2023-08-01, 13:03
Medlem
Jag har tidigare sett några enstaka videos med honom och inte alls gillat hans content men var tvungen att titta till hans kanal nu när denna tråden dykt upp på framsidan flera gånger.

Jag kunde egentligen inte bry mig mindre om att han och hans flickvän går isär. Men jag måste ändå ge en liten känga åt han efter alla uttryck om att "göra rätt för sig" "för barnen" etc och kängor som han har skickat mot Rask. Med det sagt, att inte kunna hålla ihop en familj är ett misslyckande. Han är inte unik det händer alltför många, men fortfarande ett misslyckande även om en mår bättre nu när man gått isär. Men men.. Sverige, landet med plastföräldrar och halvsyskon.
Citera
2023-08-01, 13:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Memmo har gått i konkurs. Chrippas favorithobby är borta 😭
En intäkt mindre. Nu raseras allt illa kvickt. Kan det vara karma?

Hur fan kan det gå i konkurs? Finns väl inga utgifter.
Citera
2023-08-01, 13:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Sällan skådat en "man" i denna ålder med sådan låg självkänsla. Måste ha med Jockes framgång att göra. Småstadspojken måste konstant hävda sig och skryta om sitt lilla liv som konstant är i skuggan av brorsan. Lika osäker som en fjortonårig brud ungefär. Och vafan är det för fel på hans läppar ?

Läpparna? Han har kronisk mundiarre
Det där med Jocke slog mig också.
Jocke må ha en del i sitt bagage men LYCKATS har han 👏 Applojd.
Jocke känns mer ödmjuk idag men det är nog för att han VET att han är bäst 👑
Jocke är väl storebror? Är Chrippa mellanbarnet?
Citera
2023-08-01, 13:24
Avslutad
Citat:
Sällan skådat en "man" i denna ålder med sådan låg självkänsla. Måste ha med Jockes framgång att göra. Småstadspojken måste konstant hävda sig och skryta om sitt lilla liv som konstant är i skuggan av brorsan. Lika osäker som en fjortonårig brud ungefär. Och vafan är det för fel på hans läppar ?
Det finns fler pajasar, rask, anjo, cluee, lokal
Wannabees som tror dom är kungar, men det enda dom utstrålar är jokrarna, som inte får vara med
Citera
2023-08-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du vet.att hon kan plugga va?
Jag vet att hon skulle kunna plugga men vet också att hon inte gör det din dumma åsna. varför skulle jag kommentera så annars?
Citera
2023-08-01, 13:36
Bannlyst
Är det sant att hans nya tjej varit iväg och festat hårt med unga män redan?
Hörde lite bara. Det gick vilt till tydligen. Detta medans Chrippa satt barnvakt.

Har han blivit Cuck den där Chrippa nu?
Citera
2023-08-01, 13:41
Medlem
Citat:
Hur fan kan det gå i konkurs? Finns väl inga utgifter.

Löner?

Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Då lär de frysa utbetalningarna till kreatörerna för den senaste tiden också. Mager månad ahead.

Men tjänade han något att tala om där?
Citera
2023-08-01, 13:41
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Det är inte ovanligt att folk med dåliga föräldrar och stökig uppväxt, hamnar i ett vuxenliv där de hela tiden måste hävda sig på olika sätt. Så att han är som han är behöver inte vara relaterat till Jocke. Tror snarare att Jocke inspirerat honom till att börja med YT och såhär långt så har han ju lyckats OK.

Det som verkar störa de flesta är hans skenhelighet och hur han försvarar uppbrottet från familjen.
Citera
2023-08-01, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Är det sant att hans nya tjej varit iväg och festat hårt med unga män redan?
Hörde lite bara. Det gick vilt till tydligen. Detta medans Chrippa satt barnvakt.

Har han blivit Cuck den där Chrippa nu?

Oj, måste göra ont i den där svartsjuka youtubestjärnan! Ung, smal och kan festa när man vill. Gör nog han också snart!
Citera
2023-08-01, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Oj, måste göra ont i den där svartsjuka youtubestjärnan! Ung, smal och kan festa när man vill. Gör nog han också snart!
Varför skulle hon varit ute med unga män?
Citera
2023-08-01, 13:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jocke är väl storebror? Är Chrippa mellanbarnet?

Stämmer. Jocke 85a, sedan annan Pappa Chrille 89 och Jakob och en tvillingsyster 91.

Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Löner?

Enda sättet jag ser är tagit ut lön och sedan skatteskuld.

Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Det är inte ovanligt att folk med dåliga föräldrar och stökig uppväxt, hamnar i ett vuxenliv där de hela tiden måste hävda sig på olika sätt. Så att han är som han är behöver inte vara relaterat till Jocke. Tror snarare att Jocke inspirerat honom till att börja med YT och såhär långt så har han ju lyckats OK.

Det som verkar störa de flesta är hans skenhelighet och hur han försvarar uppbrottet från familjen.

Chrille har alltid haft en dålig självkänsla så det kommer nog från uppväxten.
Citera
2023-08-01, 14:03
Medlem
Citat:
Enda sättet jag ser är tagit ut lön och sedan skatteskuld.

Vad menar du? Varför är detta så konstigt? Memmo hade massor av anställda och såklart fick dessa lön.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in