2023-08-01, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Han har all rätt att dissa denna tråd som håller sjukt låg nivå överlag. Blev du kränkt? Man kan tro att det är dagisbarn som sitter här ibland

Jo, för Chrippas content innehåller ju sådan sjuk hög nivå. En upcoming raketforskare vi har att göra med...
Citera
2023-08-01, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Nu tycker till och med jag att det är taskig ton mot dig Chrippa. Men du har faktiskt din egen del i det. Din del är nämligen att du lägger ut ett klipp, där du dissar hela denna Flashback-tråd. Och dessutom utrycker dig nedvärderande om människor som skriver i den. Du påstår att vi inte har några liv, bara för att vi har tid att skriva här. Extra illa rimmar ditt resonemang för att du själv lever ditt liv genom just att kommunicera på internett. Där du just delar med dig av dina åsikter i stort och smått och definitivt har egna åsikter om människor.

Aj aj aj, det gillar inte folk. Och som man bäddar får man ligga. Och i detta så bäddade du faktiskt väldigt illa. Det finns en grund till varför man säger mata inte trollen.

Han har ju rätt för fan… 99% som skriver här har ju inget liv, varför gnälla över det, dagens sanning… Förstår inte riktigt varför neka det, bättre bara säga som det är ”yes, jag har inget liv” 😂
Citera
2023-08-01, 17:34
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Han har all rätt att dissa denna tråd som håller sjukt låg nivå överlag. Blev du kränkt? Man kan tro att det är dagisbarn som sitter här ibland
Ja oj vad kränkt jag är. NOT. Eller nu blandar du nog ihop dina och mina känslor tror jag. Känner du dig kränkt?
Eller vad skulle jag vara kränkt över tycker du? Och vad i mitt ganska sakliga inlägg tyder på att jag är kränkt. Jag förstår ärligt talat inte varför du ger dig på mina inlägg. Min analys blir att du ger dig på dom för att du vet att de stämmer och det svider.
Citera
2023-08-01, 17:39
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Han har ju rätt för fan… 99% som skriver här har ju inget liv, varför gnälla över det, dagens sanning… Förstår inte riktigt varför neka det, bättre bara säga som det är ”yes, jag har inget liv” 😂
Tja, vet du jag har faktiskt ingen aning om vad folk som skriver här lever för liv. Men jag lever ett bra liv som jag trivs med. Och genom sig själv känner man andra. Därför antar jag att de flesta som skriver här har det som jag.

Det är ganska oförståeligt varför det är patetiskt att skriva här, men jättecoolt att dela videos på youtube. Är det inte lite same shit?
Citera
2023-08-01, 17:42
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Han har rätt att göra vad fan han vill, men det blir löjligt om han dissar tråden och gnyr över att ett offentligt dissande får konsekvenser.
Citera
2023-08-01, 17:54
Medlem
hippien47s avatar
Alla är otrogna, vem bryr sig?
Citera
2023-08-01, 18:01
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippien47
Alla är otrogna, vem bryr sig?
Ingen! Vad man bryr sig om är Chrippas hanterande av den här situationen. Eller snarare hans sätt att reagera på den kritik han får.
Citera
2023-08-01, 18:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Ingen! Vad man bryr sig om är Chrippas hanterande av den här situationen. Eller snarare hans sätt att reagera på den kritik han får.
Hans skrikande om sitt hårda arbete och inkomst ger mig lite Rask-vibbar.
Citera
2023-08-01, 18:13
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Om man arbetar heltid (nej inte längre), kör YT varenda kväll, tar hand om sin familj samt tränar riktigt hårt, då är man nog en hårt arbetande människa. Han är ju inte där han är (har inget med hans agerande att göra) utan anledning. Han kan resa, han kan köpa dyra kläder (som han tydligen värdesätter) osvosv

Han är uppenbarligen lycklig och nöjd, vem är vi att säga annat? Det är alltid lätt att värdera andras handlingar, svårare att se sina egna brister.
Citera
2023-08-01, 18:15
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Jo, för Chrippas content innehåller ju sådan sjuk hög nivå. En upcoming raketforskare vi har att göra med...

I Sverige skulle jag säga att det inte finns en enda Youtuber som håller hög nivå, så det kan man inte begära av Chrippa heller
Citera
2023-08-01, 18:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Om man arbetar heltid (nej inte längre), kör YT varenda kväll, tar hand om sin familj samt tränar riktigt hårt, då är man nog en hårt arbetande människa. Han är ju inte där han är (har inget med hans agerande att göra) utan anledning. Han kan resa, han kan köpa dyra kläder (som han tydligen värdesätter) osvosv

Han är uppenbarligen lycklig och nöjd, vem är vi att säga annat? Det är alltid lätt att värdera andras handlingar, svårare att se sina egna brister.

Ja joo.. Jag önskar jag åxå kunde/hade lagt pengar på resor, dyra kläder och festa ist för ett hus med dyr el. En stor tomt med massa gräs att klippa och snöskottning på vintern
Äh.. Viftar bort. Vi alla väljer själva som sagt. Han har ett intresse för kläder och andra kanske bilar och jag för blommor och trädgård.
Men att han pissar på folk här tycker jag är fel. Han låter som Rask nu.
Citera
2023-08-01, 18:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja joo.. Jag önskar jag åxå kunde/hade lagt pengar på resor, dyra kläder och festa ist för ett hus med dyr el. En stor tomt med massa gräs att klippa och snöskottning på vintern
Äh.. Viftar bort. Vi alla väljer själva som sagt. Han har ett intresse för kläder och andra kanske bilar och jag för blommor och trädgård.
Men att han pissar på folk här tycker jag är fel. Han låter som Rask nu.

Jag orkar inte med Rask, men är det han som höll på med Magmys förut?
Bor i lägenhet, ungarna har det trångt, vägrar jobba, gör inget. Fattig som fan.
Men sambon jobbar. Alltså kvinnan.

Rax är väl en riktig gris? Hur orkar ni kolla på en loser som han?
Tror jag såg han någon månad sedan snabbt på någon kanal.
Han hade tappat massor vikt. Har han fått HIV eller åkt på Cancer?

Jag bor i hus med, men inte är det mycket skottning. Knappt snö på vintrarna längre ju.
Eller det beror på var man bor.

Chrippa har fula kläder, varför köper han inte bara normala kläder, sköna
typ Nike, Puma. Dressman . Lager157, Stadium outlet. Spara pengar till en premium bil
Nyare Mercedes eller annat man kan glida med stil. Som hans bror Jokkiboi köpte en fin
mercedes Jeep med all utrustning för runt miljonen.

Ska man lalla stekare, då måste man ratta fin bil me.
Går inte köra gammal tantbil för några tusen då- Pinsamt ju.
Tantmössa SELINES och tantbil Hahaha.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in