2023-07-31, 19:19
Medlem
jens vargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Kan tänka mig att han såg risig ut, med tanke på allt vad han utsatt sin stackars kropp för. Trist!

Såg honom för några veckor sedan i Göteborg på en pizzeria i Örgryte. Han satt och pratade med två kvinnor runt sextio. Just då var han nykter men han verkade väldigt nergången. Jag fick intrycket av att dom kände varandra sen gammalt och att han var där för att få hjälp med någonting. Eftersom jag bara hämtade en pizza hann jag bara lyssna några minuter så jag vet inte säkert. Tråkigt att se honom så dålig.
Citera
2023-07-31, 19:22
Medlem
Är inte hundra insatt men Torsten för mig verkade mest ha varit en lovande talang som aldrig levde upp till sin potential.
Citera
2023-07-31, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saftxbulle
Är inte hundra insatt men Torsten för mig verkade mest ha varit en lovande talang som aldrig levde upp till sin potential.

Han lovordades som skådespelare och regissör. Tragiskt att han gick ner sig så.

Själv har jag lyssnat på hans musik en del. Han kan sjunga.

Vet inte hur hans liv ser ut idag men ibland undrar jag hur gammal han kommer att bli.
Citera
2023-07-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Han lovordades som skådespelare och regissör. Tragiskt att han gick ner sig så.

Själv har jag lyssnat på hans musik en del. Han kan sjunga.

Vet inte hur hans liv ser ut idag men ibland undrar jag hur gammal han kommer att bli.

Och hur pallar han ens med ett så stökigt liv efter årtionden i missbruk, som 62-åring?
Citera
2023-08-02, 18:36
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jens varg
Såg honom för några veckor sedan i Göteborg på en pizzeria i Örgryte. Han satt och pratade med två kvinnor runt sextio. Just då var han nykter men han verkade väldigt nergången. Jag fick intrycket av att dom kände varandra sen gammalt och att han var där för att få hjälp med någonting. Eftersom jag bara hämtade en pizza hann jag bara lyssna några minuter så jag vet inte säkert. Tråkigt att se honom så dålig.

Trist! Kanske tiggeri? Hos äldre damer, som fortfarande tycker att Torsten är fantastisk?

Han tycks ju ej några medel för pengar till sitt missbruk?
Citera
2023-08-02, 18:37
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Trist! Kanske tiggeri? Hos äldre damer, som fortfarande tycker att Torsten är fantastisk?

”Sky”
Citera
2023-08-03, 00:13
Medlem
jens vargs avatar
Citat:

Verkade som de kände varandra och just då verkade han inte vara ute efter pengar till droger utan mer mentalt stöd. Men vad vet jag om vad det handlade om egentligen.
Citera
2023-08-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yyyyy7uuy88u
Och hur pallar han ens med ett så stökigt liv efter årtionden i missbruk, som 62-åring?

Säg det. Tänker på min egen farsa som dog i den åldern efter årtionden av alkoholism.

Undrar, som sagt, ibland hur gammal karln kommer att bli. Och om man borde passa på att se honom live medan tid är.
Citera
2023-08-04, 16:07
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Säg det. Tänker på min egen farsa som dog i den åldern efter årtionden av alkoholism.

Undrar, som sagt, ibland hur gammal karln kommer att bli. Och om man borde passa på att se honom live medan tid är.

Ja jäklans. Hade han inte varit Torsten, så hade han nog vilat i frid redan, liksom din far.. 🙏

Att se honom live, frågan är om han ”reser sig” igen?
Har han inte förbrukat sina nio liv nu?
Citera
2023-08-04, 22:00
Medlem
Citat:
Ja jäklans. Hade han inte varit Torsten, så hade han nog vilat i frid redan, liksom din far.. 🙏

Att se honom live, frågan är om han ”reser sig” igen?
Har han inte förbrukat sina nio liv nu?

Flinck var ju kliniskt död vid något tillfälle.
Citera
2023-08-04, 22:08
Medlem
flugornass avatar
Torsten och Monica Törnell vilken låt skulle passa dom två bäst?
Telegram för en bombad by eller barkbrödslåten?
Citera
2023-08-05, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Torsten och Monica Törnell vilken låt skulle passa dom två bäst?
Telegram för en bombad by eller barkbrödslåten?

De har gjort en låt tillsammans som heter "Här och nu." Tror det är en Afzeliuslåt från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in