2023-07-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
I undantagsfall får man det, äga en billig bil, beroende på kommun och hur det är med kommunala transportmedel där man bor. Har för mig det var gamla avställda "skrotbilar" han äger, kanske därför han tillåts ha kvar dom. Om han nu har försörjningsstöd alltså, det vet vi ju inte. Gissningsvis lever han lite på föräldrarna också.
Du kan ha hur
Många bilar du vill, så länge dom saknar värde
Citera
2023-07-26, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PundarSara
Jag tror att han bara har dragning till tonårstjejer. De bilder du snackar om tror jag att han har lagt ut bara av frustration för att jävlas med såna som dig. Tror inte han är klinisk pedofil.
Kliniskt något är han. "Tonårstjejer" är inget en 30-plussare ska vara på. En arbetslös äcklig pundare som försöker lura in med knark och morsans bil. så jävla ofräsch förövare.
Citera
2023-07-26, 23:00
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittmagneten
Visst, Tweedy har många väldigt dåliga sidor men ni får för en gång skull ta och tänka på det positiva.

En skön lirare med slät röst som på sitt eget lilla vis åker runt och försöker charma Sverige. Blir förvisso attackerad av pöbeln, men inte stoppar det alla vårans Tweedy. Får se om det kan bli en ny bil nu för skadeståndspengarna kanske?
Vi har sett artikeln, chattloggarna, konfrontationen. Allt är förevigat. Han kommer leva resten av sitt liv som pedofilen som skrämmer upp barn.

Han var inte så kaxig när han fick det han bad om. Det verkar däremot som att det inte var sista gången vi såg honom.

Vänta tills du får se den riktiga pöbeln.
Citera
2023-07-27, 07:37
Medlem
Marre1976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Jag har alltid undrat hur Gällivaregäddan gjorde efter han lämnade hotellrummet

Åkte han vidare till sin polare i Östersund?
For han hem?
Och isf hur förklarade han då att han int skulle dyka upp?

Många frågor men inga svar...en av dom mest minnesvärda konfrontationerna

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/

Vidrig person, tog han självmord?
Citera
2023-07-27, 09:05
Medlem
myselfs avatar
Citat:
Jag har alltid undrat hur Gällivaregäddan gjorde efter han lämnade hotellrummet

Åkte han vidare till sin polare i Östersund?
For han hem?
Och isf hur förklarade han då att han int skulle dyka upp?

Många frågor men inga svar...en av dom mest minnesvärda konfrontationerna

https://dumpen.se/2022/02/03/fran-gallivare-till-sundsvall-for-familjelekar-napp-igen/

Han har bytt förnamn och flyttat hem till Mamma. Fortf i Gällivare
Citera
2023-07-27, 09:20
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myself
Precis som flertalet andra gäddor gick flyttlasset hem till mamma. Är ett väldigt besynnerligt fenomen. Vuxna karlar flyttar hem till mor och far. Är det så att dessa pedofiler egentligen är små barn inombords och att kvinnorna stannar kvar beror på att deras modersinstinkt väcks av dessa gäddor. Eller kan man verkligen älska någon som vill va otrogen genom att våldta ett barn.
Citera
2023-07-27, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det skulle man faktiskt kunna tro. Men jag har tittat lite på det också, och det visar sig att flertalet kvinnor arbetar med bra arbete och skulle kunna klarar sig själva utan vidare. Som exempel avenygaloppen gädda 174. Hans fru är chef på ett bemanningsföretag. Eller gädda 94 kostymgäddan. Hans fru är jurist.
https://dumpen.se/2022/12/14/avenygaloppen-napp-174-goteborg/
https://dumpen.se/2022/05/04/10511/

Gäddorna är självklart manipulativa.

1. Försöker manipulera "barn"
2.föröker manipulera S&P
3. Manipulerar frugan "det va ju bara ett fiktivt barn" å det förstod jag. Ville bara hjälpa barnet.
Citera
2023-07-27, 09:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Gäddorna är självklart manipulativa.

1. Försöker manipulera "barn"
2.föröker manipulera S&P
3. Manipulerar frugan "det va ju bara ett fiktivt barn" å det förstod jag. Ville bara hjälpa barnet.
Men om då frugan läser chattloggarna vilket hon säkerligen gör. Då borde ju sanningen gå upp för dom ganska så fort. Nej jag tror det är något annat som spelar in också men vad kan jag inte sätta fingret på.
Citera
2023-07-27, 09:38
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myself

Fast namnbytet skedde före konfrontationen har jag för mig
Citera
2023-07-27, 09:52
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Fast namnbytet skedde före konfrontationen har jag för mig
Är ganska så säker på att namnbytet skedde efter konfrontationen då jag har hans tidigare namn i mina papper. Och det namnet tog jag fram i samband med konfrontationen.
Citera
2023-07-27, 09:52
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Precis som flertalet andra gäddor gick flyttlasset hem till mamma. Är ett väldigt besynnerligt fenomen. Vuxna karlar flyttar hem till mor och far. Är det så att dessa pedofiler egentligen är små barn inombords och att kvinnorna stannar kvar beror på att deras modersinstinkt väcks av dessa gäddor. Eller kan man verkligen älska någon som vill va otrogen genom att våldta ett barn.

Mamman är den enda personen som ovillkorligt älskar dem. Dessutom är de i regel äldre och har noll koll på vad dumpen är. Lennart Bladh bodde också hos sin mor den sista tiden. Det är där dom hamnar.
Citera
2023-07-27, 10:28
Medlem
Leibachs avatar
https://dumpen.se/2023/07/27/nakenbadargaddan-napp-263-varberg/

Ny gädda ute. Bög-peddo i Varberg som vill nakenbada med en 14-årig pojke och Dumpen har inte lyckats ID:a honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in