2023-04-01, 02:07
Medlem
Ja vad vet vi om denna kokboksförfattare och korrespondent som syns på SVT med David Batra?

Hon har flera gånger i serien med David pratat om hur viktigt det är med miljön, även skrivit kokboken ”Mitt indiska liv - klimatsmarta och enkla recept som gör gott" .

Men att modeindustrin är en gigantisk miljöbov tycks gått henne förbi, för i varje "scen" av Världens sämsta indier syns hon i en ny klädkreation! (Ingen av dem tyder på god smak).

Hur blir vårt klimat bättre av att hon flyger världen runt och byter kläder hela tiden?

Ja, och har någon något fett skvaller om denna tandpetare till kvinna som verkar ganska omysigt egoistisk?
Citera
2023-04-01, 03:16
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crimson Sky
Ja vad vet vi om denna kokboksförfattare och korrespondent som syns på SVT med David Batra?

Hon har flera gånger i serien med David pratat om hur viktigt det är med miljön, även skrivit kokboken ”Mitt indiska liv - klimatsmarta och enkla recept som gör gott" .

Men att modeindustrin är en gigantisk miljöbov tycks gått henne förbi, för i varje "scen" av Världens sämsta indier syns hon i en ny klädkreation! (Ingen av dem tyder på god smak).

Hur blir vårt klimat bättre av att hon flyger världen runt och byter kläder hela tiden?

Ja, och har någon något fett skvaller om
denna tandpetare till kvinna som verkar ganska omysigt egoistisk?

Hon känns väldigt vänster/feminist och ingen man litar på.
Varför vill hon leva i skitlandet indien?
Svaret är väl att hon vill visa att hon kan (för att motbevisa att det är ett skitland).
Inväntar den dagen hon blir gruppvåldtagen eller liknande där, då lär hon backa från media.
Hon är en vänstervurmare i mina ögon (vilket jag även tror Batra är i grund o botten) som ser sitt livskall att få folk att tro/tycka att alla är lika mkt värda och har samma värderingar som oss civiliserade.
Senast redigerad av Skvisten 2023-04-01 kl. 03:20.
Citera
2023-04-01, 06:50
Medlem
Är det bara jag som tycker att hon känns väldigt smal, nästan på gränsen till underviktig (haft problem med anorexia?)I och med att hon jobbar för Svt så borde hon råd med mat.
Citera
2023-04-11, 21:40
Medlem
megacoolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Är det bara jag som tycker att hon känns väldigt smal, nästan på gränsen till underviktig (haft problem med anorexia?)I och med att hon jobbar för Svt så borde hon råd med mat.

Jo, fast hon verkar ändå rätt vältränad. Såg när hon gjorde yoga.
Sen var hon ute och sprang och såg ut som hon är en van löpare.
T ex maratonlöpare brukar få den där kroppsbyggnaden.
Äter tydligen mest vegetariskt också, även om hon äter kött ibland. (enligt google)
Citera
2023-04-11, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Läste att hon hade någon allvarlig tarmsjukdom som ung och gick ner i vikt och inte har kunnat gå upp till normalvikt igen efter det.
Citera
2023-07-31, 11:44
Medlem
Såg henne med en pakistanier eller indier, någon mer som sett eller vet vem det är?
Senast redigerad av newshunter74 2023-07-31 kl. 12:25.
Citera
2023-08-04, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newshunter74
Såg henne med en pakistanier eller indier, någon mer som sett eller vet vem det är?

Antagligen förra modertledarens man.
Citera
2023-08-05, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Antagligen förra modertledarens man.

Nej, Batra hade jag känt igen!
Citera
2023-08-07, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av newshunter74
Nej, Batra hade jag känt igen!

Du som hade adressen i Skåne, skicka pm igen.
Citera
2023-08-07, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Hon känns väldigt vänster/feminist och ingen man litar på.
Varför vill hon leva i skitlandet indien?
Svaret är väl att hon vill visa att hon kan (för att motbevisa att det är ett skitland).
Inväntar den dagen hon blir gruppvåldtagen eller liknande där, då lär hon backa från media.
Hon är en vänstervurmare i mina ögon (vilket jag även tror Batra är i grund o botten) som ser sitt livskall att få folk att tro/tycka att alla är lika mkt värda och har samma värderingar som oss civiliserade.

Dras man till det folket får man stå sitt kast själv!

Kan inte förstå vad våra svenska kvinnor ser hos dessa pack!
Citera
2025-03-26, 09:12
Medlem
Jag har ofta undrat vad den här utrikeskorren gör i Indien om dagarna. Jag tittar på SVT:s nyheter dagligen (Rapport, Aktuellt, Morgonstudion) men spontant känns det som om hon gör nyhetsreportage kanske två gånger per år. Indien är ju ett jätteland, det måste hända intressanta saker varje dag att göra reportage om.
Citera
2025-07-13, 09:54
Medlem
JerryCottons avatar
Hon pratar väldigt konstigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in