2023-08-01, 03:34
Bannlyst
En till sak som är jättejobbigt och sjukt med Chrippa utöver att han leker med sin dotters liv och hälsa.

Det är allt sjukt snusk snack när dottern är närvarande.
Helt jävla seriöst. Det går fan inte acceptera. Det är förfan ett litet barn.
Det blir så jävla stört och fel.

Jag hade kunnat i en sjuk värld förstå att man varit lite halvgrov om han haft en äldre son.
Men inte ens då går det acceptera faktiskt.

Men det sjuka är att han går insane grovt med en liten flicka. Det blir åt helvete fel. Riktigt sjuuukt.

Jag undrar genuint, är han såhär sjuk i mun även när kamerorna inte går?
Han måste väl gå all in och trolla bara när kameran går?
Eller är han såhär ireal utan kameror även? Hur i helvete kan en kvinna orka leva med han då?
Hur orkade Julia om han är såhär ?

OM han är såhär grov helatiden, då kommer nya tjejen inte orka tror jag mer än 1år max.
Varje normal människa måste då inse att han har en störning då. Och man vill till sist säga
FUCK OFF bara. Alltså tänk leva samboliv med en så störd människa i språket. Det finns inte.

Så han kan inte vara såhär fräck helatiden ireal hoppas jag.
Någon som vet hur han är på riktigt när kameran är borta?

Vad hände med han som jobbade hårt, svetsade. För sociala medier går ju upp och ner.
Man måste alltid ha en trygghet. Youtube är bara på kul, fritiden, extra grej mannen.
Det lät faktiskt sunt

Tycker han blivit mycket sjukare senare tid.

Den där hatten Seline, eller vad det nu hette, den blå, är det en tanthatt?
Han är så jävla ful i den. Varför köper han inte fler, andra stilar och färger för?

bYXORNA han köpte ifrån SARAS? ZARAS? zaraz? hur stavas det? Är det kvinnobutik?
De såg inte alls manliga ut. Jag har aldrig hört den butiken, finns den bara i Sthlm?
Namnet låter som kvinnobutik.

Jag hoppas han skaffar hus, finare bil. Lite manligare vuxna kläder.
Vem fan orkar trycka i liten lägenhet, köra tantbil, och ha kvinnokläder om man är riktig man?

Är jag avundsjuk på Chrippa?
HEHE.
För vad?
Tycker han är ganska pinsam, adhd dampig, det är faktiskt lite kul se hans grejjer ibland.
Sett bara 20tal avsnitt.

Jag hoppas han lyckas och drar in duktigt med deg. Han måste byta bil och boende fort.
Man orkar inte se på tantbilar och trånga boenden som liknar små hotelrum.
Han måste level upp duktigt gällande boende och bil. En helt ny eller max 1år gammal V90 minst, då är man tönt med.
Men normal. Nu är det riktigt pinsamt för en man i hans ålder.
Ska man flexa, då måste man ratta en ok bil minst. Gärna premium märke. Bentley eller Ferrari.
Där har ju GOLOF lyckats faktiskt. Han glider med stil även om allt annat suger med honom.

Ska man vara tuff i mun, måste man ratta annat än tantbil, för det faller där.
Du är vad din helhet är. Boende först, bil andra hand. Sen resor. Sen kläder.
Det blir fel ha tröja för 10tusen och en BIL för typ samma pengar.

Han gör så fel här.

Nu blev jag själv besatt av att skriva om andra MÄNNISKOR på FB. Vädigt pinsamt, jag skäms lite nu.
Hur gick det här till?
Men han är ju influenser typ. Fast han visar inget vettigt.
Man lär inget.

Men det är kul se en galning som han ibland, det är riktigt värdelöst men lite kul blir det
Borde ha sovit
Citera
2023-08-01, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Är det bolaget för Youtubekanalen eller vad?
Han hade enskild firma som startades 2021
Citera
2023-08-01, 05:59
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsolariumx
Uppfattas det som mordhot när man i samma mening säger att hans döda morfar ska ta sig upp ur graven? Bara där bör en vettig person förstå att det är satir och inte ett HOT.hahaha

Oj men det är väldigt konstigt att samma personer som hatar är samma personer som är precis kränkta av hans beteenden? För annars hade ni onte hatat. 2 fel gör inte 1 rätt.

