Citat:
Ursprungligen postat av
x2016
Lyssna in Star FM bra kanal men dessvärre kör på säkra kort varje dag där har du en station som kör sönder gamla sköna hits

Precis så. Först låter man sig imponeras över att låtarna är så bra... men efter några timmar stiger irritationen över hur förutsägbara de är och när man hör samma låt för tredje gången under samma bilresa har man fått nog.
Citat:
Ursprungligen postat av
neckgang
Förmodligen, men varför samma jävla låt från artisten varje dag 17 ggr? Artisterna har ju flera andra låtar som de kan spela också
Ja, det är så himla lågbegåvat. Men det finns alternativ som åtminstone visar att det går att göra saker annorlunda. Kolla t ex in spellistorna för Radio Treby. Av vad jag kollat av nu av gårdagens och dagens hittills spelade låtar verkar ABBA och Thomas Stenström vara ofta återkommande (8 ggr var under senaste 35 timmarna) men aldrig samma låt två gånger. Jag tror inte någon låt spelades två gånger under gårdagen. Maggios Varsomhelst... har spelats både i går och idag. Samtidigt förefaller de helt oförutsägbara; de kan spela två Jill Johnson inom loppet av 20 minuter, eller låta en Agnetha Fältskog följas av en ABBAlåt... Men samtidigt har de varje timme någon eller några låtar som åtminstone jag tänker: Åh - den där!!! ... om. Låtar man inte hört på trettio år. Men tråkigt att de (nästan) bara spelar engelsk- och svenskspråkigt material.