2023-07-31, 14:33
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Mm en unitedpolare klagar jämt på att just det där beteendet är det som stör honom mest. Alla kan göra misstag men Maguire står inte upp för dom han gör, och väldigt ofta försöker han skylla på andra med sitt pekande. Att han ens blev kapten från första början i Englands största klubb säger väl en hel del om Oles (o)förmåga som tränare.
Glömde: efter situation; inte mitt fel med uppgivna händer hehe

Förstår ogillandet.. Att Ole ens nämns som tränare på högre nivå är över mitt förstånd.
Citera
2023-07-31, 14:34
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag kan lätt visa dig 100 miljarder förvirrade Liverpool fans som påstod att Nunez var bättre än Haaland. Heck, Liverpools egen hemsida hade en artikel om att Nunez var mkt bättre Haaland, och att deras rivaler borde vara rädda för Liverpool/Nunez

Ødegaard är utan tvekan den bästa mittfältaren i EPL, slagen av bara De Bruyne. Dock så är Martin 7 år yngre än KdB, och han kommer att leda oss till massor av tunga pokaler de kommande åren. COYG

Fun fact: Havertz var den yngsta spelaren i historien nånsin att göra 30+ mål i den tyska högstadivisionen.. slå legendariska anfallare som bl.a Gerd Muller, Klinsmann, Völler - från mittfältet.

100 miljarder är det nya 130%. Men sen blev 100 miljarder förvandlat till 1000 kg.
Herrens vägar äro outgrundliga.
Citera
2023-07-31, 14:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Än så länge har du inte skickat lite bevis på att fools fans skulle hållit på så. Rösterna i ditt huvud duger inte som källa tyvärr.
Försök att googla ”Nunez better than Haaland” så vill du snabbt hitta svaret från Liverpool-kåren på just det. Och som jag redan har poängterat, så hade Liverpool FC en artikel om detta temat på deras egen hemsida för drygt ett år sedan.
Citera
2023-07-31, 14:54
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Glömde: efter situation; inte mitt fel med uppgivna händer hehe

Förstår ogillandet.. Att Ole ens nämns som tränare på högre nivå är över mitt förstånd.

Förstod vad du menade eftersom det är så uppenbart pissigt beteende. Som sagt alla kan göra misstag, men att bete sig sådär och speciellt som kapten är oförlåtligt.

Jämt när jag tänker på Oles tid i United så hamnar tankarna automatiskt på Rio Ferdinands "let him write whatever number he wants - united are back" 😁. Ett tydligt exempel på en pundit som inte kan hålla känslorna i styr, borde inte få sitta i studion när hans lag spelar, borde inte vara i någon studio överhuvudtaget ärligt talat.
Senast redigerad av jontepsg 2023-07-31 kl. 14:56.
Citera
2023-07-31, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
När Premier League startade så hade Man Unied flest resurser och plockade alla toppspelare som gick att lägga vantarna på det är helt korrekt. Men United var inte backad av en muslimsk diktatur som ditt City är och det är därför ni är överlägsna alla andra klubbar i världen ekonomiskt.

Vår ägare Todd Boehly erkände för Uefa att det hade fifflats under Romans era och har betalat böter för detta med heder och ärlighet. Hade ni gjort samma sak så hade ni kanske varit mer respekterade.

Ska man erkänna brott som inte begåtts? Tänk va många oskyldiga män som hade suttit i fängelse om så fort de blev anklagade för något brott så erkände de. Er klubb är ju en bevisad fusk klubb nu. Vår klubb är bara anklagad utan bevis.

För övrigt så tror jag UAE är ett ganska fredligt land med låg kriminalitet, till skillnad från Sverige som har importerat hela kriminella afrika och mellanöstern till vårt land.
Citera
2023-07-31, 14:58
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Ska man erkänna brott som inte begåtts? Tänk va många oskyldiga män som hade suttit i fängelse om så fort de blev anklagade så erkände de. Er klubb är ju en bevisad fusk klubb nu. Vår klubb är bara anklagad utan bevis.

För övrigt så tror jag UAE är ett ganska fredligt land med låg kriminalitet, till skillnad från Sverige som har importerat hela kriminella afrika och mellanöstern till vårt land.

Tror knappast att de är oskyldiga till alla de hundratals ekonomibrott de anklagats för, men lagen skall ha sin gång först...

Kanske UAE inte redovisar alla brott och särskilt inte de som regimen själv begår.
Citera
2023-07-31, 15:00
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Förstod vad du menade eftersom det är så uppenbart pissigt beteende. Som sagt alla kan göra misstag, men att bete sig sådär och speciellt som kapten är oförlåtligt.
Inget beteende som lyfter lagkänslan, tyvärr har VvD en släng av eländet efter skadan.
Hoppas man slipper se det iår.
Citera
2023-07-31, 15:01
Medlem
Jesusmarychains avatar
Everythings coming up Arsenal. Vilket jävla fönster, vilken tilltro jag har till Artetas manskap. Nu tar vi den.
Citera
2023-07-31, 15:01
Medlem
Jesusmarychains avatar
Hur trötta känns inte Sheffield United, förresten? Inte gjort något på marknaden känns det som och nu är Ndiaye skeppad.
Citera
2023-07-31, 15:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Everythings coming up Arsenal. Vilket jävla fönster, vilken tilltro jag har till Artetas manskap. Nu tar vi den.

Nej vilket trams inte en chans.
Citera
2023-07-31, 15:08
Medlem
Jesusmarychains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej vilket trams inte en chans.

Trams?
Citera
2023-07-31, 15:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Trams?

Japp att Arsenal kommer vinna ligan.

Dessutom kommer Mc Allister bli en bättre värvning för Liverpool än vad Rice blir för Arsenal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in