2023-07-31, 12:08
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vem minns väl inte Liverpool-kårens ”Nunez is better than Haaland”..?

Men det som är illa, är att även Liverpool själva var lika fantasifulla i sina tankar kring Nunez som det deras supportrar var.

I år kommer han visa vart skåpet skall stå. Har länge sagt +22 mål och det står jag fortfarande för. Lycka till med havererade Havertz - den största målsumparen i PL, i modern tid... Vad kan gå fel?
Citera
2023-07-31, 12:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
I år kommer han visa vart skåpet skall stå. Har länge sagt +22 mål och det står jag fortfarande för. Lycka till med havererade Havertz - den största målsumparen i PL, i modern tid... Vad kan gå fel?
Men ni gapade om exakt det samma inför förra säsongen, och att Nunez var mkt bättre än Haaland. Liverpool-kårens motto: ”Next year is our year”..

Gällande Havertz, så har inte jag de största förväntningarna. Men det är dock ingen tvil om att Haverz är en supertalang, som var jagad av nästintill samtliga av de största klubbarna i Europa innan han gick till Chelski. Jag tror att hans talang kan komma att blomma ut för fullt i the Gunners. Man minns ju tex vad ni soffexperter skrev om våran värvning av Ødegaard för bara några år sedan
Senast redigerad av Generalandersson 2023-07-31 kl. 12:58.
Citera
2023-07-31, 13:23
Medlem
Citat:
Men ni gapade om exakt det samma inför förra säsongen, och att Nunez var mkt bättre än Haaland. Liverpool-kårens motto: ”Next year is our year”..

Gällande Havertz, så har inte jag de största förväntningarna. Men det är dock ingen tvil om att Haverz är en supertalang, som var jagad av nästintill samtliga av de största klubbarna i Europa innan han gick till Chelski. Jag tror att hans talang kan komma att blomma ut för fullt i the Gunners. Man minns ju tex vad ni soffexperter skrev om våran värvning av Ødegaard för bara några år sedan

Visa mig någon som skrivit, av Liverpoolssupportrarna, att Nunez skulle vara bättre än Haaland? Har du haft mardrömmar, nu igen? Det tar tid, för de flesta att komma in i PL, se bara på Havertz Angående Nunez - kom ihåg vad jag nu skrev, +22 mål...

Ödegård är en sopa och mycket överskattad, ungefär likt Arteta!

Arses kommer inte komma bland de tio främsta, i år - de är mentalt knäckta efter förra säsongens fiasko, där de totalt kolappsade när det väl gällde...
Citera
2023-07-31, 13:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Visa mig någon som skrivit, av Liverpoolssupportrarna, att Nunez skulle vara bättre än Haaland? Har du haft mardrömmar, nu igen? Det tar tid, för de flesta att komma in i PL, se bara på Havertz Angående Nunez - kom ihåg vad jag nu skrev, +22 mål...

Ödegård är en sopa och mycket överskattad, ungefär likt Arteta!

Arses kommer inte komma bland de tio främsta, i år - de är mentalt knäckta efter förra säsongens fiasko, där de totalt kolappsade när det väl gällde...
Jag kan lätt visa dig 100 miljarder förvirrade Liverpool fans som påstod att Nunez var bättre än Haaland. Heck, Liverpools egen hemsida hade en artikel om att Nunez var mkt bättre Haaland, och att deras rivaler borde vara rädda för Liverpool/Nunez

Ødegaard är utan tvekan den bästa mittfältaren i EPL, slagen av bara De Bruyne. Dock så är Martin 7 år yngre än KdB, och han kommer att leda oss till massor av tunga pokaler de kommande åren. COYG

Fun fact: Havertz var den yngsta spelaren i historien nånsin att göra 30+ mål i den tyska högstadivisionen.. slå legendariska anfallare som bl.a Gerd Muller, Klinsmann, Völler - från mittfältet.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-07-31 kl. 13:57.
Citera
2023-07-31, 14:00
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Vem minns väl inte Liverpool-kårens ”Nunez is better than Haaland”..?

Men det som är illa, är att även Liverpool själva var lika fantasifulla i sina tankar kring Nunez som det deras supportrar var.

