2023-07-30, 17:40
Moderator
zanteras avatar
Läste rykte att Arsenal är intresserade av Raya. Lite överraskande med tanke på att Ramsdale verkar omtyckt av fans och gruppen, med det sagt är Raya en klart bättre målvakt än Ramsdale så det är ändå intressant om det ligger någon sanning i det.
Citera
2023-07-30, 17:58
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Läste rykte att Arsenal är intresserade av Raya. Lite överraskande med tanke på att Ramsdale verkar omtyckt av fans och gruppen, med det sagt är Raya en klart bättre målvakt än Ramsdale så det är ändå intressant om det ligger någon sanning i det.

Låter osannolikt. Ramsdale kanske inte är världens bästa målvakt men det är inte där vi behöver förstärka, om vi behöver förstärka. Inget ont om Raya dock.
Citera
2023-07-30, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Låter osannolikt. Ramsdale kanske inte är världens bästa målvakt men det är inte där vi behöver förstärka, om vi behöver förstärka. Inget ont om Raya dock.

Jag har fått uppfattningen att Arteta vill konkurrensutsätta på alla positioner. Inte omöjligt att de till och med värvar någon riktigt bra på Sakas position. De kan nog slänga 40 m £ på en högerytter. Samma med målvakt.
Citera
2023-07-30, 18:12
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Nej jag tyckte lite detsamma men det var Ornstein som rapporterade och han brukar ju ha bra koll på Gunners. Även om Ramsdale är svagaste punkten i Arsenal's startelva så har ju Arsenal redan spenderat en hel del denna sommaren, 35-40m till på Raya? Känns tveksamt men vem vet.
Citera
2023-07-30, 18:17
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Jag har fått uppfattningen att Arteta vill konkurrensutsätta på alla positioner. Inte omöjligt att de till och med värvar någon riktigt bra på Sakas position. De kan nog slänga 40 m £ på en högerytter. Samma med målvakt.

Det känns som att högerytter/anfallare är den position där förstärkning är mest troligt. Även om vi förlängde med Nelson är gapet störst mellan Saka och de där bakom, jämfört med andra positioner.
Citera
2023-07-30, 21:07
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:

Ramsdale är ändock en av Englands bästa målvakter, så där fallerar inget. Såg förra säsongen att han är grymt bra, reaktionssnabb och är verkligen smidig och når ända ut till båda stolparna. Kanske inte den bästa med fötterna...
Citera
2023-07-30, 21:17
Medlem
Detta Silly Season-rykte om Mbappe och Liverpool - vad skulle ett slikt lånekontrakt som sträcker sig över en säsong egentligen kosta? Måste kosta mer än det smakar? Bara försäkringarna må vara kostbara som fasiken och lönen?!
Citera
2023-07-30, 21:20
Medlem
Nunez har sett grymt bra ut i träningsmatcherna och jag vidhåller han kommer göra +22 mål, denna säsong... Förstår dock inte varför Klopp gått ut och bett om tålamod med McAllister - han har varit bra då jag sett honom, vad har jag missat?
Citera
2023-07-30, 21:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Detta Silly Season-rykte om Mbappe och Liverpool - vad skulle ett slikt lånekontrakt som sträcker sig över en säsong egentligen kosta? Måste kosta mer än det smakar? Bara försäkringarna må vara kostbara som fasiken och lönen?!

Han är absolut inte värd pengarna! Otroligt överskattad spelare låt han ruttna bort i Saudi!
Citera
2023-07-30, 21:42
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Nunez har sett grymt bra ut i träningsmatcherna och jag vidhåller han kommer göra +22 mål, denna säsong... Förstår dock inte varför Klopp gått ut och bett om tålamod med McAllister - han har varit bra då jag sett honom, vad har jag missat?

Jag tror Mc Allister kommer bli en bättre värvning än Rice till Arsenal.
Citera
2023-07-30, 21:42
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Det ryktet spreds även 2019 eftersom han brukade spela med Liverpool på FIFA. Är Klopp intresserad på riktigt så är han ligans mest korkade tränare.

Det är dokumenterat att hans attityd är hemsk om han inte är lagets gullegris 24/7. Vill inte under några omständigheter se han i Chelsea även om Poch har tränat honom tidigare med bra resultat.
Citera
2023-07-30, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Han är absolut inte värd pengarna! Otroligt överskattad spelare låt han ruttna bort i Saudi!

Nja, skulle gärna ha honom i laget då jag gillar hans kraft och skicklighet i stort, men självklart skall det då vara på permanent basis och detta kommer aldrig ske, så en utopi och dumt att slänga pengar i sjön...

Nej, gå vidare - vi behöver backar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in