2023-07-29, 12:57
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Så dom skall ha ensamrätt till att trakassera hebefilerna och det som drabbar deras anhöriga. Är det rätt tolkning?

Gäddorna ska inte begränsas till hebefiler. De har visat dragningar till barn så små som 18 månader (gädda #151). Alla som exponeras på dumpen har en sexuell störning och problemet ska inte förminskas till att de enbart gäller hebefiler.
Citera
2023-07-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nitoinkog
Intressant svar på ett svar om att Dumpen ska bli tydligare på punkten "Kontakta inte anhöriga".

Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Så dom skall ha ensamrätt till att trakassera hebefilerna och det som drabbar deras anhöriga. Är det rätt tolkning?
Ja, diskussionen gällde att Dumpen ska kontakta anhöriga! Det jag skrev handlade om @nitoinkog skrev att man skulle uppfostra en jycke osv. Jag menar att även om det i teorin är så att pedofiler kan uppfostras till att få en normal sexuell läggning, så ska vi ta deras påståenden om att de är 'reformerade' med rejäla skopor salt. De vill ge sken av att ha förändrats, så att omgivningen ska acceptera dem och sänka garden. Men den som vet något om den här sortens människor vet också att de i verkligheten förändras ytterst sällan. De kan naturligtvis försäkra, till och med under ed, att de blivit goda medborgare som inte begår brott. Men det finns ingen speciell anledning att ta dessa försäkringar på allvar.
Citera
2023-07-29, 13:05
Bannlyst
Nu får dom sluta tramset med 14-åringar, halva Sveriges manliga befolkning skulle ligga med en storbystad 14-åring om dom fick chansen.
https://anonymfile.com/OE6lr/3fd6ea59-cb24-44fb-b2bd-cfe2450000a0.png

Börja jaga riktiga pedofiler och våldtäktsmän.
Citera
2023-07-29, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daTkonshens
MISSbrukande föräldrar kan göra att barnen drabbas, ja, tyvärr ser lagen och då socialtjänsten inte skillnad på bruk och missbruk och många barn blir då drabbade utav byråkratin och lagarna när där inte finns något problem mer än tyckande från soc.
Och alkoholen, denna statligt finansierade drog skapar fler ensamma barn än något annat.
Citera
2023-07-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxidriver66
Nu får dom sluta tramset med 14-åringar, halva Sveriges manliga befolkning skulle ligga med en storbystad 14-åring om dom fick chansen.

Fjortisars barnhjärnor har rätt att slippa ha gäddor i alla åldrar dregla över sina kroppar, antasta och ofreda dem, hur utvecklade deras kroppar än hunnit bli. När du skriver "alla män" talar du enbart om dig själv och de av dina bekanta som inte orkat tala om för dig att du är ett äckel.

Btw, hovrätten håller med. https://www.jpinfonet.se/kunskap/nyheter4/2023/mars/gransen-for-straffbar-oaktsamhet-i-forhallande-till-malsagandens-alder/ Om du klarar läsa en hel text.
Citera
2023-07-29, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Och alkoholen, denna statligt finansierade drog skapar fler ensamma barn än något annat.
Nädu, det gör kärringar som är olämpliga mödrar och inte kan uppfostra sina barn.
Typ som S.
Senast redigerad av Perpetuate 2023-07-29 kl. 13:12.
Citera
2023-07-29, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Har det visat sig att verksamheter som Dumpen på sikt reducerar antalet verkliga övergrepp? Forskning tyder på motsatsen.
Vilken forskning? Dina privata Dumpen-studier med kontrollgrupp och uppföljningsarbete?
Citera
2023-07-29, 13:12
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Nu går gränsen enligt lag på "riktiga pedofiler och våldtäktsmän" vid alla under 15. Att utesluta en åldersgrupp från ett brott de utsatts för av anledning att de är "storbystade" är ett försvar som kan testas i en domstol, men jag misstänker att domen inte lär bli i den tilltalades fördel.
Citera
2023-07-29, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Fjortisars barnhjärnor har rätt att slippa ha gäddor i alla åldrar dregla över sina kroppar, antasta och ofreda dem, hur utvecklade deras kroppar än hunnit bli. När du skriver "alla män" talar du enbart om dig själv och de av dina bekanta som inte orkat tala om för dig att du är ett äckel.

Btw, hovrätten håller med. https://www.jpinfonet.se/kunskap/nyheter4/2023/mars/gransen-for-straffbar-oaktsamhet-i-forhallande-till-malsagandens-alder/ Om du klarar läsa en hel text.

Jag säger inte att äldre män ska jaga 14-åringar lr försöka ha sex med dom, men om tillfälles gers så skulle dom flesta göra det, det är jag 100% säker på.
Finns inga 14-åringar som sitter på KIK och jagar äldre män, allt handlar om pengar.
Visst finns det as som förtjänar att hängas ut, där gör dumpen nytta i avskräckande syfte.
Men dom flesta är ofarliga byfånar som aldrig kommer få napp, men däremot sina liv förstörda.
Citera
2023-07-29, 13:20
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Jag säger inte att äldre män ska jaga 14-åringar lr försöka ha sex med dom, men om tillfälles gers så skulle dom flesta göra det, det är jag 100% säker på.
Finns inga 14-åringar som sitter på KIK och jagar äldre män, allt handlar om pengar.
Visst finns det as som förtjänar att hängas ut, där gör dumpen nytta i avskräckande syfte.
Men dom flesta är ofarliga byfånar som aldrig kommer få napp, men däremot sina liv förstörda.

Jag förstår vad du menar. Tur att de fick tillfället att begå övergrepp på någon som inte visade sig vare verklig. Hade tillfället getts vid en verkligen 14 åring de hade, enligt din utsago, inte tvekar.

Alla byfånar med förstörda liv har en logg där de med uppsåt begår en kriminell handling. De hade TUR att det inte fanns en målsägande och att det inte blir rättsliga följder. Vad de kan göra nu är att kontakta preventell.
Citera
2023-07-29, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Jag förstår vad du menar. Tur att de fick tillfället att begå övergrepp på någon som inte visade sig vare verklig. Hade tillfället getts vid en verkligen 14 åring de hade, enligt din utsago, inte tvekar.

Alla byfånar med förstörda liv har en logg där de med uppsåt begår en kriminell handling. De hade TUR att det inte fanns en målsägande och att det inte blir rättsliga följder. Vad de kan göra nu är att kontakta preventell.

Ge dig ut på kik och snapchat och försöka att hitta en 13-14 åring som frivilligt vill ha sex med en gubbe.
Du kommer ha noll framgång.
Dom farliga pedofilerna ljuger självklart om sin ålder och skickar falska bilder.
Citera
2023-07-29, 13:25
Medlem
"Processtrappan" har fastnat hos Sara. Hon lärde sig det nya ordet när Stella höll kurs. Första trappsteget är förnekan sen wisemind tror jag. Att dra den ramsan är nog en bättre taktik än att skrika på gäddorna. Sara är grymt bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in