2023-07-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Man anar viss desperation hos Putin; och hans vänner på FB börjar förmedla det vidare. Nu är det Ryssland som hindras från fred p.g.a. ukrainsk offensiv, de lämnade Kiev för fred, bla. bla.

De har fortfarande rätt stora delar av Ukraina att lämna innan de kan börja prata om fred. Synd att Ryssarna är för lågintelligenta för att förstå det.
Citera
2023-07-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Förklara vilka länder som EU och NATO har tvingat bli medlemmar så de kan röra sig åt öster?

De behöver inte betvinga. Globalist-lakejerna till ledare i alla länder går med utan att fråga befolkningen.
Citera
2023-07-31, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Men inte kan väl den militära stormakten Ryssland vara rädd för judarna och globo-homomaffian i väst?

Vafan, Ryssland har ju miljoner med soldater, hundratusentals med stridsvagnar, hypersoniska missiler, ”Stor-satan” och allt vad dom heter, som bara väntar på att få sättas in mot det dekadenta väst…

Eller har jag missat något? Klarar inte piss-ryzzen ens av att besegra det Ukrainska hemvärnet?

Även den ryske björnen gör avvägningar och kärnvapenkrig vill även de undslippa.
Citera
2023-07-31, 17:00
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yavannanienna
Jag har inte tillgång till de dokumenten just nu. Du tror man kan googla fram alla avtal som nationer har med varandra? Lol!

Det är ju du som påstår att avtalet finns. Även i inlägget jag citerar.

Jag drar slutsatsen att det avtalet drog du ur röven för att låta viktig.
Citera
2023-07-31, 17:01
Avslutad
Citat:
De behöver inte betvinga. Globalist-lakejerna till ledare i alla länder går med utan att fråga befolkningen.
Det är ju inte riktigt möjligt utan någorlunda folklig stöd.
Citera
2023-07-31, 17:03
Medlem
Citat:
Jag har inte tillgång till de dokumenten just nu. Du tror man kan googla fram alla avtal som nationer har med varandra? Lol!

Ja det lär man kunna googla fram men bara de som finns på riktigt.

Om vi tar vatnik lögnen att Nato lovat att inte expandera österut.... Ryssland har ingått avtal med Nato efter att detta ska ha ägt rum. Ändå tog man då inte chansen att få det skriftligt. Du tycker det låter troligt?
Citera
2023-07-31, 17:07
Medlem
Citat:

Fick Ukraina frågan om de ville invaderas av Ryssland? Vad var resultatet av den undersökningen?
Citera
2023-07-31, 17:10
Medlem
Citat:
Ja ryssen vill inte ha fientliga missilramper vid sin gräns. Precis som USA inte ville ha det vid Cuba-krisen. Inte konstigare än så.

Så Norge, Finland, Baltstaterna och Polen gick fria utan svar från Moskva på grund utav vadå?
Citera
2023-07-31, 17:13
Avslutad
Citat:
”Någorlunda”. Lol
Ja, våra tankesätt skiljer sig åt men menar att det är svårt att tvinga ett land till Nato om motståndet är alltför stort bland folket. Men demokrati och folkvilja är nog inte riktigt din grej som du är.
Citera
2023-07-31, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratatch
Fick Ukraina frågan om de ville invaderas av Ryssland? Vad var resultatet av den undersökningen?

Nej det var ju det som var så fult av globalist-lakejen Zelynsky- att inte fråga sin befolkning om det var värt att bli ockuperade av ryssen för att få gå med i EU och NATO.
Citera
2023-07-31, 17:15
Bannlyst
Citat:
Blir för många fronter. Dessutom skulle västs reaktion bli starkare vid anfall mot Finland än Ukraina- som man egentligen skiter i.

Citat:
Ursprungligen postat av ABanderas68
Men inte kan väl den militära stormakten Ryssland vara rädd för judarna och globo-homomaffian i väst?

Vafan, Ryssland har ju miljoner med soldater, hundratusentals med stridsvagnar, hypersoniska missiler, ”Stor-satan” och allt vad dom heter, som bara väntar på att få sättas in mot det dekadenta väst…

Eller har jag missat något? Klarar inte piss-ryzzen ens av att besegra det Ukrainska hemvärnet?

Citat:
Även den ryske björnen gör avvägningar och kärnvapenkrig vill även de undslippa.

Nu fattar jag ingenting.

Du yrade om många fronter, västs reaktioner om piss-Ryssland skulle anfalla Finland.

Och nu yrar du plötsligt om ett kärnvapenkrig?

Har du svårt att hålla dig till ämnet? Eller är du en sån där falsk jävel som hoppar från ämne till ämne så fort du får lite svar på tal på dina faktaresistents och verklighetsfrånvända inlägg?

Skärp till dig, dumfitta!
Citera
2023-07-31, 17:17
Medlem
Citat:
Nej det var ju det som var så fult av globalist-lakejen Zelynsky- att inte fråga sin befolkning om det var värt att bli ockuperade av ryssen för att få gå med i EU och NATO.

Du vet att Ukraina hade ett öppet och fritt val och de valde att närma sig väst, eller du kanske inte förstår hur val går till eftersom du är ryss och aldrig upplevt hur ett val där mer än en kandidat finns att rösta på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in