2023-07-26, 15:33
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Hennes senaste inlägg på sin instagram.

Denna biten låter bara vidrig:
"Juli är en lugn månad och flera i våran omgivning har valt att semesterstängt några veckor....

Men inte vi😊"

Låter som att hon tycker dom är sämre som stängt, dom där punkterna ser uppkäftiga ut typ.
Och att hon ens måste påpeka att många andra har stängt, men inte dom! My är duktig och har öppet, andra tar semester och latar sig men My är så duktig så.

Varför måste hon nämna att andra har stängt? Känns verkligen som det bara är för att platta till andra, visa sig lite bättre och större. Är ju absolut inte första gången hon nämner det liksom, förmodligen inte sista häller.

Urk🤢
Har man ett arbete att sköta så kommer man i tid och sysselsätter sig hela dagen på arbetsplatsen. Har man inga kunder så städar och gör diverse sysslor på arbetsplatsen. Man stannar tills man slutar och går inte hem tidigare. Mytomanen öppnar och stänger hur som helst. Gör precis vad hon känner för. Idag va hon ju hemma och tjata i en film hon la ut. Jobas såg helt skräckslagen ut när han såg henne. Hon har semester för jämnan.
Citera
2023-07-26, 15:43
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Jepp, hon skrev det 😂 finns på hennes egna facebook.

Men är det Ls gamla säng det alltså? Som dom nu haft i gästrummet.
Hoppas L fick välja något själv till sitt rum, färg på väggar, möbler eller något.
I förra lägenheten hade L en säng med grå tyggavel liknande Mys och Jobas säng. När My väl fått i ordning hans rum (det till höger i dagens spegeluppsättningsvideo) i nya lägenheten fotade hon honom när han halvlåg i sin säng - den var vit och hade lådor under. Utöver sängen fanns en kort soffa innanför dörren, skrivbord vid fönstret och en vit hylla, typ rumsavdelare, som delvis täckte fönstret.
När jag såg den grå hörnsoffan idag började jag undra om Jobas tömt sin lägenhet. Han hade just en grå hörnsoffa i sin lägenhet.

Rummet till vänster, närmast badrummet, hade vid inflyttningen en säng med grå tyggavel och det var den sängen jag tror var sonens gamla.

Inte lätt att hålla reda på alla detaljer när det gäller My.
Citera
2023-07-26, 15:51
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
I förra lägenheten hade L en säng med grå tyggavel liknande Mys och Jobas säng. När My väl fått i ordning hans rum (det till höger i dagens spegeluppsättningsvideo) i nya lägenheten fotade hon honom när han halvlåg i sin säng - den var vit och hade lådor under. Utöver sängen fanns en kort soffa innanför dörren, skrivbord vid fönstret och en vit hylla, typ rumsavdelare, som delvis täckte fönstret.
När jag såg den grå hörnsoffan idag började jag undra om Jobas tömt sin lägenhet. Han hade just en grå hörnsoffa i sin lägenhet.

Rummet till vänster, närmast badrummet, hade vid inflyttningen en säng med grå tyggavel och det var den sängen jag tror var sonens gamla.

Inte lätt att hålla reda på alla detaljer när det gäller My.
Så kan det förståss vara, varför skulle paret köpa en hörnsoffa och trycka in i gästrummet?
Kan det vara så att L ska få bo hos sin pappa permanent? Jag hoppas det.

Mer gamla bilder och uppmaning om att butiken har "sommar rea deluxe"
Citera
2023-07-26, 16:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Så kan det förståss vara, varför skulle paret köpa en hörnsoffa och trycka in i gästrummet?

Rummet med hörnsoffan var tidigare (fortfarande?) sonens rum. "Gästrummet" är rummet med balkong/uteplats (finns större utanför kök/vardagsrum) och där sågs en obäddad säng idag.
My gillar omväxling och röra.
Citera
2023-07-26, 16:07
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Han flyttade ifrån pappan på grund av bråk i skolan, bland annat. Så han kommer nog inte att flytta dit igen. Gillis jobbade dygnet runt så det var ju bonusmamman som tog hand om L. Han blir nog en blomsterpojke.
Citera
2023-07-26, 16:24
Medlem
Men alltså, vad pågår här? Jag ramlade ned i kaninhålet och har läst flera hundra sidor.

My Martens verkar väl inte vara en helt reko person, men hon är knappast ett samhällshot. Ändå ägnar en liten grupp användare en anmärkningsvärd del av sin tid åt att dag efter dag nagelfara och analysera en före detta c-kändis liv. Men VARFÖR?

Hör ni, med all respekt och välvilja: släpp det här. Ni slösar livet på en uppmärksamhetstörstande, halvkass blomförsäljare/wannabe PT. Vad är målet? Ni ältar möbleringar, jämför bilder och datum, presenterar bevis och "scoop"... Men det får ju inte några följder utanför den här tråden. Ni berömmer varandra för att ha hittat att en bild är tre år gammal, som att det betyder något.

Absolut ingen bryr sig för My Martens är helt oviktig!

Gör något positivt istället, något som ger er glädje. Det här är helt meningslöst.
Citera
2023-07-26, 16:41
Medlem
Varför läste du fler än 10 sidor? Så meningslöst för dig.
Citera
2023-07-26, 16:48
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Men alltså, vad pågår här? Jag ramlade ned i kaninhålet och har läst flera hundra sidor.

My Martens verkar väl inte vara en helt reko person, men hon är knappast ett samhällshot. Ändå ägnar en liten grupp användare en anmärkningsvärd del av sin tid åt att dag efter dag nagelfara och analysera en före detta c-kändis liv. Men VARFÖR?

Hör ni, med all respekt och välvilja: släpp det här. Ni slösar livet på en uppmärksamhetstörstande, halvkass blomförsäljare/wannabe PT. Vad är målet? Ni ältar möbleringar, jämför bilder och datum, presenterar bevis och "scoop"... Men det får ju inte några följder utanför den här tråden. Ni berömmer varandra för att ha hittat att en bild är tre år gammal, som att det betyder något.

Gör något positivt istället, något som ger er glädje. Det här är helt meningslöst.
OT.

Och du sitter och slösar bort massor av tid på att läsa flera hundra sidor OCH skriver ett lååångt inlägg om det!
För dig verkar My betyda en hel del med tanke på dina ansträngningar.
Gör nåt positivt!
Senast redigerad av TPL 2023-07-26 kl. 16:59. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-07-26, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia

Uppenbarligen tillräckligt många för att tråden ska ligga högt och irritera.

Gillar du inte ämnet? Sluta läs.
Citera
2023-07-26, 19:19
C har semester och är tillbaka på tisdag svarar hon på en kommentar. På Hägernä-kontot har hon även gjort reklam för Jobas och hans skola. Mys blommor har nog E fått lite snyggare Se storys. Presentationen av dom anställda.
Senast redigerad av Tova. 2023-07-26 kl. 19:38.
Citera
2023-07-26, 19:55
Medlem
TPLs avatar
Nu kan man köpa presenter till döende också... 😳
"gå-bort-presenter"

Samarbete med Fonus?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

#mataintetrollen
Citera
2023-07-26, 20:22
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Nu kan man köpa presenter till döende också... 😳
"gå-bort-presenter"

Samarbete med Fonus?

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

#mataintetrollen
Hallelujah! Det var fint. Hon har ett gott hjärta trots allt våran Mytoman 🙏🎚
Senast redigerad av Tova. 2023-07-26 kl. 20:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in