2023-07-31, 15:10
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Everythings coming up Arsenal. Vilket jävla fönster, vilken tilltro jag har till Artetas manskap. Nu tar vi den.

Är det havererade Havertz som skall göra det åt er?
Citera
2023-07-31, 15:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Oj, 100 miljarder fans - visste inte vi var så många... Månne räknar du med alla som bor, räntefritt, i ditt huvud? Om det nu finns så många fans som skrivit detta, på detta forum (ingen annanstans), så borde du inte ha några problem att påvisa dessa inlägg, eller? Nunez kommer dock vara bättre än Haaland denna säsong - se och njut! Haaland kommer absolut inte få det lika lätt, år. Lite som Arses - kommer minifloppa...

Haha, Ødegaard, bäste mittfältaren, vilket skämt. Kanske i Arses och på din hemplanet, YourAnus...

Bundesliga är en skämtliga och inte PL, där nu havererade Havertz spelar, eller i alla fall står upptagen i Arses spelartrupp - vi får väl se om han får spela, när säsongen drar igång.
Poänget, är att det var oändligt många Liverpool fans som påstod att Nunez var bättre än Haaland, såpass borde du väl kunna klara av att fatta? Och jag skiter fullständigt i Liverpool, undantaget är när jag vill ha ngt att skratta åt.

Kan du ta och nämna en enda mittfältare i EPL (förutom De Bruyne) som är bättre än Ødegaard?

Om Nunez kommer att göra 22+ mål, eller att han kommer att vara bättre än Haaland denna säsong (som du hävdar), så ska jag simma över Atlanten på ryggen.
Citera
2023-07-31, 15:12
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Är det havererade Havertz som skall göra det åt er?

Så han är en värdelös spelare för att han spelade striker ett par år för en klubb som är kända som en kyrkogård för strikers?
Citera
2023-07-31, 15:13
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Japp att Arsenal kommer vinna ligan.

Dessutom kommer Mc Allister bli en bättre värvning för Liverpool än vad Rice blir för Arsenal.

Förstår inte hur det kan vara trams när vi går från klarhet till klarhet under Arteta. Förra sässen föll vi på Salibas skada. Nu har vi bättre djup där. Rice, Timber, Havertz = kanonvärningar. Lysande truppspelare som Trossard. Klivet ner till United, Chelsea Pool osv större. Mellan oss och City.
Citera
2023-07-31, 15:15
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Förstår inte hur det kan vara trams när vi går från klarhet till klarhet under Arteta. Förra sässen föll vi på Salibas skada. Nu har vi bättre djup där. Rice, Timber, Havertz = kanonvärningar. Lysande truppspelare som Trossard. Klivet ner till United, Chelsea Pool osv större. Mellan oss och City.

Ni är dom fansen med mest hybris samma sak varje år förra året chokade ni på sluttampen. Hur ska ni kunna klara det nu?

Alltid samma tjat härinne från er sen är det knäpptyst när ni är borta från guldet.
Citera
2023-07-31, 15:17
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ni är dom fansen med mest hybris samma sak varje år förra året chokade ni på sluttampen. Hur ska ni kunna klara det nu?

Alltid samma tjat härinne från er sen är det knäpptyst när ni är borta från guldet.

Varför skulle vi vara sämre rustade att klara av det den här säsongen än förra? Lol.

Jag lovar att inte försvinna om det går käpprätt, är man nog att stå kvar då för äggkastning.

Men att avfärda Arsenals titelchanser som trams tycker jag är obefogat och skumt.
Citera
2023-07-31, 15:19
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Poänget, är att det var oändligt många Liverpool fans som påstod att Nunez var bättre än Haaland, såpass borde du väl kunna klara av att fatta? Och jag skiter fullständigt i Liverpool, undantaget är när jag vill ha ngt att skratta åt.

Kan du ta och nämna en enda mittfältare i EPL (förutom De Bruyne) som är bättre än Ødegaard?

Om Nunez kommer att göra 22+ mål, eller att han kommer att vara bättre än Haaland denna säsong (som du hävdar), så ska jag simma över Atlanten på ryggen.

Så det är inte "flera stycken, "jättemånga", "100 miljarder" eller "ett ton" som hävdat detta utan "oändligt många". Det betyder (minst) att majoriteten av Liverpools fans höll Nunez som en större målgörare (tillsammans med sitt lag).
Menar du detta? Varför startades då inte en tråd om superlöftet/målsprutan Nunez av fansen här på Flashback?
Citera
2023-07-31, 15:19
Medlem
Citat:
Så han är en värdelös spelare för att han spelade striker ett par år för en klubb som är kända som en kyrkogård för strikers?

Du har en poäng, men jag vill allt först se honom leverera innan jag höjer honom till skyarna som du/vissa gör...
Citera
2023-07-31, 15:21
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Du har en poäng, men jag vill allt först se honom leverera innan jag höjer honom till skyarna som du/vissa gör...

Och fair point tillbaka där, jag kanske inte ska sjunga guld och gröna skogar kring Havertz än. Men, Mikel har bevisat tillräckligt mkt gällande transfers att jag har stor tillit till honom.
Citera
2023-07-31, 15:22
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Varför skulle vi vara sämre rustade att klara av det den här säsongen än förra? Lol.

Jag lovar att inte försvinna om det går käpprätt, är man nog att stå kvar då för äggkastning.

Men att avfärda Arsenals titelchanser som trams tycker jag är obefogat och skumt.

Det beror på en användare här, man vill att det ska gå dåligt för Arsenal eftersom man vill få tyst på rövdjuret.
Arsenal som lag bryr jag mig om lika mycket som Leicester.
Citera
2023-07-31, 15:24
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Det beror på en användare här, man vill att det ska gå dåligt för Arsenal eftersom man vill få tyst på rövdjuret.
Arsenal som lag bryr jag mig om lika mycket som Leicester.

En viss general månne?
Tyvärr är det ju så att vi Arsenal supportrar har dåligt rykte på internet. Och jag kan tycka att det är befogat, åtminstone på twitter där de största Arsenalfansen är riktiga rövhattar. Min optimism är dock inte sprungen ur desillusion, utan jag tycker vi går från klarhet till klarhet. Min kaxighet skall läsas med glimten i ögat, fullt medveten att jag kan få äta upp varenda ord, åh hej och hå.

Leicester tror många fö kommer leka hem Championship i år. Den ligan är sällan speciellt lättippad, dock.
Citera
2023-07-31, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Say hello to the sharks, from me...

Luis Diaz och Diego Jota, båda Liverpool, är båda bättre än Ødegaard, när de får vara friska...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in