Givetsvis får du tycka exakt vad du vill men då får du ju åtminstone ha belägg för dina tröga åsikter eller IALLAFALL stå för vem du är, tönt. Argumentet ”jag vill nt att mina kollegor ska se” håller inte eller så gör det det men det tyder bara på att du hatar den du egentligen är när du sitter hemma å hatar anonymt på nätet lol
& eftersom du inte vet vad som sker bakom kulisserna så spricker det argumentet också, du VET inte sanningen därav kan du inte ha en åsikt eftersom du inte har hela perspektivet. Herregud

Skicka du ett DM själv jag känner inte honom
Helt sant, jag vet inte vad som händer bakom kulisserna. Därför skriver jag om det Chrippa väljer att outa. Att skriva om sådant jag inte vet vore ju att hitta på vad som händer bakom kulisserna, och det vore betydligt värre än att skriva om sättet han själv väljer att outa. Med din logik skulle ju ingen kunna skriva något om någon. För självklart finns alltid faktorer man inte vet om. Sluta oxå kalla mig hatare, jag är tyckare, det är skillnad. Och Chrippa har inte kränkt mig på något sätt.

Jag har aldrig sagt att Chrippa mordhotat någon på riktigt, jag har sagt att han beter sig som killen som ansåg sig mordhotad. Förstår du skillnaden?

I Trolljägare programmet drar Chrippa upp en massa grejer killen gjort och menar att den som ger sig in i leken får leken tåla. Men killen bara kvider vidare i sin offerkoftan. Lite så beter sig Chrippa nu. Han har valt att outa detta på ett speciellt sätt. När folk har åsikter om det, börjar han gny över det. Ynkligt om du frågar mig.

Jag vet inte vilken rätt du har att anklaga mig för att gömma mig bakom FBs anonymitet. Det är ju knappas som att du är här med ditt riktiga namn. Jag har iallafall en förklaring till varför och en träff med mig var bara ett dm bort för Chrippa. Vad är din ursäkt till att gömma dig bakom anonymiteten här?

Det är oxå konstigt att alla som är kritiska till Chrippa är olyckliga människor utan liv. Medan dom som lägger exakt lika mycket tid på att försvara honom är helylle personer. Du tillexempel verkar ju skapat ett konto enbart för att försvara Chrippa. Det är lite creapy om du frågar mig. Är du förälskad i honom?
Citera
2023-08-01, 06:13
Medlem
paperfaces avatar
Tkr nog att det konstigaste är att folk tittar på hans videos.

Tittade på 3-4 stycken för att få ngn form av uppfattning.
Antingen menlös blogg om absolut ingenting där han slänger ur sig jättekonstiga metaforer som betyder absolut ingenting. Det jag tkr är ännu mer konstigt är att i kommentarerna så var det mer än flera som skrev ngt i stil med ”åh du är så snabb och rapp i käften”.
Jo, men om du bara pratar massa osammanhängande nonsens så är det inte svårt.

Han säger ju själv att han är samma person framför kameran som bakom så då kan jag dra följande slutsats. Snubben är slut i huvudet men har hittat en nisch som funkar antar jag.

Men, om vi ska vara ärliga. Hade han inte varit Jockes bror så hade han aldrig varit såhär populär. Fame by association
Citera
2023-08-01, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Tkr nog att det konstigaste är att folk tittar på hans videos.

Tittade på 3-4 stycken för att få ngn form av uppfattning.
Antingen menlös blogg om absolut ingenting där han slänger ur sig jättekonstiga metaforer som betyder absolut ingenting. Det jag tkr är ännu mer konstigt är att i kommentarerna så var det mer än flera som skrev ngt i stil med ”åh du är så snabb och rapp i käften”.
Jo, men om du bara pratar massa osammanhängande nonsens så är det inte svårt.

Han säger ju själv att han är samma person framför kameran som bakom så då kan jag dra följande slutsats. Snubben är slut i huvudet men har hittat en nisch som funkar antar jag.

Men, om vi ska vara ärliga. Hade han inte varit Jockes bror så hade han aldrig varit såhär populär. Fame by association

Jo, han slänger sig ständigt med en massa konstiga metaforer och humoristiska utsvävningar, förmodligen för att videoklippen ska bli längre och dra in mer pengar. Själv föredrar jag hans bror Jackes Youtube-kanal. Han är mer jordnära och väldigt sympatisk.
Citera
2023-08-01, 08:28
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Ny video, nu är han märkvart irriterad och svamlar smått osammanhängande och har fått klippa en hel del i videon innan han postat den.

Samma tugg om att "vi" inte har råd att åka på festival i Kroatien. Vad fan har detta med saken att göra? Är det ett argument mot att du beter dig som en jävla tonåring - att du har pengar? Tror du på riktigt att resten av ditt liv kommer att vara sus och dus bara för att du har lite internet-fame just nu? Du tror att du är rik för att du kan köpa en beggad Datejust och en ful jävla fiskehatt för tre lax? Snälla...