Vem minns när generalen sa att Haaland kommer floppa och att det kommer ta lång tid innan han lärt sig ligan?
Citera
2023-07-31, 14:06
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Onana inte så nöjd med Maquire.

https://metro.co.uk/2023/07/31/andre-onana-fumes-at-harry-maguire-after-sloppy-mistake-in-manchester-uniteds-defeat-to-dortmund-192 19166/?ito=newsnow-feed

Det där såg man ju komma lång väg. Varför accepterade dom inte bara budet från West Ham kan man ju undra. Och varför köpa en målvakt för 500m för hans passningsspel sen fortsätta använda mittbackar som inte är bra på kortpassningsspel. Visst det är bara träningsmatcher, men det får ju inte Maguire att se mer prisvärd ut direkt.
Citera
2023-07-31, 14:12
Medlem
Citat:
Jag kan lätt visa dig 100 miljarder förvirrade Liverpool fans som påstod att Nunez var bättre än Haaland. Heck, Liverpools egen hemsida hade en artikel om att Nunez var mkt bättre Haaland, och att deras rivaler borde vara rädda för Liverpool/Nunez

Ødegaard är utan tvekan den bästa mittfältaren i EPL, slagen av bara De Bruyne. Dock så är Martin 7 år yngre än KdB, och han kommer att leda oss till massor av tunga pokaler de kommande åren. COYG

Fun fact: Havertz var den yngsta spelaren i historien nånsin att göra 30+ mål i den tyska högstadivisionen.. slå legendariska anfallare som bl.a Gerd Muller, Klinsmann, Völler - från mittfältet.

Oj, 100 miljarder fans - visste inte vi var så många... Månne räknar du med alla som bor, räntefritt, i ditt huvud? Om det nu finns så många fans som skrivit detta, på detta forum (ingen annanstans), så borde du inte ha några problem att påvisa dessa inlägg, eller? Nunez kommer dock vara bättre än Haaland denna säsong - se och njut! Haaland kommer absolut inte få det lika lätt, år. Lite som Arses - kommer minifloppa...

Haha, Ødegaard, bäste mittfältaren, vilket skämt. Kanske i Arses och på din hemplanet, YourAnus...

Bundesliga är en skämtliga och inte PL, där nu havererade Havertz spelar, eller i alla fall står upptagen i Arses spelartrupp - vi får väl se om han får spela, när säsongen drar igång.
Citera
2023-07-31, 14:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Det där såg man ju komma lång väg. Varför accepterade dom inte bara budet från West Ham kan man ju undra. Och varför köpa en målvakt för 500m för hans passningsspel sen fortsätta använda mittbackar som inte är bra på kortpassningsspel. Visst det är bara träningsmatcher, men det får ju inte Maguire att se mer prisvärd ut direkt.
Har sett rörliga bilder också, Maquire vänder om och går därifrån skämmande.. Bra att någon säger till honom, det agerandet har han hållit på med länge. Först sätta medspelare i dålig sits, halvjogga hem sen peka på vad andra ska göra.

Ju fler såna här händelser desto mindre betalt går det.
Citera
2023-07-31, 14:23
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Har sett rörliga bilder också, Maquire vänder om och går därifrån skämmande.. Bra att någon säger till honom, det agerandet har han hållit på med länge. Först sätta medspelare i dålig sits, halvjogga hem sen peka på vad andra ska göra.

Ju fler såna här händelser desto mindre betalt går det.

Mm en unitedpolare klagar jämt på att just det där beteendet är det som stör honom mest. Alla kan göra misstag men Maguire står inte upp för dom han gör, och väldigt ofta försöker han skylla på andra med sitt pekande. Att han ens blev kapten från första början i Englands största klubb säger väl en hel del om Oles (o)förmåga som tränare.
Citera
2023-07-31, 14:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Vem minns när generalen sa att Haaland kommer floppa och att det kommer ta lång tid innan han lärt sig ligan?
Var/när ska jag ha påstått att Haaland skulle bli en flopp i EPL? Vad jag skrev, var att jag trodde det kanske ville ta lite tid för Haaland att hitta rätt i England.

Men om du inte visste det, så är det faktiskt lite skillnad mot det och när ett ton med deluded Liverpool fans stensäkert hävdade att Nunez är mkt bättre än Haaland.
Citera
2023-07-31, 14:28
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Var/när ska jag ha påstått att Haaland skulle bli en flopp i EPL? Vad jag skrev, var att jag trodde det kanske ville ta lite tid för Haaland att hitta rätt i England.

Men om du inte visste det, så är det faktiskt lite skillnad mot det och när ett ton med deluded Liverpool fans stensäkert hävdade att Nunez är mkt bättre än Haaland.

Än så länge har du inte skickat lite bevis på att fools fans skulle hållit på så. Rösterna i ditt huvud duger inte som källa tyvärr.
Citera
2023-07-31, 14:30
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Vad är "ett ton" i detta sammanhang? Antar att du inte menar att det var tusen kg fans som hävdade det om Nunez.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in