2023-07-31, 00:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det är Cityfansen som mobbar alla andra just nu.

Eftersom han tränar ett lag som inte är extremt spursy så får jag svara ja på den frågan.

Jag är tacksam för det Poch genomförde med spurs så förhoppningsvis får han er att resa er också.
Citera
2023-07-31, 00:41
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susozs
Vi behövde bara rätt ägare för att ta över engelska toppfotbollen. Oljeunited med Oljefergusson styrde nog ligan med sina oljepengar innan det tror jag. Nu när vi har samma resurser som Oljeunited så har vi bevisat att Manchester är blått.
"Bara någon som kastade pengar i sjön tills vi fick ihop det under Pep som kunnat locka spelare med pengar under bordet" Ni kommer aldrig ha samma resurser som United. Ni kommer aldrig ha fler fans än United. Ni kommer aldrig ha fler titlar än United.
Citera
2023-07-31, 00:42
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag är tacksam för det Poch genomförde med spurs så förhoppningsvis får han er att resa er också.
Sjukt att han fick lämna! Han byggde upp Spurs både långsiktigt och kortsiktigt. Tror garanterat han till slut hade tagit en titel :/
Citera
2023-07-31, 00:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
"Bara någon som kastade pengar i sjön tills vi fick ihop det under Pep som kunnat locka spelare med pengar under bordet" Ni kommer aldrig ha samma resurser som United. Ni kommer aldrig ha fler fans än United. Ni kommer aldrig ha fler titlar än United.

Inte West Ham heller. Ge oss oljearaber 20-30 år tidigare och vi har garanterat fler fans än United. Oljefergusson hade inte haft en chans.
Citera
2023-07-31, 00:46
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Vi behövde bara rätt ägare för att ta över engelska toppfotbollen. Oljeunited med Oljefergusson styrde nog ligan med sina oljepengar innan det tror jag. Nu när vi har samma resurser som Oljeunited så har vi bevisat att Manchester är blått.

Ferguson hade för helvete inga oljepengar ditt dumme fan. Din klubb är skam och inget annat som du säkert började hålla på så fort titlarna började trilla in. United är den enda riktiga fotbollsklubben i Manchester.
Citera
2023-07-31, 00:48
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Inte West Ham heller. Ge oss oljearaber 20-30 år tidigare och vi har garanterat fler fans än United. Oljefergusson hade inte haft en chans.
Du listade ut det! Ni kommer aldrig ha lika trogna fans som West Ham eller lika bra talangfabrik Varför måste ni ha oljepengar för att kunna leka med storebror om ni är så mäktiga? United behövde inte det..
Citera
2023-07-31, 00:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Oljefergusson hade mest resurser i PL och nu när det är jämt mellan City och United så har Manchesters målats blått. Det är också bevisat senaste 10 år. Oljefergusson hade inte haft en chans om inte ägarna var rika.

Vem bryr sig egentligen om vart pengarna kommer ifrån. Oljefergusson hade inte haft en chans om Oljecity var styrd av oljearaber 20 år tillbaks i tiden. Det är bevisat nu också att Man Utd är en skräpklubb och att Manchester är blått. United fansen demonstrerar till och med för att få ut sina ägare På tal om trogna fans.

Ok.
Jag orkar iaf inte ha en diskussion med någon som hittar på egna ord och egna "bevis".

Önskar City all lycka till i kommande rättsväsenden, hoppas ni inte blir av med för många titlar och spelare
Citera
2023-07-31, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Jag orkar iaf inte ha en diskussion med någon som hittar på egna ord och egna "bevis".

Önskar City all lycka till i kommande rättsväsenden, hoppas ni inte blir av med för många titlar och spelare

Nästa gång diskuterar vi det lag du håller på
Citera
2023-07-31, 01:05
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Oljefergusson hade mest resurser i PL och nu när det är jämt mellan City och United så har Manchester målats blått. Det är också bevisat senaste 10 år. Oljefergusson hade inte haft en chans om inte ägarna var rika.

Vem bryr sig egentligen om vart pengarna kommer ifrån. Oljefergusson hade inte haft en chans om Oljecity var styrd av oljearaber 20 år tillbaks i tiden. Det är bevisat nu också att Man Utd är en skräpklubb och att Manchester är blått. United fansen demonstrerar till och med för att få ut sina ägare På tal om trogna fans.

När Premier League startade så hade Man Unied flest resurser och plockade alla toppspelare som gick att lägga vantarna på det är helt korrekt. Men United var inte backad av en muslimsk diktatur som ditt City är och det är därför ni är överlägsna alla andra klubbar i världen ekonomiskt.

Vår ägare Todd Boehly erkände för Uefa att det hade fifflats under Romans era och har betalat böter för detta med heder och ärlighet. Hade ni gjort samma sak så hade ni kanske varit mer respekterade.
Citera
2023-07-31, 02:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
När du hört saker är det någon insider på arslenals kansli som ringer dig och skvallrar?
Jag vet vad jag snackar om. Och denne ”skadan” på Declan Rice är inget mer än en vrist e.l.

Är helt otroligt hur du och övriga grodor bara hoppar i taket med en gång när ni ser ngn sensationsöverskrift från typ Daily Mail osv och sväljer det direkt.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-07-31 kl. 02:57.
Citera
2023-07-31, 08:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Vem minns väl inte Liverpool-kårens ”Nunez is better than Haaland”..?

Men det som är illa, är att även Liverpool själva var lika fantasifulla i sina tankar kring Nunez som det deras supportrar var.
Citera
2023-07-31, 11:38
Medlem
Drickbacks avatar
Onana inte så nöjd med Maquire.

https://metro.co.uk/2023/07/31/andre-onana-fumes-at-harry-maguire-after-sloppy-mistake-in-manchester-uniteds-defeat-to-dortmund-192 19166/?ito=newsnow-feed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in