2023-07-28, 09:57
Medlem
"L och Jobas sover så det är bara jag och Elton"

Vad spelar det för roll om grabbarna sover där hemma? Dom ska väl ändå inte jobba i butiken eller hänga där inne?
Citera
2023-07-28, 10:18
Medlem
Önskar hon slutade kalla sin snart tonåriga son ”Lilleman”. Det är inte gulligt att konstant trycka på det smeknamnet offentligt när han nu är äldre… Blir förnedrande. Säg hans namn istället.
Citera
2023-07-28, 10:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987

Vad spelar det för roll om grabbarna sover där hemma? Dom ska väl ändå inte jobba i butiken eller hänga där inne?

Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Önskar hon slutade kalla sin snart tonåriga son ”Lilleman”. Det är inte gulligt att konstant trycka på det smeknamnet offentligt när han nu är äldre… Blir förnedrande. Säg hans namn istället.
https://streamable.com/mpne4q
Tror hon limmar på sin blomsterpojke...
Tänka sig, hon har gett ett mellistips, eller frukosttips... varför alltid kaffe?
Citera
2023-07-28, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/mpne4q
Tror hon limmar på sin blomsterpojke...
Tänka sig, hon har gett ett mellistips, eller frukosttips... varför alltid kaffe?
Ja, jag tror detsamma. Hon är ju alldeles till sig när hon talar med och om honom. Hon är även lätt på foten Mytomanen. Nu har hon väl ingen chans hos E, som tur är. För E.
Citera
2023-07-28, 13:10
Medlem
TPLs avatar
Varför i helvete går hon hem gör "frukost" och bär den på en skärbräda tillbaka till krimskramsaffären?
Kunde hon inte äta hemma för att dom andra sov? Hade nån kört en blender eller mixer och troligen smällt i skåpdörrar hemma hos oss hade jag vaknat även om vi sover en bra bit från köket.
Hur länge står Elliot ut?
Har My online-klinkers?
Citera
2023-07-28, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Ja, jag tror detsamma. Hon är ju alldeles till sig när hon talar med och om honom. Hon är även lätt på foten Mytomanen. Nu har hon väl ingen chans hos E, som tur är. För E.
Elliot Elton är ju tok-gay.. men ja jag kan tänka mig att My är lätt på foten, det var väl därför Magdalena Graaf avbröt vänskapen?
Citera
2023-07-29, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Varför i helvete går hon hem gör "frukost" och bär den på en skärbräda tillbaka till krimskramsaffären?
Kunde hon inte äta hemma för att dom andra sov? Hade nån kört en blender eller mixer och troligen smällt i skåpdörrar hemma hos oss hade jag vaknat även om vi sover en bra bit från köket.
Hur länge står Elliot ut?
Har My online-klinkers?
Om nu väljer att ta med sig sin frukost till butiken så bjuder man väl sin kollega/praktikant med? I vart fall på en kopp kaffe (i en Ernstmugg) vanligt hyfs.
Citera
2023-07-29, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maputo
Elliot Elton är ju tok-gay.. men ja jag kan tänka mig att My är lätt på foten, det var väl därför Magdalena Graaf avbröt vänskapen?

Nja svaret som vi fått på det var att Graaf var lättfotad…….. My visste och antogs ha skvallrat. Men det visade sig vara ”dansmannen” som snackat på stan…….

Så egentligen blev My och Maggan ovänner i onödan.
Citera
2023-07-29, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Nja svaret som vi fått på det var att Graaf var lättfotad…….. My visste och antogs ha skvallrat. Men det visade sig vara ”dansmannen” som snackat på stan…….

Det har vi bara Mys egna ord på. Så om det är sant eller inte vem vet? 🤷‍♀️

Det som är sant är att My var halvt inneboende hos Maggan under en period och utnyttjade hennes frikostighet till fullo. My har en förmåga att nöta ut en vän i taget. Just nu går o gäller fru F. Får se hur länge det varar. Verkar funka bättre för My att ha vänner på avstånd som hon inte träffat så ofta
Citera
2023-07-29, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987

😂
Citera
2023-07-29, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly

Hon försökte skitsnacka sönder Maggans relation med Mona (Universum) och lyckades nästan,
Om hon har något med ovänskapen mellan Jobas och BE att göra?!? Min gissning är: Oh yes!!!
BE ska spela i Arboga ikväll… ingen aning om är Jobas med men troligtvis inte. Hon har nog tvingat honom att välja!
Citera
2023-07-29, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Det har vi bara Mys egna ord på. Så om det är sant eller inte vem vet? 🤷‍♀️

Det som är sant är att My var halvt inneboende hos Maggan under en period och utnyttjade hennes frikostighet till fullo. My har en förmåga att nöta ut en vän i taget. Just nu går o gäller fru F. Får se hur länge det varar. Verkar funka bättre för My att ha vänner på avstånd som hon inte träffat så ofta
My förförde Hedm@n...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in