Citat:
Ursprungligen postat av
CCkane
Det som stör mig är att han är en falsk jävel, han är bäst och vet mest. Kan aldrig ha fel, skickar pikar till människor som mår dåligt och har diagnoser och refererar enbart till sig själv om allt.
Sen är han ytlig, tror att alla vill ha hans liv. Tar inte ens hälften så stort ansvar för C som Julia. Han tror man kan köpa kärlek! Snackar konstant och det är inget man blir smartare av utan det är mest nonsens! Jacke och Jocke är mer empatiska och jordnära!
Ja det blir bara mer och mer tydligt att han verkar tro att kärlek visar man materiellt. Verkar vara ett oerhört komplex där. Alla vill inte bo halva året i Spanien, eller bara klä sig i dyra märkeskläder, även om man hade kunnat osv osv. Vi är alla olika. Dyrt är inte alltid snyggt enligt mig iaf. Han verkar tro att alla är avundsjuka, och det ger en väldigt oskön vibb från honom. Hybris så det stänker om det. Och det kommer slå tillbaka på honom om han inte taggar ner lite. En människa som ålderskrisar inser det ju sällan själv. Men för lilla C's skull hoppas jag han landar snabbt.
Hoppas Julia håller sig fortsatt stark och är klippan för lilla C. Och att hon tar ett snack med Chrippa om hans sjuka val att inte använda hjälm eller bilstol till lillan. Vadå att HAN isåfall får leva med det om något händer..?? Sjukaste jag hört. Det är väl ändå dottern som får leva med skadorna hennes farsa lät henne få pga hans idiotiska lata val.