2023-07-27, 10:31
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Ang. Gällivaregäddan

Det är inte bara att din hiss inte går hela vägen upp, den sitter fast i källaren.

Han blev arbetslös, fattig och utstött. Hur i hela Gällivare tror du att han ska hitta bostad? Utan referenser, arbete och pengar, utstött och hatad av alla dessutom. Gällivare är ingen stor stad. Alla måste veta vem han är.

Att vara uteliggare i Gällivare vintertid är förmodligen inte det roligaste du kan göra.

Det är ju samma med de andra gäddorna som flyttat till mamma. Det handlar nog om vilka valalternativ de haft. Inte något djupt psykologiskt som du försökt tänka fram på din nästan avklarade grundskoleutbildning.
Du har kanske rätt det är möjligen så enkelt.
Citera
2023-07-27, 10:37
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Är ganska så säker på att namnbytet skedde efter konfrontationen då jag har hans tidigare namn i mina papper. Och det namnet tog jag fram i samband med konfrontationen.

Aha okej
Jag har för mig jag såg ngt datum för när namnbytet skedde och att det var 1-2 år innan konfrontationen men jag kan ju ha helt fel
Citera
2023-07-27, 10:38
Medlem
StigEngstroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Mamman är den enda personen som ovillkorligt älskar dem. Dessutom är de i regel äldre och har noll koll på vad dumpen är. Lennart Bladh bodde också hos sin mor den sista tiden. Det är där dom hamnar.
Njaa, Lennart tvingade väl mer eller mindre sig in hos mamma. Hon beklagade väl sig flera gånger och ville att han skulle dra?
Citera
2023-07-27, 10:41
Medlem
Ny gädda. En bögbadare
https://dumpen.se/2023/07/27/nakenbadargaddan-napp-263-varberg/
Citera
2023-07-27, 10:45
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
https://dumpen.se/2023/07/27/nakenbadargaddan-napp-263-varberg/

Ny gädda ute. Bög-peddo i Varberg som vill nakenbada med en 14-årig pojke och Dumpen har inte lyckats ID:a honom.

Har Dumpen börjat härja i vuxengrupper eller vad menas med "Snälla anmäl inte"? Nog för att den vuxna ska sluta chatta och inte åka och träffa tonåringar men det verkar ju inte som att den här gäddan aktivt sökte efter barn?
Citera
2023-07-27, 10:58
Medlem
Pink-Panters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Har Dumpen börjat härja i vuxengrupper eller vad menas med "Snälla anmäl inte"? Nog för att den vuxna ska sluta chatta och inte åka och träffa tonåringar men det verkar ju inte som att den här gäddan aktivt sökte efter barn?

Ja, de har väl länge fiskat på ställen med 18+. När det gäller homosexuella fall så har de ju tidigare använt sig av tex QX.

- - -
Skönt att det var så lätt att följa med i konversationen denna gång. Inte 100 screenshots med samma meddelanden på.
Citera
2023-07-27, 11:06
Medlem
122OrtKrigarens avatar
Citat:

Ja, många gäddor kommer från forum där det är 18-årsgräns. T.ex QX och Grinder. Även i kik-grupperna som är populära bland gäddorna så brukar det finnas 18-årsgräns. Se militärgäddan som exempel.
Citera
2023-07-27, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Men om då frugan läser chattloggarna vilket hon säkerligen gör. Då borde ju sanningen gå upp för dom ganska så fort. Nej jag tror det är något annat som spelar in också men vad kan jag inte sätta fingret på.

Frugan har äntligen total makt över honom. Total makt, hon kanske inte kan bli diktator över ett ens litet land, men hon har honom att styra. Precis som hon vill. Förstår du vilken jävla sits. Den enda som är kvar hos honom för att han inte ska dö i isolering har totalt makt. Det är att sitta mellan ett klippblock och ett hårt ställe.
Citera
2023-07-27, 12:02
Medlem
Citat:

Klart att man aktivt kan söka barn i en vuxengrupp? Vad menar du?
Citera
2023-07-27, 12:06
Medlem
Märkligt att inte fler gäddor har tagit livet av sig ändå. Ångesten måste ju vara obeskrivligt brutal när man hängs ut på Dumpen.
Himla otur att stöta på Patrik och Sara ”första gången” man gett sig ut för att knulla med barn.

Har vi någon gädda här som vill berätta lite om hur det känns att bli publicerad?
Senast redigerad av Tickelitu 2023-07-27 kl. 12:09.
Citera
2023-07-27, 12:17
Medlem
fululfs avatar
Partygäddan får maximal exponering nu när det varit lite stiltje och inga nya gäddor har publicerats. Vissa hinner bara blänka på startsidan ett par timmar men Partygäddan kan verkligen njuta av flera dagar, kanske en vecka, i rampljuset.
Citera
2023-07-27, 12:21
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Frugan har äntligen total makt över honom. Total makt, hon kanske inte kan bli diktator över ett ens litet land, men hon har honom att styra. Precis som hon vill. Förstår du vilken jävla sits. Den enda som är kvar hos honom för att han inte ska dö i isolering har totalt makt. Det är att sitta mellan ett klippblock och ett hårt ställe.

Fel har du antagligen inte. Människor som söker sig till/stannar hos pedofiler/kriminella som skadat sina offer med våld, våldtäkt osv brukar ofta berömmas som särskilt storsinta, förstående och empatiska. Jag har en personlig övertygelse om att det nog oftare handlar om trasigt gods och/eller x antal mindre smickrande egenskaper som förklarar att människor stannar/dras till mänsklighetens misslyckade sats.

Det kan exempelvis handla om att de nyttjar den andres position för att skapa sig makt och kontroll, eller känna sig behövda och goda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in