2023-07-28, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Ja, vad har dina inlägg som avhandlar definitionen av "mörkertal" att göra med Dumpens verksamhet?

Sopa framför egen dörr först.
Du menar när det diskuterades statistiken som Sara tagit upp i anslutning till diskussionen kring varför Dumpen behövs? Är kopplingen för svår för dig? Är inläggen om detta återkommande och maniskt spammiga? Nä precis...
Citera
2023-07-28, 23:57
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vilka bögsidor är du inne på?
Hur vet du att dina kontakter är Dumpen som agerar på det viset?

Inga alls. Jag tänder på småflickor.

Läser bara Dumpens egna chattar, och så har det ju varit andra bögar här inne som berättat om reglerna på sidorna.

Fiskarna ber om att inte bli angivna i chatten med gäddorna - För att modsen på bögsidorna slänger ut ungar när de upptäcks. Precis som här på flashback. Det förekommer säkert ungar här också. Men inte i någon omfattning och det är ett dåligt ställe att leta efter ungar på.
Citera
2023-07-29, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Inget alls. Ungen är påhittad av Dumpen. Det förekommer nästan inga sådana scenarier som Dumpen hittar på. Därför gäddorna mer eller mindre unisont erkänner att de lever i celibat.

Gäddans ungar är ju verkliga i samtliga fall.

Det var en jävla massa medlidande med de anhöriga till den oskyldigt uthängde. Men hans anhöriga var ju varken mer eller mindre oskyldiga än gäddornas ungar och anhöriga.
Nu verkar du vara väldigt förvirrad och rörig.
För det första så blir ingen en gädda förrän de vill ge sig på barn i sexuellt syfte.
När de är en gädda så drabbar de barn och även barnets anhöriga.
Detta får konsekvenser som är livslånga.

Gäddans barn och gäddans anhöriga drabbas naturligtvis också av konsekvenser härrörande till gäddans beteende. Det är enbart gäddans ansvar.
Citera
2023-07-29, 00:10
Medlem
Citat:
Inga alls. Jag tänder på småflickor.

Läser bara Dumpens egna chattar, och så har det ju varit andra bögar här inne som berättat om reglerna på sidorna.

Fiskarna ber om att inte bli angivna i chatten med gäddorna - För att modsen på bögsidorna slänger ut ungar när de upptäcks. Precis som här på flashback. Det förekommer säkert ungar här också. Men inte i någon omfattning och det är ett dåligt ställe att leta efter ungar på.
Jag hoppas att du inte har barn eller anhöriga som vill tro gott om dig. Det skulle göra dem så illa att få vetskap om din inställning.
Ingen vill nära ett monster vid sin barm.
Citera
2023-07-29, 01:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Jag ger er ett uppdrag, ni som kan statistik. Då barn som ligger som underåriga och som berättar det för andra och tar sitt liv därefter, ska enligt uppgift ske 26 ggr oftare än de som inte ligger som underårig eller inte berättar om det.
Ett försök till ekvation, sedan är det bara putta i siffror i det.

Antal barn i Sverige;; som inte legat som underårig;; och tagit sitt liv;; * 1
__________________________________________________ ______
Antal underåriga barn som legat;; och tagit sitt liv därefter;; * 26

Denna ekvation borde ge svaret hur vanligt det är att barn ligger som underåriga. eller tänker jag fel.

Antal barn i Sverige;; som inte legat som underårig;;---------------------och tagit sitt liv;; * 1
__________________________________________________ _______Gånger ___________________________
Antal underåriga barn som legat;;------------------------------------ och tagit sitt liv därefter;; * 26

Gissar att jag tänker fel. Men när man nu diskuterar sittror så måste man ha alla siffror och hur många som ligger som underårig saknas, konstigt nog, för det går absolut beräknas, men jag vet inte riktigt hur.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-07-29 kl. 01:35.
Citera
2023-07-29, 01:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Nu måste personen redan känna till domen eller den dömde för att ta sig tid att söka sig in på lexbase eller domstolen för att hitta ett fall. Om personen som fortfarande skulle anses utgöra en risk bland barn istället fanns på en lista skulle det underlätta. Exempel kan du hitta om du söker på varför USA och England valde att implimentera der systemet. Att få igenom det i Sverige skulle vara ett exempel på en motion.
Ok. Ja, jag tycker att det skulle vara en väldigt dålig motion.

