Citat:
Ursprungligen postat av
Egna-tankar
Du har genom dina inlägg bevisat att du drömmer om kvinnor med groteska tuttar som dessutom lyder dig och underkastar sig.
Jag drömmer om kvinnor med stora tuttar, det stämmer. Är det nåt fel med det? Var kommer din moral ifrån?
Citat:
Men du har ju fel så in i helvete. Titta på de här bilderna av Adam och Eva och säg sen att Eva har såna tuttar som tjejen i din avatar! Det har hon
inte!!!
Du verkar tro att alla kvinnor måste se ut som bilderna på Eva. Nej, det tycker inte jag. Jag tycker många sorters kvinnor är vackra, inklusive de med stora bröst.
Citat:
Du påstår att Jesus är Gud, men det är uppenbart att du inte är kristen.
Jag presenterar argument för Guds existens. Jag vet inte vad det innebär att tro eller att veta. Det verkar som att en bra definition av "tro" och "veta" är att agera på ett särskilt sätt. Men jag vet inte om jag agerar som en kristen, för det finns så många varianter av kristendomen, och det finns så många människor som kallar sig kristna. T.ex. håller jag inte med svenska kyrkan om att man ska omfamna HBTQ- och transpropaganda; det finns uttalande från dem att "Gud är queer", vilket låter väldigt konstigt. Dessutom håller jag inte med om att man inte ska sträcka på ryggen och visa stark maskulinitet. Det finns exempel på att Jesus visade stark maskulinitet. Det första exemplet är när han kör ut pengadrivarna från templen med en piska. Det finns också andra exempel. Jag vet inte om det finns ett exempel på att Jesus uttryckte vördnad för den kvinnliga kroppen, men jag är inte Jesus, jag är bara en människa. Om Gud ville göra mig till en man med lågt libido och testosteron så skulle han gjort det.
Påven är väl en slags representant för kristendomen men jag tycker inte jag agerar särskilt mycket som honom. Han verkar lugn och samlad, det är väl något jag ser upp till. Men jag vet inte tillräckligt om hur han ställer sig i sakfrågor för att identifiera mig med hans handlingar.
Citat:
Du vill vara muslim, för då skulle du få gifta dig med fyra kvinnor samtidigt som dessutom skulle kunna vara under 18 år (ja, under 15 år också). Då skulle du också få ha sex med dina kvinnor hur mycket du ville, för det står i Koranen att kvinnorna är männens "åker" som de fritt får "plöja". Inga problem med samtycke här alltså! Och dessutom skulle du få tvinga dina kvinnor att lyda dig, för det står i Koranen i fjärde suran att mannen får straffa sin hustru om hon är olydig!
Så allt du vill är egentligen att få knulla järnet hela tiden i Guds namn, och så skyller du på Jesus för att du vill göra det. Lägg av med det!
Inse att du är muslim och erkänn det!
Jag vill inte vara muslim eftersom de argument jag känner till för Mohammeds status som profet är svaga. Dessutom verkar hans karaktär i stort sett gå emot morallagen. Islam är en krigisk religion, både i teori och praktik. Jag tror på den Kantianska moralen, att man bör försöka agera på ett sätt så att om alla agerade enligt samma handlingsregel så skulle världen fungera, och att man behandlar varje människa som ett ändamål, inte ett medel. Islam verkar vilja behandla hela världen som ett medel för att etablera arabiskt herravälde.
Är det något fel med att vilja ha mycket sex mellan man och hustru som uppriktigt älskar varandra? Måste alla vara betacucks och sitta och runka framför datorn och pervertera sexinstinkten? Sätt i så fall en kula i skallen på mig - jag är redo.