2023-07-29, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Men är du lite trög? Barnen avslöjas inte. Det är gäddornas aktiva val att begå handlingar de vet är fel som drabbar dem och tredje part. Utan deras aktiva val skulle de inte hamna på Dumpen och deras anhöriga skulle inte behöva skämmas. Förstår du? Barnen kan fan inte klandras för vad vuxna gör!
Barnen avslöjas inte, men det var inte det jag sa. Dumpen använder sig av falska alias, men pedofilerna de avslöjar har ofta begått brott mot riktiga barn. Och de har drabbats utan egen förskyllan.
Citera
2023-07-29, 16:02
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Vad insinuerar du?

Insinuerar ingenting. Hänvisar däremot till en text där allt står tydligt.
Citera
2023-07-29, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
De skulle kunna hävda det. Men ingen av dem har väl anmält Dumpen? De har väl nåt som påminner om 'självbevarelsedrift' som försvarar dem mot impulsen att anmäla.
Nä, inte mig veterligen för trakasserier. Men är enligt tråden runt 50 som har anmält till JK med noll framgång hittills.
Trakasserier är en helt annan infallsvinkel.
Dom kanske har saknat verktygen.
Citera
2023-07-29, 16:07
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
https://polisen.se/utsatt-for-brott/skydda-dig-mot-brott/nathat/

”Om du delar känsliga bilder eller videos på någon annan, till exempel nakenbilder eller bilder på någon i en utsatt situation, begår du troligen ett brott.”

Nog är dom uthängda utsatta i laglig kontext.

Det kan ingen förneka.

Olaga integritetsintrång är inget yttrandefrihetsbrott. Däremot skulle av Dumpen publicerade naken/snoppbilder kunna bedömas som förtal, vilket är ett yttrandefrihetsbrott.
Citera
2023-07-29, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Du ser. Sluta dela bilden. Vi vill inte se.
Det står på någon annan. Bild/video.
Om jag var benägen att skicka Dick-pics så är jag ansvarig för det. Innefattar ingen annan part.
Citera
2023-07-29, 16:12
Bannlyst
Citat:
Hej.
Dumpen hörde av sig och undrar vad du har för Snap. Du kan skriva den här.
Tack på förhand.
Jag är inte så patetisk så jag raggar på 14-åringar, ni fattar inte ens vad jag menar.
Citera
2023-07-29, 16:13
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Det står på någon annan. Bild/video.
Om jag var benägen att skicka Dick-pics så är jag ansvarig för det. Innefattar ingen annan part.

Jag hänvisade till din text så den andra kunde läsa den. Var inget om DIG, jag lånade det du skrev, men kändes bättr att lämna dig som källa på det för annars stal jag bara något du letat upp. Inget personangrepp menat.
Citera
2023-07-29, 16:14
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Jag är inte så patetisk så jag raggar på 14-åringar, ni fattar inte ens vad jag menar.

Du kan ta all tid du behöver för att uttrycka vid du menar och tycker om dumpen. Kan inte lova att jag håller med, men lovar att läsa.
Citera
2023-07-29, 16:24
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
https://polisen.se/utsatt-for-brott/skydda-dig-mot-brott/nathat/

”Om du delar känsliga bilder eller videos på någon annan, till exempel nakenbilder eller bilder på någon i en utsatt situation, begår du troligen ett brott.”

Nog är dom uthängda utsatta i laglig kontext.

Det kan ingen förneka.
Pedofilerna skickar dick picks till barn så de har inte så mycket att säga till om.
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Du skickar bilder på barn och skriver att folk vill ha sex med henne. Har sparat inlägget. Tack för att du marknadsför dumpen!

Läs inlägget ovan. Du borde ta till dig eftersom ni har samma ståndpunkter.
Citera
2023-07-29, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Barnen avslöjas inte, men det var inte det jag sa. Dumpen använder sig av falska alias, men pedofilerna de avslöjar har ofta begått brott mot riktiga barn. Och de har drabbats utan egen förskyllan.
Ja det är väl helt självklart. Vad har det med det jag skrev att göra?
Citera
2023-07-29, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Pedofilerna skickar dick picks till barn så de har inte så mycket att säga till om.

Vad vet du om var dom bilderna härrör från? Kom nu inte säg att vi har ditt IP-nummer, aldrig skett och kommer aldrig att ske.

Finns inte någon åklagare som skulle bedriva ett mål mot någon uthängd för det existerar inte något brottsoffer.

Ni Dumpenanhängare har massa hjärnspöken och ser pedofiler i varenda buske. Skärp till er.
Citera
2023-07-29, 16:40
Medlem
Citat:
Ja det är väl helt självklart. Vad har det med det jag skrev att göra?
Du skrev att det var de egna valen som gjorde att man fick problem. Det är inte alltid sant, det var allt jag ville ha sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in