2023-07-29, 20:57
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag tror du blandat ihop orden invasion och intervention.

Same shit, different names.
Citera
2023-07-29, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Det var föredömligt av USA att stoppa motsvarande folkmord i sagda länder. Hoppas de gör det igen🙂
Yes, det är föredömligt att bomba tobaksfabriker och stålverk som sedan bland annat Philip Morris och U.S Steel köper upp för en skämtsumma.
Det är även föredömligt att bomba civila och stå för de största "folkmorden" i nutida historia.
Citera
2023-07-29, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 5135653
Yes, det är föredömligt att bomba tobaksfabriker och stålverk som sedan bland annat Philip Morris och U.S Steel köper upp för en skämtsumma.
Det är även föredömligt att bomba civila och stå för de största "folkmorden" i nutida historia.

Absolut!
Citera
2023-07-29, 21:14
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Same shit, different names.
Öh nej, totalt olika saker.
När man invaderar så stjäl man land och placerar sin egen administration där och som stannar även efter ens militär åkt hem, och när man intervenerar så stoppar man något och sen åker man hem igen med både militär och administration.
Citera
2023-07-29, 21:31
Medlem
Citat:
USA var inte på något sätt i fara så de hade inget att försvara. Det är som om jag skulle bryta mig in hos dig för att jag tycker du behandlar din fru/flickvän/whatever fel och slänga ut dig och sedan säga att jag bara försvarade henne.

Aha så du är det där fega kräket som inte skulle bryta dig in hos grannen om han slår sin fru och försvara henne?
Då förstår man vad du är för en.
Citera
2023-07-29, 22:39
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Aha så du är det där fega kräket som inte skulle bryta dig in hos grannen om han slår sin fru och försvara henne?
Då förstår man vad du är för en.

Varför skulle jag göra det? Det angår inte mig. Det är polisens jobb att stoppa misshandel, inte mitt. Du skulle med största sannolikhet inte göra det heller. Du leker bara tuff bakom tangentbordet.
Citera
2023-07-29, 22:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Öh nej, totalt olika saker.
När man invaderar så stjäl man land och placerar sin egen administration där och som stannar även efter ens militär åkt hem, och när man intervenerar så stoppar man något och sen åker man hem igen med både militär och administration.

Man kan kalla det för vad man vill. Faktum kvarstår. USA gick in i ett land på sina egna godtyckliga anledningar precis som Ryssland har gjort.
Citera
2023-07-29, 22:43
Medlem
Citat:
Varför skulle jag göra det? Det angår inte mig. Det är polisens jobb att stoppa misshandel, inte mitt. Du skulle med största sannolikhet inte göra det heller. Du leker bara tuff bakom tangentbordet.

Klarar du inte av det, så ska du inte beblanda dig med dina åsikter om huruvida USA agerar i andra länder.
Citera
2023-07-29, 22:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Klarar du inte av det, så ska du inte beblanda dig med dina åsikter om huruvida USA agerar i andra länder.

Jo, det ska jag för USA har inget i andra länder att göra. De må tycka att deras motiv är hur ädla som helst, men det ändrar inte faktum. Putin tycker att hans motiv är ädla också.
Citera
2023-07-29, 22:52
Medlem
Citat:
Jo, det ska jag för USA har inget i andra länder att göra. De må tycka att deras motiv är hur ädla som helst, men det ändrar inte faktum. Putin tycker att hans motiv är ädla också.

Men du kan fortfarande inte föra diskussioner kring ett ämne baserat endast på dina åsikter.
Och säga vad som är rätt och fel bara för du tycker vad som är rätt och fel.
Citera
2023-07-29, 22:53
Avslutad
Citat:

Nato är moraliskt överlägset de länder du förespråkar. De kan göra vad fasen de vill. Deal with it, vatnik!
Citera
2023-07-29, 22:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Men du kan fortfarande inte föra diskussioner kring ett ämne baserat endast på dina åsikter.

Det är väl lite det en diskussion går ut på? Att utbyta tankar och åsikter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in