2023-07-28, 11:44
Medlem
Luftiss avatar
Riktigt kvalitetscontent i senaste vloggen...

- Flashback är bara skit, ingen där har råd att bo halva året i Marbella.

- Vi ska köpa kalsonger till henne, hon är en man! Följt av ett *tiiihihihiii* från våpet.

- Sen shoppar han kläder till dottern tillsammans med nya styvmorsan.

- Anledningen till att Julia bara gick bredvid och glodde på dig när du rantade och inte försökte skjuta in en massa cringeiga kommentarer som den nya, var för att hon uppenbarligen hade ett uns klass och inte ville se ut som ett fullständigt airhead.

Önskar dig all lycka till i livet, din jävla rikspajas.
Citera
2023-07-28, 11:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Hur vet du det>?

Det där är bara ett troll som sprider osanningar. Som sänker denna tråd totalt.
Finns ingen som helst fakta eller sanningshalt i vad den skriver.
Klart som 17 Julia och Chrippa är föräldrar till C. Vad annars? Har dom köpt ungen?

Ja det är väl sött om nu denna nya tjej vill bli en xtra Mamma till C.
Men skulle nog tro att hon mer vill ha egna barn ngn gång i framtiden.
Inte ovanligt heller att par separerar så rätt onödigt att göra en big deal om detta.

Starstruckt..

Skulle tex Benjamin Ingrosso lägga in en stöt skulle hon nog dumpa Chrippa
Citera
2023-07-28, 12:04
Medlem
Tarmstuvnings avatar
.
Citera
2023-07-28, 12:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
- Vi ska köpa kalsonger till henne, hon är en man! Följt av ett *tiiihihihiii* från våpet.

Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Ja, detta är pinsamt minst sagt. Han gör bort sig för att strula runt med "sin kusin" eller va dom snackar om.

Jag brukar tycka man kan skämta om det mesta men dessa saker är bara så pinsamt. Nåt dåligt försök till ett annars tomt counten.
Citera
2023-07-28, 12:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Hur vet du det>?

Det är bara massa trams från den användaren.
Citera
2023-07-28, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Man kan inte tro att att han snart är 35 år när man ser den senaste videon, stackarn beter sig som en moppepojke.
Ingen kvinna i hans egna ålder vill ju ha honom. Så han går efter små fjortis-famediggers
Citera
2023-07-28, 12:35
Medlem
För er som inte förstått så är de ett PR trick.
Citera
2023-07-28, 12:39
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22

Världshistoriens sämsta i så fall. Allt han gjort är att reta upp sina följare och nedgradera till riktigt skitcontent.
Citera
2023-07-28, 12:40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Peterpan22

Menar du nya tjejen? Hade inte förvånat mig. Men samtidigt är han ju genuin
Citera
2023-07-28, 12:41
Avstängd
Citat:
Världshistoriens sämsta i så fall. Allt han gjort är att reta upp sina följare och nedgradera till riktigt skitcontent.

Ja väldigt dåligt. Den enda som har nåt att tjäna på det är nya tjejen.
Citera
2023-07-28, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja väldigt dåligt. Den enda som har nåt att tjäna på det är nya tjejen.

Citat:
Riktigt kvalitetscontent i senaste vloggen...

- Flashback är bara skit, ingen där har råd att bo halva året i Marbella.

- Sen shoppar han kläder till dottern tillsammans med nya styvmorsan.

- Anledningen till att Julia bara gick bredvid och glodde på dig när du rantade och inte försökte skjuta in en massa cringeiga kommentarer som den nya, var för att hon uppenbarligen hade ett uns klass och inte ville se ut som ett fullständigt airhead.

Önskar dig all lycka till i livet, din jävla rikspajas.

Sätter min högra pungkula på att jag har mer deg än honom. Ändå bor jag anständigt, kör volvo och har normala kläder. Folk som skryter om cash har oftast inte ett skit. Så fort pengar kommer in går de ut lika fort!

Säger en del om hans syn på livet. För att vara relevant lär man ha pengar, dyra kläder, träna etc. Ingen förståelse för andra människors hälsa har han heller!
Citera
2023-07-28, 13:17
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Sätter min högra pungkula på att jag har mer deg än honom. Ändå bor jag anständigt, kör volvo och har normala kläder. Folk som skryter om cash har oftast inte ett skit. Så fort pengar kommer in går de ut lika fort!

Säger en del om hans syn på livet. För att vara relevant lär man ha pengar, dyra kläder, träna etc. Ingen förståelse för andra människors hälsa har han heller!

Ja, han tjatar ju hela tiden om vad andra INTE har. Vi andra har stadiga karriärer, med jobb som kräver närvaro och fokus. Man kan inte bara harva runt och bete sig som ett jävla fittnylle för man har ansvar och åtaganden. Den här clownen kan inte ens hålla samman sin familj. Men skillnaden på att knega för pengarna och att bara spela allanballan, är att kneget har en framtid. Så fort följarna tröttnar blir han irrelevant och då är det tillbaka till svetslågan för 35k brutto igen. Pissluffare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in