2023-07-29, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZekeWolf
I torsdags sågs Runar komma ut från Grand Hotell och sätta sig i sin bil. 10 sek senare kliver paradise h sofia och vinkar lite leende till Runar..vad kan detta betyda? Har pastorn predikat psaltaren eller..

Betyder det här att Runar är bukis med Prins Carl-Philip?
Citera
2023-07-29, 14:11
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag har sammanställt allt. Men det tar liksom aldrig slut. Funderar på att ge ut den på Hyssh.
Henrik Sommar som driver Hyssh AB verkar vara en riktig Creative Brand Manager, Mental Coach och Ägare som jobbat med kommunikation i visuella medier i hela sitt liv, utbildad Mental Coach och ARU (Ansvarig Reklam Utgivare). Hyssh Publishing verkar vara ett av hans projekt.
https://www.allabolag.se/5592346406/hyssh-ab
Senast redigerad av becko 2023-07-29 kl. 14:22.
Citera
2023-07-29, 14:28
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Henrik Sommar som driver Hyssh AB verkar vara en riktig Creative Brand Manager, Mental Coach och Ägare som jobbat med kommunikation i visuella medier i hela sitt liv, utbildad Mental Coach och ARU (Ansvarig Reklam Utgivare). Hyssh Publishing verkar vara ett av hans projekt.
Jag tror inte det är samma bolag. Bara ett snarlikt namn.
Citera
2023-07-29, 14:33
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag tror inte det är samma bolag. Bara ett snarlikt namn.
Hyssh Publishing finns på Hyssh ABs webbsida.
Citera
2023-07-29, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Att han bara orkar ljuga så innihelvete hela tiden‼️
Han kanske är mytoman?
Citera
2023-07-29, 20:40
Medlem
vilken sjuk podd, eller om det är sommarprat, på swebbtv.

Maken till grandios självbild har jag aldrig hört någon ha tidigare.

Det är som att lyssna på tjockisen Olof som påstår sig styra något slags imperium efter Pablo Escobar.
Citera
2023-07-29, 21:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Hyssh Publishing finns på Hyssh ABs webbsida.
Såg det nu. Bra då vet vi. Men lite märkligt att han inte skyltar med några böcker någonstans. Inte ens Runars bok.
Sedan går företaget med förlust så det blir nog svårt att komma in på bokmässan utan pengar.
Citera
2023-07-29, 22:05
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
vilken sjuk podd, eller om det är sommarprat, på swebbtv.

Maken till grandios självbild har jag aldrig hört någon ha tidigare.

Det är som att lyssna på tjockisen Olof som påstår sig styra något slags imperium efter Pablo Escobar.

Swebbtv borde ju skämmas, att de tillåter dåren Fulnar att sitta och blåljuga oemotsagd i drygt 1,5 timme. Pinsamt för Swebbtv.
Citera
2023-07-29, 23:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Lite lustigt att han bedriver samma typ av verksamhet som Runar låtsas göra. Ödets ironi?
Citera
2023-07-29, 23:56
Medlem
Headline!

Runar Sögaards son sköt sig själv i benet

https://www.expressen.se/nyheter/runar-sogaards-son-skot-sig-sjalv-i-benet/
Citat:
Runar Sögaards son Presley har skjutit sig själv i benet.

Olyckan inträffade under en jakttur.

”Vi är på akuten och han ska operera ut kulan snart”, skriver Sörgaard i ett sms och försäkrar att Presley, 13, mår bra.
Senast redigerad av Cheekytita 2023-07-29 kl. 23:58.
Citera
2023-07-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
På instagram idag berättar Runar om godis,barnen,båtfärd och gevär. Gevär? Med tanke på på hans enrumsbehandling(isolering) där krimvården inte visste om hans mentala hälsa var spelad eller verklig. Behöver inte betyda nånting. Men Runar är skicklig på att sprida lögner och förvirring . Blev inte han av med licensen?
...Anade det här när jag skrev det Ingenting förvånar längre när det gäller Runar. Expressen skriver nu att hans son skjutit sig i benet.
Citera
2023-07-30, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Machines
...Anade det här när jag skrev det Ingenting förvånar längre när det gäller Runar. Expressen skriver nu att hans son skjutit sig i benet.

Sjukt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in