ensam så går man och hälsar på sin familj, skaffar en hund, super skallen av sig och runkar några gånger i veckan.

Han SÖKER BARN, det står klart och tydligt i chatten. Hade han velat ”få till det” så finns det massor med kvinnor som hoppar i säng med ensamma killar som dessutom kan laga mat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in