Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
Oj, 100 miljarder fans - visste inte vi var så många... Månne räknar du med alla som bor, räntefritt, i ditt huvud?

Om det nu finns så många fans som skrivit detta, på detta forum (ingen annanstans), så borde du inte ha några problem att påvisa dessa inlägg, eller? Nunez kommer dock vara bättre än Haaland denna säsong - se och njut! Haaland kommer absolut inte få det lika lätt, år. Lite som Arses - kommer minifloppa...
Haha, Ødegaard, bäste mittfältaren, vilket skämt. Kanske i Arses och på din hemplanet, YourAnus...
Bundesliga är en skämtliga och inte PL, där nu havererade Havertz spelar, eller i alla fall står upptagen i Arses spelartrupp - vi får väl se om han får spela, när säsongen drar igång.
Poänget, är att det var oändligt många Liverpool fans som påstod att Nunez var bättre än Haaland, såpass borde du väl kunna klara av att fatta? Och jag skiter fullständigt i Liverpool, undantaget är när jag vill ha ngt att skratta åt.
Kan du ta och nämna en enda mittfältare i EPL (förutom De Bruyne) som är bättre än Ødegaard?
Om Nunez kommer att göra 22+ mål, eller att han kommer att vara bättre än Haaland denna säsong (som du hävdar), så ska jag simma över Atlanten på ryggen.