Citat:
Ursprungligen postat av
TottemHorse
Jag förstår inte denna hets över P & S tidigare missbruk i så fall. Jag har inte sett något belägg för att det kan kopplas till deras verksamhet (förutom den erfarenhet deras historia ger dem). De kämpar säker mycket i deras privatliv, men de är inte offentliga personer på så sätt att alla deras spöken behövs hängas ut för dem att visa sig lämpliga att driva en hemsida.
Men kom igen nu för fan, tar man på sig att hänga ut folk för något så enormt stigmatiserande och vanärande som pedofili så ska man fan ha rent mjöl i sin egen påse.
Vi talar här om en kvinna som missbrukat i 30 år, sålt sig själv till män för pengar till knark, kört rattfull oräkneliga gånger, helt och hållet misskött sitt ansvar som förälder då hon valde knark och kriminalitet istället för sina barn som hon förlorade vårdnaden av. Hon gick rätt ut från fängelset och startar dumpen med Sjöberg.
Sjöberg som i allra högsta grad är en offentlig person sedan hans karriär som världsmästare (2 veckor va det va?) och sedan ett skandalomsusat liv med droger, bilar unga kvinnor (ibland lite för unga) semestrar i Thailand (där inga kända thaigubbar tycks ha sett honom), skattefiffel och skatteflykt sedan decenier, han visar upp sin nuna varhelst han kan för att få lite pengar.
Nu börjar även bokföring och deklarationer för Dumpen, Sara och Patrik komma upp i ljuset, och det lär komma att ifrågasättas vart all swish tagit vägen.
Det handlar om trovärdighet, skall man hänga ut andra som klandervärda borde man inte vara så pass klandervärda som dumpens skapare själva är.
Man måste se helheten, pedofiler skall stoppas såklart men är det igenom en swishpöbel som det skall göras? Eller skall man låta polisen göra sitt jobb och låsa in pedofilerna?
Och ja jag hatar knarkande föräldrar som hellre knarkar än tar hand om sina barn, här pratar vi om riktigt elände!