Citat:
Helt rätt. Det är inte konstruktiv kritik. Konstruktiv kritik ska vara uppbyggande och inte nedläggande.
Även om jag inte tror du menar det på det sättet så tycker jag det där är lite oärlig debatteknik. Det blir lite "den som säger så är elak och elak får man inte vara"

Det finns goda (ej helt entydigt självklara) argument för att det Dumpen gör är kontraproduktivt. Per definition är det då konstruktiv kritik att de lägger ner. Det är lite som dagens narkotikapolitik, med skillnaden att där finns det väldigt mycket mer forskning som stödjer tesen att dagens politik är kontraproduktiv. Man måste inte komma på någon "aktiv" handling att göra istället. Det är fullt tillräckligt att visa att det vi gör idag inte bara är ineffektivt, utan till och med kontraproduktivt.
Citera
2023-07-29, 01:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
There you are.

Klagar du på att folk har känslor så borde du inte gå på din magkänsla. Då indikerar det på att du har en trasig funktion.

Vad implicerar att hjälpa barn?
Inte är det att stå upp för gubbar som groomar och försöker våldta barn så du måste mena nånting annat du aldrig har berättat för någon.
Jag har inte klagat på att folk har känslor. Lär dig läsa.
Citera
2023-07-29, 02:20
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ja, jag gillar att våldta och jag gillar barn. Det är min last. Bland annat.

Dumpen är numera inne på bögsidor som vänder sig till vuxna. Slänger upp en falsk ålder. Ber om att inte bli angivna för att de ska bli utkastade från sidan. Sen är de drivande att få till en sexträff.

Antalet riktiga ungar som räddas måste vara begränsat... Är det någon ungjävel som ändå blir påsatt så får de skylla sig själva.
Har gudarna inga gränser? Det är trots allt du som representerar de som jobbar emot dumpen. Alla behöver få en tydligare bild.
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Svarar på detta.
Distribuera knark skadar ingen, har jag hört...
Ska du prata om knark för att rädda pedofiler så har du en lång väg att gå.
Citera
2023-07-29, 02:24
Medlem
Någon som har beskådat en livs levande individ klädd i Dumpens fashion range? Är det ungefär som att se Bigfoot?
Citera
2023-07-29, 02:32
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Samhället är illa ute om lågbegåvade skall hänga ut andra lågbegåvade med fiktiva barn. Den ekvationen går inte ihop. Leker moralpoliser för att dra in Swish.
Finns något som heter föräldraansvar.
Många av gäddorna har barn.
Pedofiler skaffar gärna barn som strategi för att tillfredsställa sig själva så din ekvation går under önsketänkande.
Det spelar ingen roll om de är fiktiva.
De vill våldta barn och det kan du inte försvara som människa.
Citera
2023-07-29, 03:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Jag är inte Dumpen.
Jag tycker det är märkligt att man upprörs över anhöriga men inte över vad gäddorna gör. Det är min personliga åsikt.

Det beror på, att ni enkelspåriga dumplingar för ett rent putinskt resonemang: "vafan bryr vi oss om fiendens barn och andra anhöriga? Om det skulle ryka ett eller annat barnsjukhus i vår framfart, är det inte vårt fel – de fick väl skylla sig själva, om de var i närheten"...

Vi andra kan ogilla både "gäddors" beteenden och att oskyldiga barn och andra anhöriga i deras omgivning kommer till skada i Dumpens framfart.
Citera
2023-07-29, 04:32
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Det beror på, att ni enkelspåriga dumplingar för ett rent putinskt resonemang: "vafan bryr vi oss om fiendens barn och andra anhöriga? Om det skulle ryka ett eller annat barnsjukhus i vår framfart, är det inte vårt fel – de fick väl skylla sig själva, om de var i närheten"...

Vi andra kan ogilla både "gäddors" beteenden och att oskyldiga barn och andra anhöriga i deras omgivning kommer till skada i Dumpens framfart.

Det är fortfarande gäddorna som är orsaken till att deras anhöriga får problem
Sedan erbjuder dumpen dom anhöriga hjälp och stöd för att dom anhöriga ska kunna ta sig vidare

Sara har dessutom vid ett flertal ggr sagt till gäddorna att dom kan ringa henne om det är så att dom behöver prata ut med ngn eller behöver hjälp på annat sätt så finns dom där och stöttar, vi som faktiskt tycker dumpen gör ett bra jobb är för att dom gör allt för att få stopp på gäddorna och deras beteende
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in