En till sak som är jättejobbigt och sjukt med Chrippa utöver att han leker med sin dotters liv och hälsa.
Det är allt sjukt snusk snack när dottern är närvarande.
Helt jävla seriöst. Det går fan inte acceptera. Det är förfan ett litet barn.
Det blir så jävla stört och fel.
Jag hade kunnat i en sjuk värld förstå att man varit lite halvgrov om han haft en äldre son.
Men inte ens då går det acceptera faktiskt.
Men det sjuka är att han går insane grovt med en liten flicka. Det blir åt helvete fel. Riktigt sjuuukt.
Jag undrar genuint, är han såhär sjuk i mun även när kamerorna inte går?
Han måste väl gå all in och trolla bara när kameran går?
Eller är han såhär ireal utan kameror även? Hur i helvete kan en kvinna orka leva med han då?
Hur orkade Julia om han är såhär ?
OM han är såhär grov helatiden, då kommer nya tjejen inte orka tror jag mer än 1år max.
Varje normal människa måste då inse att han har en störning då. Och man vill till sist säga
FUCK OFF bara. Alltså tänk leva samboliv med en så störd människa i språket. Det finns inte.
Så han kan inte vara såhär fräck helatiden ireal hoppas jag.
Någon som vet hur han är på riktigt när kameran är borta?
Vad hände med han som jobbade hårt, svetsade. För sociala medier går ju upp och ner.
Man måste alltid ha en trygghet. Youtube är bara på kul, fritiden, extra grej mannen.
Det lät faktiskt sunt
Tycker han blivit mycket sjukare senare tid.
Den där hatten Seline, eller vad det nu hette, den blå, är det en tanthatt?
Han är så jävla ful i den. Varför köper han inte fler, andra stilar och färger för?
bYXORNA han köpte ifrån SARAS? ZARAS? zaraz? hur stavas det? Är det kvinnobutik?
De såg inte alls manliga ut. Jag har aldrig hört den butiken, finns den bara i Sthlm?
Namnet låter som kvinnobutik.
Jag hoppas han skaffar hus, finare bil. Lite manligare vuxna kläder.
Vem fan orkar trycka i liten lägenhet, köra tantbil, och ha kvinnokläder om man är riktig man?
Är jag avundsjuk på Chrippa?
HEHE.
För vad?
Tycker han är ganska pinsam, adhd dampig, det är faktiskt lite kul se hans grejjer ibland.
Sett bara 20tal avsnitt.
Jag hoppas han lyckas och drar in duktigt med deg. Han måste byta bil och boende fort.
Man orkar inte se på tantbilar och trånga boenden som liknar små hotelrum.
Han måste level upp duktigt gällande boende och bil. En helt ny eller max 1år gammal V90 minst, då är man tönt med.
Men normal. Nu är det riktigt pinsamt för en man i hans ålder.
Ska man flexa, då måste man ratta en ok bil minst. Gärna premium märke. Bentley eller Ferrari.
Där har ju GOLOF lyckats faktiskt. Han glider med stil även om allt annat suger med honom.
Ska man vara tuff i mun, måste man ratta annat än tantbil, för det faller där.
Du är vad din helhet är. Boende först, bil andra hand. Sen resor. Sen kläder.
Det blir fel ha tröja för 10tusen och en BIL för typ samma pengar.
Han gör så fel här.
Nu blev jag själv besatt av att skriva om andra MÄNNISKOR på FB. Vädigt pinsamt, jag skäms lite nu.
Hur gick det här till?
Men han är ju influenser typ. Fast han visar inget vettigt.
Man lär inget.
Men det är kul se en galning som han ibland, det är riktigt värdelöst men lite kul blir det
Borde ha sovit
Det är allt sjukt snusk snack när dottern är närvarande.
Helt jävla seriöst. Det går fan inte acceptera. Det är förfan ett litet barn.
Det blir så jävla stört och fel.
Jag hade kunnat i en sjuk värld förstå att man varit lite halvgrov om han haft en äldre son.
Men inte ens då går det acceptera faktiskt.
Men det sjuka är att han går insane grovt med en liten flicka. Det blir åt helvete fel. Riktigt sjuuukt.
Jag undrar genuint, är han såhär sjuk i mun även när kamerorna inte går?
Han måste väl gå all in och trolla bara när kameran går?
Eller är han såhär ireal utan kameror även? Hur i helvete kan en kvinna orka leva med han då?
Hur orkade Julia om han är såhär ?
OM han är såhär grov helatiden, då kommer nya tjejen inte orka tror jag mer än 1år max.
Varje normal människa måste då inse att han har en störning då. Och man vill till sist säga
FUCK OFF bara. Alltså tänk leva samboliv med en så störd människa i språket. Det finns inte.
Så han kan inte vara såhär fräck helatiden ireal hoppas jag.
Någon som vet hur han är på riktigt när kameran är borta?
Vad hände med han som jobbade hårt, svetsade. För sociala medier går ju upp och ner.
Man måste alltid ha en trygghet. Youtube är bara på kul, fritiden, extra grej mannen.
Det lät faktiskt sunt
Tycker han blivit mycket sjukare senare tid.
Den där hatten Seline, eller vad det nu hette, den blå, är det en tanthatt?
Han är så jävla ful i den. Varför köper han inte fler, andra stilar och färger för?
bYXORNA han köpte ifrån SARAS? ZARAS? zaraz? hur stavas det? Är det kvinnobutik?
De såg inte alls manliga ut. Jag har aldrig hört den butiken, finns den bara i Sthlm?
Namnet låter som kvinnobutik.
Jag hoppas han skaffar hus, finare bil. Lite manligare vuxna kläder.
Vem fan orkar trycka i liten lägenhet, köra tantbil, och ha kvinnokläder om man är riktig man?
Är jag avundsjuk på Chrippa?
HEHE.
För vad?
Tycker han är ganska pinsam, adhd dampig, det är faktiskt lite kul se hans grejjer ibland.
Sett bara 20tal avsnitt.
Jag hoppas han lyckas och drar in duktigt med deg. Han måste byta bil och boende fort.
Man orkar inte se på tantbilar och trånga boenden som liknar små hotelrum.
Han måste level upp duktigt gällande boende och bil. En helt ny eller max 1år gammal V90 minst, då är man tönt med.
Men normal. Nu är det riktigt pinsamt för en man i hans ålder.
Ska man flexa, då måste man ratta en ok bil minst. Gärna premium märke. Bentley eller Ferrari.
Där har ju GOLOF lyckats faktiskt. Han glider med stil även om allt annat suger med honom.
Ska man vara tuff i mun, måste man ratta annat än tantbil, för det faller där.
Du är vad din helhet är. Boende först, bil andra hand. Sen resor. Sen kläder.
Det blir fel ha tröja för 10tusen och en BIL för typ samma pengar.
Han gör så fel här.
Nu blev jag själv besatt av att skriva om andra MÄNNISKOR på FB. Vädigt pinsamt, jag skäms lite nu.
Hur gick det här till?
Men han är ju influenser typ. Fast han visar inget vettigt.
Man lär inget.
Men det är kul se en galning som han ibland, det är riktigt värdelöst men lite kul blir det
Borde ha sovit