Sen det här med att du påstår dig vara en så bra farsa - en bra förälder slår inte sönder sin egen familj p g a att man hittat en yngre och snyggare tjej. Det bästa för Lillen hade väl varit att växa upp med båda sina föräldrar närvarande? Vuxna människor kan jobba på sina problem och lösa dem. Men inte du, för det är viktigare att pappa får knulla en 23-åring och bara träffa ungen sporadiskt. Patetiska jävla vider, jag hoppas att du landar riktigt hårt sen.

Vilken sopa du är alltså, barnet blir fan inte lycklig av att leva med två olyckliga föräldrar.
Vem är den patetiska här?
Senast redigerad av Odd3lish 2023-08-01 kl. 08:37.
Citera
2023-08-01, 08:33
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nu är det ju så att han valt att vara en offentlig person och då får man ta att folk pratar om en. Ska alla sitta och ryggdunka varann hela tiden, livet funkar inte så!

Han är otroligt lik Rask, båda har skitit på sig när de haft samlag och Rask hävdade sig med en Merca och klocka, precis ungefär så Chrippa gör. Pengar in, pengar ut i samma veva är mitt tips!

Du bor i villa med ny bil och ger en massa kärlek till dina barn. Vackert verkligen, synd om dina barn visste att du la denna enorma energi på att bry dig om offentliga personers livsval och ditt behov av att klanka ner på offentliga personer. Du kanske inte ligger många fack ifrån den du klankar ner trots allt.
Citera
2023-08-01, 08:36
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Angående att Chrippa reser utomlands på fest med grabbarna:

1. Det handlar inte om att du är 35 år. Det handlar om att du har ett barn på 3 år. Snacka om felprioretera. Skulle det ha med ålder att göra hade vi kritiserat Luggen som är 3 år äldre men som vanligt missuppfattar Chrippa. Res gärna om du är 45 och barnlös. Ingen bryr sig då. Det handlar även om Cs tid med pappa, inte bara pappas tid med C.

2. Snacka om att pissa på Julia och C (igen) när han säger att man måste leva lite och med det dra utomlands med grabbarna. Är ditt liv så tråkigt gör du nåt jävligt fel. Att livet inte tar slut för man skaffar barn. Så ditt liv är inte C? Snacka om störd mentalitet.

3. Helt irrelevant om andra har råd att åka ner eller ej. Det handlar inte om avundsjuka utan om punkt 1 prioritera. Uppenbart vill han inte spendera all möjlig tid med sin dotter.

Tycker Chrille ska tänka på hur det såg ut om Jocke drog utomlands flera gånger med polare och festade samtidigt som Jonna var hemma med Lunabell. Det är stört. Sådana resor gör man innan barn eller när de kommit upp i en viss ålder.

Så det du säger är att när C är hos Julia så ska Chrippa enbart sitta hemma och vänta på att han ska träffa henne igen? Varför i helvete skulle det vara fel att roa sig när man ändå inte har sitt barn?
Jag lider med er som inte får hitta på saker för att ni har barn, ni har fattat det helt fel. Lyckliga föräldrar = Lyckliga barn.

Du är den mest besatta i denna tråd, varför lägger du inte denna tiden på dina barn istället?
Citera
2023-08-01, 08:54
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Vilken sopa du är alltså, barnet blir fan inte lycklig av att leva med två olyckliga föräldrar.
Vem är den patetiska här?

Om du lär dig läsa, så var det inte det jag skrev.
Citera
2023-08-01, 09:03
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Om du lär dig läsa, så var det inte det jag skrev.

Du driver? Om du hade kunnat både läsa och lyssna så hade du vetat vi detta laget att han inte lämnade Julia för någon yngre och snyggare. Det tog slut av andra anledningar. Så hur hade det varit bättre för C att de höll ihop trots att det inte funkade längre? Du tycker ju tydligen det hade varit bättre för henne att leva med olyckliga föräldrar som inte älskar varandra längre.
Citera
2023-08-01, 09:06
Avslutad
Kollade precis på hans nya video och känns som att hela den videon handlar om den här tråden och vad folk skriver. Som någon skrev tidigare så har den här tråden nog kommit under skinnet på honom en hel del.
Citera
2023-08-01, 09:09
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jepp1234
Kollade precis på hans nya video och känns som att hela den videon handlar om den här tråden och vad folk skriver. Som någon skrev tidigare så har den här tråden nog kommit under skinnet på honom en hel del.

Ja, märkligt om det inte hade gjort det med alla förtal och allt skitsnack som skrivs här om honom och hans familjesituation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in