2023-07-28, 22:50
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perpetuate
Du är inte allmänbildad. Båda gick på Harvard och hoppade av för att starta sina företag. Lite skillnad mot att gå ut grundskolan.

Du lovligt korkad.
Slappna av. De skulle grejat att grunda Microsoft och Facebook ändå.
Du skulle väl inte grejat multiplikationstabellen utan grundskolan så du kanske utgår från att alla är som dig.

Klarar man av att bemöta 263 neurotiska pedofiler och få brottslingar bakom galler så är man begåvad. De håller koll på lagar och regler. Tycker inte du det?
Citera
2023-07-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Koncentrera dig på dessa mansäckel och gubbslem som våldtar barn! Varför kritisera dumpen, rycker det till i sparrisen vid skolor? Dumpen räddar barn, fatta! Du och vi alla måste skydda barnen!
Vilka barn då? Källa på det, tack på förhand.
Citera
2023-07-28, 22:55
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Du är olika ovillig att blanda in gäddor som blivit dömda för narkotikabrott. Ska vi dra alla över en kam så ska ALLA med.
Jag Jag hatar knarkare lika mycket sim pedofiler.
Men rent statistikskt är knarket värre då det drabbar många fler än vad pedofilerna gör även om de båda borde låsas in på vatten och bröd.
Citera
2023-07-28, 22:56
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Spela inte dummare än vad du redan är.
Du har extremt bra koll på dumpen.se.
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Men rent statistikskt är knarket värre då det drabbar många fler än vad pedofilerna gör även om de båda borde låsas in på vatten och bröd.
Sluta stamma. Du likställer alltså narkotika med barnvåldtäkter.
Det är inte brukarna som drabbar andra. Bara sig själva. De är redan bestraffade. Sluta ge dig på dem.

Du svarade inte mig för tionde gången så du kanske inte tog din välbehövliga paus.
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-28 kl. 23:00.
Citera
2023-07-28, 22:58
Medlem
goofers avatar
Citat:
Koncentrera dig på dessa mansäckel och gubbslem som våldtar barn! Varför kritisera dumpen, rycker det till i sparrisen vid skolor? Dumpen räddar barn, fatta! Du och vi alla måste skydda barnen!
Du man kan vara emot både mansäckel som raggar på barn och vara emot dumpen samtidigt det vet du va?
Inget behöver förta det andra, vad tycker du om folk som hellre knarkar än tar han om sina barn förresten?
Citera
2023-07-28, 23:00
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

Då vet en på vilken sida du står! Se upp med sparrisen. Dumpen räddar mängder av människor, det är typ en förening som bekostar traumaterapi, fatta! Lägg därtill att dom stöttar familjer till gäddor, fatta!
Citera
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Jag delar inte den uppfattningen att narkotikabrott och våldtäkt på barn är jämförbart. Det får stå för dig.

Den ståndpunkten måste och begränsa utbudet av film, media, sport och musik då kan lyssna på. Är nog en svår uppgift att gitta någon inom populärkultur som inte knarkat.
Citera
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Spela inte dummare än vad du redan är.
Du har extremt bra koll på dumpen.se.Sluta stamma. Du likställer alltså narkotika med barnvåldtäkter.
Det är inte brukarna som drabbar andra. Bara sig själva. De är redan bestraffade. Sluta ge dig på dem.
Nu är det faktiskt så att narkotika är ofta inkörsport en till att unga hamnar i klorna på pedofiler och andra som vill utnyttja dem, fråga Sara hon är just en sådan som blev utsatt pga av sitt knark beroende, och hon delar öde med de andra på dumpen också.
Citera
2023-07-28, 23:03
Medlem
Citat:
Då vet en på vilken sida du står! Se upp med sparrisen. Dumpen räddar mängder av människor, det är typ en förening som bekostar traumaterapi, fatta! Lägg därtill att dom stöttar familjer till gäddor, fatta!
Självfallet har du en källa på dina påståenden? Eller?
Citera
2023-07-28, 23:04
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Vem frågade dig? Put up or shut up.
A little bit rich coming from you.
Du svarade inte på min fråga och det var respons till det du skrev. Så du kanske inte spelar dummare än vad du är.
Citera
2023-07-28, 23:05
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Jag delar inte den uppfattningen att narkotikabrott och våldtäkt på barn är jämförbart. Det får stå för dig.

Den ståndpunkten måste och begränsa utbudet av film, media, sport och musik då kan lyssna på. Är nog en svår uppgift att gitta någon inom populärkultur som inte knarkat.
Ta inte illa upp men nu är ni mer än tröga.
Jag sa väl inte att knark i sig är värre än våldtäkter på barn. Det är det inte.
Men konsekvenser och elände drabbar långt mer barn till missbrukare och deras lidande skall ni inte pissa på!
Citera
2023-07-28, 23:06
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Nu är det faktiskt så att narkotika är ofta inkörsport en till att unga hamnar i klorna på pedofiler och andra som vill utnyttja dem, fråga Sara hon är just en sådan som blev utsatt pga av sitt knark beroende, och hon delar öde med de andra på dumpen också.
Men nu diskuterar ingen narkotika förutom dig och gädd-sympatisörerna.

Men vet du vad jag tror. Att du har stor erfarenhet av narkotika.
Citat:
Ta inte illa upp men nu är ni mer än tröga.
Jag sa väl inte att knark i sig är värre än våldtäkter på barn. Det är det inte.
Men konsekvenser och elände drabbar långt mer barn till missbrukare och deras lidande skall ni inte pissa på!
Det ska inte komma från någon som inte klarar av att hänga med i diskussioner och svara på frågor.

Det är ungefär tionde gången du tar en längre paus när jag citerar dig och du hoppar alltid av diskussionen. Du är väldigt begränsad.
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-28 kl. 23:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in